Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 september 2006, 22:06
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
[Dataplan] Telfort EDGE/GPRS 'onbeperkt' nu vanaf 9,50 EUR p/m

EDIT
Update: Telfort heeft nu (December '06) óók voor SIM Only abonnementen vanaf Telfort 200, de optie van 9,50 EUR per maand voor 1 GB EDGE beschikbaar, via de Telfort Shop



EDIT
Update 2: Telfort heeft in januari officieel aangekondigd EDGE binnenkort te stoppen. Zie ook deze thread:

http://www.palmclub.nl/forums/nieuws...topt-edge.html



Er is op verschillende fora, waaronder bij de buren van Pocketinfo (hierrrr), dat Telfort nu tijdelijk haar "Maximaal Online Bundel" van 1 GB aanbiedt voor 9,50 EUR vanaf een Telfort 200 abonnement voor 1 jaar. Aangezien Telfort EDGE als GPRS variant aanbiedt, is het uiterst interessant voor Palmclubbers, omdat de Treo 600, 650 en de toekomstige Treo 680 en 700v allen EDGE ondersteunen. Lees hier waarom EDGE leuker is dan normale GPRS.

Enkele probleempjes:

- Het pakket is niet op de site van Telfort te bestellen
- Het pakket wordt niet gepromoot op de site van Telfort - althans, niet voor 9,50 EUR maar voor 27,50 EUR
- Schijnbaar is het pakket wel als optie te bestellen bij winkels die Telfort abonnementen verkopen, zoals Phonehouse, Media Markt, Telecom4You etc.

Wat er wel over bekend is:
- Enkele Google links
- Pocketinfo: hierrrr

Typisch iets waar je het van hulp van je mede-forumgenoten moet hebben. Ik ga morgen eens langs bij de Telfort winkel en Phonehouse om te informeren hier in Eindhoven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif CIBACT_sml.gif‎ (4,3 KB, 0x gelezen)
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 12 januari 2007 om 12:17.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 september 2006, 22:17
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Je kiest zo'n gratis Qtek, en dan zit dat daar bij in.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 september 2006, 22:19
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Je kiest zo'n gratis Qtek, en dan zit dat daar bij in.
Fout, is ook met los abonnement te bestellen, schijnbaar. Iemand van Pocketinfo heeft het voor mekaar, maar Pocketinfo heeft serverproblemen dus ik kan er niet naartoe linken.

__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 september 2006, 22:26
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Hey Stereotomy, wat een duistere aktie zeg....
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 september 2006, 22:28
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ja, ik vind het uiterst vaag. Net alsof ze het niet willen verkopen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 28 september 2006, 22:36
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ze maken er gelijk een "treasure hunt" van. Zoek de verborgen Telfort akties op...
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #7  
Oud 29 september 2006, 06:52
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Nog niemand opgevallen (zie pocketinfo link) dat de actie gold tot 1 mei 2006?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 29 september 2006, 08:10
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Zie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAL333, pocketinfo op 24-09-2006, 21:16 in post #16
De normale prijs is inderdaad 27,50 maar de actie voor 9,50 is met onbeperkte tijd verlengd.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #9  
Oud 29 september 2006, 09:29
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Ik vind jouw link heel wat geloofwaardiger dan een ongefundeerde uitspraak van een forumlid van pocketinfo.
Maar we zullen afwachten wat het bezoekje van Stereotomy oplevert.
Ik heb zo'n vaag gevoel dat we hier meer van die user zullen horen .
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #10  
Oud 29 september 2006, 15:56
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Thumbs down Bah

Ik ben net even naar de Telfort Shop geweest hier in Eindhoven. Toen ik er binnenkwam begon het goed: er hing een groot bord met 'Maximaal Online bundel - 9,50 EUR'. Dus vol goede moed stapte ik op een medewerker af. Die verzekerde mij dat het met elk abonnement kon, ook SIM only. Hij zei ook dat deze actie wel nog een tijdje verlengd zou worden. Ik heel blij de winkel uit, maar na 5 minuten dacht ik dat ik best het ding nu al af kon sluiten. Dus ik terug naar de winkel, en werd deze keer door de andere medewerker geholpen en die zei dat het niet kon met een SIM only abonnement, maar alleen met abonnementen met een toestel.

Gedisillusioneerd ben ik de winkel uitgestapt en ging naar T for Telecom toe, even verderop. Die verkochten geen SIM only van Telfort. Nog even verderop bij Phonehouse verkochten ze ook geen Telfort SIM onlies, en de verkoper daar wist te vertellen dat Telfort uitsluitend SIM only in haar eigen winkels verkoopt, en online op de website. Ook wist hij te melden dat wat hij ervan gehoord had, dat het voor Telfort niet rendabel is om de Maximaal Online bundel te verkopen bij een goedkoop SIM Only abonnement, vandaar dat dat niet gedaan werd.

