Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 april 2005, 22:45
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
[Nieuws] Abacus Palm-horloge eindelijk te koop

Eindelijk is de Abacus-versie van het Fossil (PalmOS) PDA horloge te koop.
Zie: http://www.tigerdirect.com/applicati...6773&CatId=227
Wat ik begrepen heb: kleiner dan de originele Fossil, goedkoper en wat veel belangrijker is: leverbaar via internet!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg M401-1006.jpg‎ (25,9 KB, 181x gelezen)
Bestandstype: jpg m401-1006-gallery.jpg‎ (27,1 KB, 103x gelezen)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 24 april 2005 om 22:31. Reden: lege regel verwijderd voor geheim project ;)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 april 2005, 00:21
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Eindelijk is de Abacus-versie van het Fossil (PalmOS) PDA horloge te koop.
Zie: http://www.tigerdirect.com/applicati...6773&CatId=227

Wat ik begrepen heb: kleiner dan de originele Fossil, goedkoper en wat veel belangrijker is: leverbaar via internet!
Tigerdierct verkoopt ze al een poosje, net zoals vele andere webshop's. Reviews zijn er al net zoveel, zoals hier En ook is er de eerste software verkrijgbaar, link en hier

Hij is mij nog ff wat te duur, en m'n oude fossil fx2001 is me net ff iets te zwaar. Niettemin hebben die dingen een hoog gadget-gehalte De nieuwe weegt 3.2 ounces dat is ongeveer 99 gram.

Hmm, volgens de review van the gadgeteer woog de oude "maar" 75 gram, link Alleen de batterij. Je doet er ongeveer vier dagen mee Die batterij is dan wel oplaadbaar, maar toch link De Photogallery


AYE
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 april 2005, 12:34
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AYE
Tigerdierct verkoopt ze al een poosje, net zoals vele andere webshop's
Waar haal je deze info weg? Wat is "al een poosje"? Welke andere webshops? Op de Abacus site staat al geruime tijd dat het horloge via Tigerdirect aangeboden gaat worden, maar pas sinds kort istie ook echt te koop.
De reviews/links die je noemt gaan allemaal over de originele Fossil, niet over de Abacus. De "MSN" horloges en de originele Fossils zijn al wel langer te koop.

Over de rest van je opmerkingen: Het is een beetje appels met peren vergelijken. De FX2001 heeft geen PalmOs en kun je beter vergelijken met de Casio PCUnite .
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 april 2005, 14:12
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Waar haal je deze info weg? Wat is "al een poosje"? Welke andere webshops? Op de Abacus site staat al geruime tijd dat het horloge via Tigerdirect aangeboden gaat worden, maar pas sinds kort istie ook echt te koop.
De reviews/links die je noemt gaan allemaal over de originele Fossil, niet over de Abacus. De "MSN" horloges en de originele Fossils zijn al wel langer te koop.
Ik koop regelmatig via Tigerdirect, en kijk dat uiteraard ook wat er aan pda's aangeboden wordt.PDA 247 meldde al op 28/3 dat hij verkrijgbaar was bij voornoemdn bedrijf a $199

Dan heb je toch niet goed gekeken. De links over software gaan over de fx2008 want op de fx 2001 kon je volgens mij geen software installeren. Een aantal andere links zoals die van The Gadgeteer heb ik meegenomen vanwege het gewicht.

Deze link gaat over de fx 2008 en daarin stond dat van die batterij. En op die andere link de photo gallery, daar zie je wat foto's van de fx 2008. De Abacus is niet meer of minder dan een goedkopere versie van de orginele fossil, zoals Abacus ook een kopie verochyt van de oude fossil.

Citaat:
Over de rest van je opmerkingen: Het is een beetje appels met peren vergelijken. De FX2001 heeft geen PalmOs en kun je beter vergelijken met de Casio PCUnite .
Oh hee da's nieuw. Die oude fx 2001 geen PALMOS? Achja wat je apples en peren noemt. De oude fossil heeft wel model gestaan voor de nieuwe. Daarbij noemde je zelf ook de oude fossil in je openingsbericht

Kortom, Abacus is branded fossil.

AYE
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 april 2005, 20:08
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Om de spraakverwarring uit de wereld te helpen: Mijn benaming "originele Fossil" is wat jij de fx2008 noemt, de fx2001 is de "oude Fossil". De fx2008 is inderdaad al langer te koop. De Abacus is een goedkope, kleinere versie ("kloon") van de fx2008, niet van de fx2001. Alle links die jij vermeldt gaan (nogmaals) over de fx2008, niet over de Abacus.
Citaat:
De Abacus is niet meer of minder dan een goedkopere versie van de orginele fossil
Precies wat ik zeg. Toch? En de (echte) Abacus is pas sinds kort echt te koop op Tigerdirect. Voor zolang het duurt want de fx2008 is bij Fossil momenteel al weer uitverkocht.

En de fx2001 draait net als de PCUnite inderdaad geen PalmOs (was het maar waar). Beide wisselen alleen maar uit met (o.a.) PalmOs.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 april 2005, 20:43
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Om de spraakverwarring uit de wereld te helpen: Mijn benaming "originele Fossil" is wat jij de fx2008 noemt, de fx2001 is de "oude Fossil". De fx2008 is inderdaad al langer te koop. De Abacus is een goedkope, kleinere versie ("kloon") van de fx2008, niet van de fx2001. Alle links die jij vermeldt gaan (nogmaals) over de fx2008, niet over de Abacus.
Precies wat ik zeg. Toch? En de (echte) Abacus is pas sinds kort echt te koop op Tigerdirect. Voor zolang het duurt want de fx2008 is bij Fossil momenteel al weer uitverkocht.
Schreef ik toch al? Abacus is een rebranded (je weet wat "rebranded" is?) versie van de org. Fossil, en goedkoper.

En de fx2001 draait net als de PCUnite inderdaad geen PalmOs (was het maar waar). Beide wisselen alleen maar uit met (o.a.) PalmOs.[/quote]

Ja, dat zal best maar ik ben het niet met je eens, en ik zal het ook niet worden. Dus laten we deze discussie maar beeindingen

AYE.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 april 2005, 10:04
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Waarom reageer je dan op de originele posting alsof de "rebranded" Abacus de originele Fossil zou zijn en ga je hem opeens vergelijken met een horloge dat al jaren niet meer verkocht wordt?
Het [nieuws] is dat deze versie van het horloge (die er zelfs fysiek ook anders uitziet dan de fx2008) nu ook eindelijk te koop is, niet dat de fx2008 al maanden te koop is....
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 24 april 2005, 11:27
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ok, het is duidelijk over welk apparaat we het hebben. Mag het dan nu weer on-topic zonder elkaar in de jaren te vliegen? Dank.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023