Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07 juni 2002, 10:11
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Question Vodafone?

Vodafone?!

Ik ben naar Vodafone geweest (business center Amsterdam Wibautstraat), ze vertelden mij dat er teveel problemen waren met GPRS & Nokia 6310i en dat ze het hierom niet (meer?) ondersteunen! Heb jij een GPRS vodafone abo?

[nu breekt m'n klomp]
Met citaat reageren
  #22  
Oud 07 juni 2002, 11:18
West-end's schermafbeelding
West-end West-end is offline
Een goed lid
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 24 maart 2001
Berichten: 212
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Susan


Ja, dat heb ik ook. Maar ik laat ze gewoon zo staan. Doe toch niets met het adres in mijn telefoon...
Op zich werk ik ook niet met de adressen in mijn telefoon, maar ik merk da'k tegenwoordig vaak telefoonnummers naar andere Nokia-bezitters (met name 6310 en 6210) zend via IR. Dan beam je dus een 'lelijk' adres over.

't Is natuurlijk een probleem van niks, maar ik vroeg het me gewoon af.

Groeten,
Dennis
__________________
Sommige mensen kunnen waarlijk zeer veel drinken, doch nuchter blijven ze daar niet bij.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 19 januari 2003, 11:16
Pjotr's schermafbeelding
Pjotr Pjotr is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 28 april 2001
Locatie: Gorrukum
Berichten: 109
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orbit67
nee dat heb ik niet. ik heb wel het irritante dat als ik mijn adressbook van mijn 8310 met die van mijn m50 sync, dat dan in mijn mobiel en palm namen met meerdere nummers zich opsplitsen.

Bijvoorbeeld
Pietje heeft een fax, vast netnr, mobiel nr en twee keer email. Als ik dan sync, dan krijg ik 5 keer Pietje in mijn mobiel..... niet echt lekker

gr

rw

Een hele late reactie misschien maar ben een beetje aan het zoeken .

Probeer om het geheugen van de telefoon te gebruiken en niet die van je sim kaart.
__________________
Hoezo geen tijd?? Er zitten toch zeker 24 uur in een dag!!........En dan heb je ook de nacht nog!!
Met citaat reageren
  #24  
Oud 20 januari 2003, 08:55
bdobbels
Guest
 
Berichten: n/a
Nooit meer 'lelijke adressen' beamen

Om dat te voorkomen (adreskaartjes beamen naar een Nokia, en dan een 'lelijk' adres hebben, met ;;; tussen de veldwaarden) gebruik ik het freeware programmaatje 'BeamMobile' op mijn Palm. Doet het wél netjes, i.t.t. Palm Address Book beam functie.

Bart
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023