Nou, dat was Eindhoven. Mocht iemand het in een andere stad willen proberen, dan graag.

Moraal van het verhaal: geloof nooit de dingen zomaar die je op het forum van Pocketinfo leest. Grrrr
Met citaat reageren
  #11  
Oud 29 september 2006, 15:59
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Neem je anders toch een abo met toestel en verkoop je vervolgens het toestel...
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #12  
Oud 29 september 2006, 17:34
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice
Neem je anders toch een abo met toestel en verkoop je vervolgens het toestel...
Nee, die zijn niks waard als ze simlocked zijn.

Ik lees net dat telefoons bij een abbo bij Telfort nooit een Simlock hebben (wel bij Prepaid), maar dan nog. Je betaalt 25 EUR per maand en dan twee jaar lang. Als het een jaar was, was het nog rendabel, maar twee jaar lang niet. Wat ik graag zou willen zien is serieuze concurrentie voor T-Mobile, waar ik nu 5,95 (200 belminuten) + 9,50 (Web n Walk onbeperkt GPRS) + 3,50 (30 SMS'jes) per maand betaal.

Hier bij Pocketinfo:

http://forum.pocketinfo.nl/showthrea...904#post499904

... blijkt wel dat de 'tipgever' AAL333 blijkbaar SIM Only abonnementen niet als abonnementen ziet , en ik heb er een hard hoofd in dat de rest wat hij zegt - dat die 9,50 EUR optie geldt voor alle abonnementen met een toestel - wel waar is. Op internet kun je heel duidelijk de 9,50 EUR optie slechts bestellen met een select aantal smartphones + 24 maanden abonnement.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 01 oktober 2006 om 15:41.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 02 oktober 2006, 15:51
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ben vandaag bij de Phonehouse in Eindhoven geweest. Ik wilde huilen maar hield me sterk. Ik wist niet dat mensen zo weinig van de spullen die ze zelf verkopen konden weten. Als ik een auto wil kopen, zegt de autoverkoper toch ook niet: "Ja euh, deze heeft vier wielen, zwarte banden, en eh.... hij rijdt diesel. Oh nee, benzine. Oh nee, LPG."

Afijn, ik vroeg dus om een Telfort abonnement met EDGE, en aangezien ze geen SIM Only hadden, vroeg ik om een - bibber - QTek S200 PocketPC. Na een heleboel geharrewar in het magazijn bleek het niet op voorraad te zijn. De dame bood me een alternatief aan: Nokia. Ik wees erop dat daar geen Windows Mobile opzat. Nou, ze had nog wel iets achter liggen en dan kon ik zelf bekijken of daar Windows Mobile op zat: komt ze terug met een Sony Ericsson. Afijn, een paar minutjes later hadden we een andere Qtek te pakken en ze ging het blaadje met alle prijsgegevens er even bij pakken.

2 jarig abonnement 25 EUR per maand plus 200 EUR bijbetaling, en dan nog 9,50 per maand voor EDGE erbovenop. Ik vroeg of dat ook met een 1 jarig abonnement kon. Ja dat kon, maar dan werd het 400 EUR erbij betalen. Ja maar, of die EDGE dan nog steeds 9,50 EUR bleef. Goh, dat wist ze niet. Bellen met de Telfort helpdesk. Die wist het ook niet , dus maar iemand van de technische dienst van Telfort erbij. Ik heb een flauw vermoeden dat die het ook niet wist, en tot de conclusie kwam dat die Qtek alleen met een tweejarig abonnement werd verkocht, wat mij ook medegedeeld werd.

Weet je, volgens mij is die hele 9,50 EUR per maand voor EDGE of een dooie mus, of een hele dure mus waarbij de kosten in het maandabonnement of het eenmalige toestelbedrag verwerkt zit.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #14  
Oud 02 oktober 2006, 20:07
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Abo's, Qteks en Palm

@ Gaz: Jammergenoeg zijn telefoonverkopers vaak studenten en / of mensen die niet zoveel verstand hebben van de huidige toestellen.

