Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 januari 2002, 17:45
rAvers
Guest
 
Berichten: n/a
Email XS4ALL via Palm M500

Ik wil via mijn Palm M500 en mijn Siemens S45 mijn mail van XS4ALL (fastadsl) kunnen checken en eventueel een klein mailtje kunnen versturen. Alleen daar het FastAdsl betreft weet ik niet of dat wel via XS4ALL kan, omdat ik geen inbelnummer heb. Hoe kan ik dit oplossen??
Via Wish lukt het wel, maar dat is een inbelnummer dat overal standaard regionaal is, maar om nou steeds dat netnummer te veranderen dat zie ik niet echt zitten.
Ik moet dus eigenlijk een landelijk inbelnummer hebben. Kan ik misschien iets doen met het WAP-inbelnummer van mijn libertel-abonnenment.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 januari 2002, 20:32
rAvers
Guest
 
Berichten: n/a
Hmm, is het misschien mogelijk om meerdere inbelaccounts aan te maken, eventueel met een ander mailprogje als multimail??
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 januari 2002, 21:31
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Met een ADSl abonnement bij XS4ALL kan je ook gebruik maken van de inbelnummers van XS4ALL. Ik doe niet anders: basic adsl, isdn, modem en GSM/Palm. Allemaal via XS4ALL waar ik alleen een basic adsl abonnement heb. Voordeel is dat je geen apart inbelaccount nodig hebt zoals jij nu hebt bij Wish.

Maar ook bij XS4ALL (en feitelijk bij alle providers) heb je een telefoonnummer per regio, zodat je alleen lokale inbelkosten hebt.

Inbelnummers XS4all:
http://www.xs4all.nl/helpdesk/algeme...elnummers.html

Er zijn nu wel providers met een landelijk 06760-inbelnummer, maar dat werkt meestal niet met je GSM. Zo'n landelijk nummer 06760-nummer kan je ook niet opgeven als voordeelnummer met 10% kortong, dus het valt meestal ook nog duurder uit. XS4ALL doet hier overigens niet aan mee. Zie deze nieuwsbrief: http://www.xs4all.nl/nieuwsbrief/sho...ief.php3?id=12
Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 januari 2002, 23:30
rAvers
Guest
 
Berichten: n/a
Ja idd dat werkt, maar kun je misschien meerdere inbelaccounts maken, zodat je op verschillende plaatsen onder verschillende nummers inbelt??
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 januari 2002, 16:33
Djie
Guest
 
Berichten: n/a
Hebben jullie aanwijzingen ?

Hoi,

probeer met een Nokia 6210 en Siemens SL45 en Palm M505 via MultiMail mijn mail op te halen. Heb de drivers gedownload via de aangegeven Duitse URL maar ik weet absoluut niet waar ik wat moet ingeven.
Kan iemand mij aangeven hoe ik los van UserID en Password mijn instellingen moet ingeven in de Palm ?
Emails sturen hoeft niet, ik wil alleen mijn email mobiel kunnen uitlezen ......
Hulp is erg welkom, heb de Palm een maand en raak lichtelijk gefrustreerd: als ik inbel, verbreekt de telefoon na circa 20 seconden de verbinding als ik Sign On in de Dialogue Box krijg ....
Bij voorbaat dank,

Alain
Met citaat reageren
  #6  
Oud 16 januari 2002, 19:55
Allewijn
Guest
 
Berichten: n/a
Misschien even mijn thread van een tijdje terug bekijken, eigenlijk een soortgelijk probleem maar dan met chello en Palm M100, wel veel uitleg gekregen dus neem een kijkje op:

http://www.palmclub.nl/forums/showth...&threadid=4640
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023