Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03 februari 2003, 23:25
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Unhappy Heb mijn Clie SJ30 op de keukenvloer laten vallen

En er zit een gapend gat in de frontcover. Scherm, digitizer etc. werken nog 100%. Ik heb Palmrepair al gemailed, maar die zeiden dat ze me niet verder konden helpen.

Heeft er iemand nog tips of suggesties om mijn frontcover te laten vervangen? Dit valt nou niet echt onder garantie en terugsturen naar Sony voor een peperdure reparatie zie ik niet zitten, aangezien echt alleen de frontcover stuk is.

Ik zit eBay al af te speuren naar een kapotte SJ30 met een hele frontcover...
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 februari 2003, 10:11
wkamphuis
Guest
 
Berichten: n/a
Wat is een frontcover? Dat stukje plastic aan de voorkant, naast de memorystick opening?

Misschien dat je een hard-case kan kopen als het gat niet te groot is. De case kan dan je palm beschermen tegen stof en vuil.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 februari 2003, 12:37
jwitteman jwitteman is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 57
Hoi Gazpacho,

Niet zo handig om je drie weken oude SJ30 op de vloer te laten vallen, da's best wel balen. Maar ik vroeg me even af of dit met of zonder je Digital Express cover was en of die dus wel of niet bescherming bied tegen het laten vallen van je clie.

Misschien is het inderdaad een goed idee om een hard case te gaan kopen.

Succes, Jeroen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 februari 2003, 14:36
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
De frontcover is in principe de bovenste helft van de case. Je kent die mobieltjes wel die je een ander kleurtje kunt geven door een nieuwe cover erop te klikken: ik zou dus bijvoorbeeld een frontcover van een SJ10 erop kunnen schroeven.

Wat betreft de Digital Express case: AAAAAAAAARGH. Ik had dus besloten geen case te kopen, omdat ik helemaal verliefd was geworden op de SJ33: ik wilde mijn SJ30 tot na april gebruiken en die verkopen, om van het geld een SJ33 deels te kunnen kopen. Die pret gaat dus nu niet door.

Inmiddels heb ik de Digital Express besteld: ik wilde geen aluminium case omdat ik de deksel (ook bij de DSI fliptop versie) een beetje uit vind steken. Misschien ben ik nu wel heel eigenwijs...
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 04 februari 2003 om 23:54.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023