Ik heb zelf dit jaar mijn contract verlengd bij Telfort, ik heb altijd een 5 MB dataabonnement (voor € 5,-). Ik gebruik mijn Treo voornamelijk voor mobiel e-mail als ik niet achter (lees voor) mijn desktop zit. Ik kreeg destijds de kans om of een Telfort maximaal online data abonnement te nemen (1 GB, onbeperkt kennen ze eigenlijk niet) voor €9.50 wel moest ik een abonnement erbij nemen van minimaal € 25 p/m (200 belminuten p/m + 100 minuten bonus naar vaste nummers). Daarnaast had ik de keuze om hetzelfde abonnement voor € 6,- aan te schaffen omdat ik mijn oude abonnement ging verlengen. Hierbij gold het eerste aanbod niet meer. Ik heb voor het laatste gekozen, daarbij heb ik aanvullend een dataabonnement genomen voor €5,- p/m. Als ik wil surfen, dan vind ik het toch prettiger om het met mijn laptop / desktop te doen dan vanaf mijn Treo.

Om even in te gaan op Qtek...een merk dat eigenlijk niet bestaat. Geproduceerd door HTC zijn deze "no name" apparaten binnen korte tijd in West Europa zeer populair geworden omdat de grote telecomaanbieders deze toestellen de laatste tijd hebben gepromoot. De inkoopprijs was laag en de toestellen waren te combineren met hun dure data-abonnementen, dit vonden de telecomaanbieders lucratief (Kijk naar je eigen perikelen om een abonnement aan te schaffen).

Ik heb de indruk dat het geluk van de Qtek toestellen gaat veranderen. Vodafone heeft inmiddels een contract met Palm afgesloten en de Treo 750v zal sterk worden gepromoot. Hoewel minder interessant voor PalmOS gebruikers, zul je dit toestel in veel promotionele uitingen terugvinden. Palm heeft veel geinvesteerd (Europees "research and design" centrum in Ierland) en gaat ook samen met Vodafone TV reclames uitzenden (voor het eerst in Europa).

Hoewel dit de meeste PalmOS gebruikers niet zal boeien, is dit een zeer positieve ontwikkeling, de naam Palm krijgt meer bekendheid in Europa en het PalmOS zal zeker hiervan profiteren en meeliften met het succes van de WinMob Treo. En ook al heb je binnen een aantal jaren alleen een WinMob Treo met een PalmOS emulator aan bord zodat je kunt kiezen.. so be it (zie het als "the best of both worlds"). Al met al positieve ontwikkelingen.

P.S.: Genoeg gesprekstof voor tijdens de borrel, onder een Palm (of meer). Gaz, weet je al of je erbij bent?
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #15  
Oud 02 oktober 2006, 20:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik ben niet bij de borrel helaas, andere verplichtingen.

Op Pocketinfo wordt nu gewezen op www.smartphonestunts.nl, die Smartphones icm een eenjarig contract aanbiedt van Telfort, en waarbij ook een eenjarig contract met Maximaal Online 1 GB mogelijk is! Het is een beetje pielen met het verkrijgen en weer meteen tweedehands doorverkopen van een Nokia oid, maar volgens mij moet het mogelijk zijn om daarmee via via het maandbedrag zo rond de 20-30 EUR te krijgen, dus wat ik nu ook betaal bij T-Mobile incl. Web 'n Walk onbeperkt internet via GPRS.

Even een rekensommetje gemaakt:

Geen Smartphone, maar gewoon SIM Only, van Telfort.nl
Telfort 200 1 jaar: 5,50 EUR p/m
Maximaal Online 1 GB: 27,50 EUR p/m
30 SMS aanbieding: 1,75 EUR p/m
TOTAAL: 34,75 EUR p/m || 417 EUR per jaar totaal

Smartphonestunts.nl met Nokia N70
Nokia: 25 EUR eenmalig
Telfort 200 1 jaar: 25 EUR p/m
Maximaal Online 1 GB: 9,50 EUR p/m
30 SMS: 3,50 p/m
TOTAAL: 38 EUR p/m || 456 + 25 = 481 EUR per jaar totaal (ofwel 64 EUR betaald voor de Nokia)

Smartphonestunts.nl met Nokia Qtek S200
Qtek: 185 EUR eenmalig
Telfort 200 1 jaar: 25 EUR p/m
Maximaal Online 1 GB: 9,50 EUR p/m
30 SMS: 3,50 p/m
TOTAAL: 38 EUR p/m || 456 + 185 = 641 EUR per jaar totaal (ofwel 224 EUR betaald voor de Qtek)

Ik wil ook per se niet aan een 2-jarig abonnement, want met die snelle ontwikkelingen van EDGE, HSDPA en UMTS is er elk jaar wel iets nieuws. Vorig jaar was dat PIT bij T-Mobile (9,50 EUR onbeperkt GPRS) en nu lijkt Telfort met wat omwegen weer de beste aanbieding te hebben. Het kost een hoop moeite, elk jaar weer een nieuw abonnement uitzoeken, maar als student die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten loont het toch de moeite, dunkt mij.

