Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > FAQ's & Tutorials > Tutorials

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 mei 2008, 18:06
rijkspolitie
Guest
 
Berichten: n/a
Blond en net in bezit van Treo 750

Beste mensen, ik heb nu na 2 weken nu al de neiging mijn Palm in de wilgen te hangen. Het leek in het begin goed te gaan, maar nu kan ik mijn gesprekken niet eens meer beeindigen. Op welke knop ik ook druk, gesprek blijft net zo lang aan, tot voicemail volgelopen is of de gebelde persoon zelf ophangt. Er verschijnt nu ook een Keyguard op mijn scherm en die heb ik er niet opgezet of ingeschakeld. Hellup !!!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 mei 2008, 21:40
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Heb geen Treo 750 meer, maar ik vond het - voor een windows mobile apparaat - een prima ding. Eens even kijken:

- Die keyguard is een standaard feature op de Treo, dat hoort. Ik neem aan dat je weet dat je die uitzet door op de grote knop in het midden te drukken ?
- Als het daarna nog niet lukt om het gesprek te beïndigen is er denk iets mis met je Treo. Je zou nog een harde reset kunnen proberen, maar anders weet ik het ook even niet. Nieuw gekocht ? Garantie ?
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 mei 2008, 23:52
jonakeys's schermafbeelding
jonakeys jonakeys is offline
Lid
Voornaam: Jonathan
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: Ede
Berichten: 31
De keyguard zoals de vorige persoon al zei kun je zo verschillend instellen, bijvoorbeeld dat het scherm geblokkeerd wordt als je aan het bellen bent. Misschien dat daar iets niet staat zoals het hoort. Of misschien springt de toetsenblokkering aan als je dat niet wilt.
Maar als een gesprek niet eindigt als je op de rode ophangknop drukt, lijkt me inderdaad iets niet in de haak. Al een softreset geprobeerd trouwens?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 juli 2008, 10:24
CIAdesign CIAdesign is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 17 juni 2008
Berichten: 3
Ik ken de problemen.
Opgelost door windows mobile 6 erop te zetten. Ik werkt nu zonder problemen met bellen.

Soft/hard reset werkt niet.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023