Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09 maart 2006, 22:48
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Helaas, nee. ook niet met FunSMS. Dus ook geen SMS berichtjes bij Pathaway4Pro.
Wel gewoon contact met Snappermail/Stockmanager/QuickNews via GPRS
Me dunkt dat de SMS malheur ligt aan de (voor Nokia te lage) OS5 versie van de TH55.
Mobile High Speed zegt over de supported Nokia's: 'Important: For bluetooth connections, use Palm OS 5.4 or newer'

Persoonlijk word ik een beetje flauw van dat eigenzinnige gedrag van Nokia. Maar ja: wel een cradle en een Nokia BT dingetje laten plaatsen in de auto.

Groet,
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #22  
Oud 10 maart 2006, 09:36
Patrick's schermafbeelding
Patrick Patrick is offline
Forumbikkel
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Gendt
Berichten: 296
Toch bedankt Jeeptricks. Ik heb je instellingen geprobeerd, maar helaas zonder succes. Ik denk dat ik de moed maar moet opgeven
__________________
Groet,
Patrick
Met citaat reageren
  #23  
Oud 10 maart 2006, 09:42
JanB JanB is offline
Lid
Voornaam: Jan
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 19 augustus 2003
Locatie: Zwolle
Berichten: 44
Stuur een bericht via Skype™ naar JanB
Roel vroeg:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeeptricks
Hallo Jan B,

Heb je ooit nog wat gehoord van onze T5 vrienden?

Heren, dames ook: help die man!
Nee, ik heb niets gehoord.
Groet,
JanB
Met citaat reageren
  #24  
Oud 23 maart 2006, 11:26
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Ondanks dat ik de boel aan de gang gekregen heb (de TH55 kan via de Nokia 6021 contact leggen met de buitenwereld) ben ik flauw van Nokia. Ik heb me een Sony Ericsson K750i aangeschaft en kaboem! Meteen contact, de aandeelkoersen worden geupdate, Snappermail haalt elke tien minuten mijn mails op, SMS-jes rollen middels FunSMS m'n Th55 binnen en als ik het wil krijgt mijn hele adresboek een op de TH55 geschreven SMS-je van me. Kortom ik ben weer een gelukkig mens!

(En het pas ingebouwde Nokia Bluetooth car system werkt dus ook gewoon met de Sony Ericsson. )

Groet,
__________________
[][][][][][][]

Laatst gewijzigd door jeeptricks; 04 april 2006 om 19:50.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 04 april 2006, 19:47
tondekok
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben een T2 gebruiker en heb inmiddels het advies van de Spaanse T3 gebruiker opgevolgd na de gezochte enUS versies van de door hem genoemde programma's te hebben gevonden. Vervolgens (naief) alles via Quick Install gecopied. Gevolg: foutmeldingen van Hotsync (Read only), mijn BT connection zoek, mijn Outlook agenda leeg, verscheidene hard resets , 5 uur verder (doorlooptijd) en gelukkig weer alles in orde, maar nog altijd geen verbinding met Nokia 6021. Ook ik krijg af en toe de vraag om 16 cijfers in te tikken, maar zodra ik daaraan begin verdwijnt het scherm, waarna mijn T2 meldt dat er geen connectie is. Opnieuw testend komt de vraag om 16 cijfers niet meer terug. De Nokia opnieuw pairend herhaald zich dit.
Volgens mij is de T2-gebruiker afgehaakt, maar misschien dat er toch iemand is die mij een bruikbare tip kan geven. Tenslotte blijft zo'n T2 een wonder van techniek.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 05 april 2006, 15:15
Patrick's schermafbeelding
Patrick Patrick is offline
Forumbikkel
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Gendt
Berichten: 296
Daar gaat mijn hoop. De door jou geteste (en helaas mislukte) optie was mijn laatste houvast. Ook ik ben na alle jaren nog steeds tevreden met m'n T2, maar ben bang dat we de hoop moeten opgeven dat we ooit een via BT communicerende combi met een 6021 zien ...........
__________________
Groet,
Patrick
Met citaat reageren
  #27  
Oud 30 april 2006, 09:04
jansr
Guest
 
Berichten: n/a
Nokia 6021 niet te koppelen

Ook ik probeer vergeefs een Nokia 6021 te koppelen met een Palm en wel een Zire 72 via IR.
De laatste verse van PhoneLink met alle drivers geinstalleerd.
Het commentaar is nu: Unable to connect to phone. Welke Nokia ik ook kies. (de 6021 staat uiteraard niet in het lijstje).
Met de vorige versie van PhoneLink kreeg ik tenminste nog het bericht dat er contact was met een Nokia 6021 als ik het via IR to generic GSM probeerde. Nu zelfs dat niet meer.

Benieuwd of het iemand gelukt is.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 30 april 2006, 09:20
JanB JanB is offline
Lid
Voornaam: Jan
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 19 augustus 2003
Locatie: Zwolle
Berichten: 44
Stuur een bericht via Skype™ naar JanB
Hi Jansr,

Je kunt de Nokia 6021 koppelen met de universal phone driver in de palm. (Ik heb een Tungsten T3 via bluetooth gekoppeld. SMS'en via de palm lukt echter niet.)
Als je zoekt op nokia 6021 en palm krijg je zowel binnen dit forum als via google een hoop informatie.

Zie ook:

http://www.palmclub.nl/forums/showth...895#post140895

Groet,
JanB
Met citaat reageren
  #29  
Oud 05 mei 2006, 08:52
tondekok
Guest
 
Berichten: n/a
Alles al geprobeerd

Beste JanB,

The door jou genoemde thread heb ik al helemaal doorlopen, inclusief mijn ervaringen eerder gemeld. Ook de Universal Phone Driver werkt niet. Ik ga z.s.m. naar een Nokia Service Point in Eindhoven. Heb ze gebeld en ze kunnen er nieuwe firmware inspuiten. Zien of dat soelaas biedt. Indien ja, dan laat ik dat op deze thread weten.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 11 mei 2006, 08:56
Patrick's schermafbeelding
Patrick Patrick is offline
Forumbikkel
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Gendt
Berichten: 296
Ton,

Ik ben erg benieuwd of de firmware-update van de 6021 tot succes heeft geleid ....

Groet, Patrick
__________________
Groet,
Patrick
Met citaat reageren
  #31  
Oud 24 mei 2006, 13:02
Willem Laros
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Palm T5 en 6021

Zijn er al oplossingen gevonden voor het aansluiten van de T5 op de Nokia 6021?

Willem Laros
Met citaat reageren
  #32  
Oud 24 mei 2006, 20:14
Gert-Jan
Guest
 
Berichten: n/a
Sinds kort heb ik ook een Nokia 6021 en bij mij werkt het prima. Ik heb de Nokia 6310i gekozen bij phone setup.
De firmware versie maakte bij mij niks uit. Ik had een versie uit september 2005 en die is onlangs bijgewerkt naar de laatste versie i.v.m. het sporadisch verdwijnen van telefoonnumers uit het telefoonboek van de Nokia.

Groet,
Gert-Jan
Met citaat reageren
  #33  
Oud 24 mei 2006, 20:56
Willem Laros
Guest
 
Berichten: n/a
Palm T5 en 6021

Het probleem bleek toch eenvoudig op te lossen. Update Phone Link op Palm installeren en daarna de 6230 kiezen. Voilá, alles werkt weer.

Willem Laros
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023