Overigens krijg je bij smartphonestunts.nl bij je Qtek een leuk boekje erbij: "Ontdek je Qtek". Ik dacht nog, 't zal toch niet van JP zijn, maar jawel hoor.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 02 oktober 2006 om 21:41.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 03 oktober 2006, 01:03
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice
Om even in te gaan op Qtek...een merk dat eigenlijk niet bestaat. Geproduceerd door HTC zijn deze "no name" apparaten binnen korte tijd in West Europa zeer populair geworden omdat de grote telecomaanbieders deze toestellen de laatste tijd hebben gepromoot.
HTC is bezig te veranderen van strategie en QTEK is daarbij als laatste van een generatie een eindpunt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Smartphonestunts.nl met Nokia Qtek S200
Qtek: 185 EUR eenmalig
Telfort 200 1 jaar: 25 EUR p/m
Maximaal Online 1 GB: 9,50 EUR p/m
30 SMS: 3,50 p/m
TOTAAL: 38 EUR p/m || 456 + 185 = 641 EUR per jaar totaal (ofwel 224 EUR betaald voor de Qtek)
Niet dat ik heel veel snap van de prijzenpolitiek van GSM-operatotors, maar als ik naar de QTEK in de Telfort-shop kijk zie ik alleen 38 euro/mnd of 456 euro/jaar gedurende twee jaar .
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #17  
Oud 03 oktober 2006, 01:57
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Niet dat ik heel veel snap van de prijzenpolitiek van GSM-operatotors, maar als ik naar de QTEK in de Telfort-shop kijk zie ik alleen 38 euro/mnd of 456 euro/jaar gedurende twee jaar .
Klopt, de Telfortshop biedt (in deze maand!) niet eens de mogelijkheid om een 1-jarig abonnement af te sluiten met een Qtek. Smartphonestunts.nl biedt dat wel. Ik ga geen twee jaar achtereen 25 EUR per maand betalen voor mijn GSM abonnement! Ik vind die 5,95 EUR per maand die ik nu betaal al teveel voor het bellen.

Systematisch gezien zijn mijn overwegingen:

- Laagste netto kosten per jaar (abbo, netto 2ehands waarde toestel bij verkoop)
- Flexibiliteit in dynamische marktomgeving (dus 1-jarig abonnement)
- Kwaliteit van data-connectie (GPRS vs. EDGE)

Ik betaal nu netto per maand 18,95 EUR bij T-Mobile voor 200 belminuten, 30 SMSjes en onbeperkt GPRS. Ik ben bereid netto ca. 25 EUR te betalen voor hetzelfde bij Telfort, maar dan met EDGE. En tja, da's even puzzelen soms als je niets uit te geven hebt als student, maar dat maakt het ook leuk eigenlijk om de beste keuze te proberen uit te pluizen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #18  
Oud 03 oktober 2006, 07:07
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Als ik een auto wil kopen, zegt de autoverkoper toch ook niet: "Ja euh, deze heeft vier wielen, zwarte banden, en eh.... hij rijdt diesel. Oh nee, benzine. Oh nee, LPG."
Nee, als ik voor een benzineauto sta rij ik teveel (ca. 18000km/jaar) om diesel of gas te kunnen rijden, als ik voor een diesel sta zegt de verkoper dat het bij 15000km/jaar al wel uitkan en als ik voor een gas auto met 250000 km op de teller sta krijg je te horen dat auto's tegenwoordig wel 500000 km meegaan (zonder ondehoud???).

Nee dan liever die studentjes in telefoonwinkels. Zij kunnen er ook niets aan doen dat de regeltjes van de telecomaanbieders zo krom en ondoorzichtig zijn, maar je hebt tenminste iemand om in de winkel af te zeiken.

@Gaz: Wat houdt zo'n 200 belminuten bundel nu eigenlijk in? 200 minuten gratis bellen of goedkoper bellen? En daarna?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #19  
Oud 03 oktober 2006, 12:07
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
@Gaz: Wat houdt zo'n 200 belminuten bundel nu eigenlijk in? 200 minuten gratis bellen of goedkoper bellen? En daarna?
Bij Telfort houden belminuten in dat je 200 minuten onbeperkt naar normale vaste lijnen en mobieltjes kunt bellen, 24 uur per dag. Daarnaast heeft Telfort dit jaar ook nog 'bonusminuten' geintroduceerd (dus er staat nu: 200+100) en die +100 betekent dat je tussen 20:00 en 8:00 100 minuten gratis kunt bellen naar normale vaste lijnen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #20  
Oud 03 oktober 2006, 23:57
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Misleidende reclame
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Photo_092906_001.jpg‎ (42,8 KB, 23x gelezen)
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023