Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29 oktober 2011, 17:43
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobb93 Bekijk bericht
Zo heb maar gewoon de knoop doorgehakt: een (in nieuwstaat) tweedehands Palm Pre 2 besteld. Vandaag aangekomen, paar uurtjes mee gespeeld, wat een fijn ding! Hier dus een trotse nieuwe Palm bezitter
Ik wou dat een grote fabrikant dat nu eens inzag wat jij inziet Gefeliciteerd.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 29 oktober 2011, 20:42
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
join the club
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #23  
Oud 29 oktober 2011, 20:44
rx_shorty's schermafbeelding
rx_shorty rx_shorty is offline
Pre 3!
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Barendrecht
Berichten: 496
Nice! Veel plezier ermee!
__________________
Life is sweet...!
Met citaat reageren
  #24  
Oud 30 oktober 2011, 15:12
jacobb93 jacobb93 is offline
Lid
Model: Palm Pre Plus
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 15
Dank dank dank
Met citaat reageren
  #25  
Oud 23 januari 2012, 13:40
Lars Lars is offline
Junior lid
Model: Palm Pre Plus
 
Geregistreerd: 19 januari 2012
Berichten: 4
Ik heb sinds een week een Palm Pre Plus aangeschaft. Ik heb heel bewust gekozen voor een Palm omdat ik zeer tevreden ben over de uitgebreide agenda/organizer mogelijkheden van mijn Palm Treo (680). Omdat ik geen zin had in gedoe met overzetten besloot ik toch een Palm te kopen. Natuurlijk had ik beter moeten kijken maar ik baal ontzettend van de agenda van de Pre Plus. Deze is toch een stuk minder handig in gebruik. Heb overigens nog geen poging gewaagd om data over te zetten. Ik gebruik mijn half defecte Treo nu alleen als organizer, maar qua omvang is het misschien zelfs handiger de Z22 weer in ere te herstellen. Welke (nieuwe) telefoon heeft wel een organizer functie vergelijkbaar met de Treo 680?
Met citaat reageren
  #26  
Oud 23 januari 2012, 14:57
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lars Bekijk bericht
Ik heb sinds een week een Palm Pre Plus aangeschaft. Ik heb heel bewust gekozen voor een Palm omdat ik zeer tevreden ben over de uitgebreide agenda/organizer mogelijkheden van mijn Palm Treo (680). Omdat ik geen zin had in gedoe met overzetten besloot ik toch een Palm te kopen. Natuurlijk had ik beter moeten kijken maar ik baal ontzettend van de agenda van de Pre Plus. Deze is toch een stuk minder handig in gebruik. Heb overigens nog geen poging gewaagd om data over te zetten. Ik gebruik mijn half defecte Treo nu alleen als organizer, maar qua omvang is het misschien zelfs handiger de Z22 weer in ere te herstellen. Welke (nieuwe) telefoon heeft wel een organizer functie vergelijkbaar met de Treo 680?
Het valt me op dat de agendafunctionaliteit van de meeste moderne mobiele OS'en niet echt denderend zijn. Palm heeft inderdaad ook geen geweldige beurt gemaakt met de applicaties voor webOS (naar mijn bescheiden mening). Gebruikte je de standaard software van PalmOS? Of DateBk? Voor Android en iOS zijn zeker alternatieven verkrijgbaar die meer functionaliteit bieden. DateBk heeft een variant voor Android.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 26 januari 2012, 12:14
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo Bekijk bericht
Het valt me op dat de agendafunctionaliteit van de meeste moderne mobiele OS'en niet echt denderend zijn. Palm heeft inderdaad ook geen geweldige beurt gemaakt met de applicaties voor webOS (naar mijn bescheiden mening). Gebruikte je de standaard software van PalmOS? Of DateBk? Voor Android en iOS zijn zeker alternatieven verkrijgbaar die meer functionaliteit bieden. DateBk heeft een variant voor Android.
Er zijn voor Android genoeg goede, en gratis alternatieven.
https://market.android.com/details?id=netgenius.bizcal
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
aanschaf, palm pre plus, webos


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023