Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 mei 2003, 09:15
Louis
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow Meerdere adresboeken Outlook

Beste allemaal !

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om met mijn Sony Clie SL-10 meerdere adresboeken te synchroniseren via Outlook. Ik gebruik zelf een Compaq Evo N1020v notebook met infrarood en wil eigenlijk de 2 adresboeken die ik gebruik (zakelijk/prive) synchroniseren met mijn Clie. Is dit mogelijk en zo ja kan dit met de standaard software van Sony ?! Tevens zou ik willen weten of het (in verband met het verwisselen van batterijen) verstandig is om deze adressen op te slaan op een losse memorystick ?

Vriendelijke groeten !
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 mei 2003, 09:36
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Ik neem aan dat je Pocketmirror gebruikt voor de synchronisatie. Ik
zou dan gewoon 2 categorieen maken in je palm en outlook geheten
"prive" en "werk" oid. Vervolgens geef je in PM op je PC aan dat de
(chapura settings -> outlook contacts settings) zet je de optie aan
"outlook categories field is handheld categories". Dan zou het moeten
werken.

Succes
opa
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 mei 2003, 09:43
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik geloof dat de betaalde versie van Intellisync met meerdere adresboeken kan synchroniseren, maar de bij de Sony Clie gratis bijgeleverde versie zeker niet.

De gratis standaard aanpak voor zoiets is inderdaad om met categorieen te gaan werken. Ik weet eerlijk gezegd ook niet zeker of dat werkt met Intellisync, maar dat zou je makkelijk even kunnen proberen.

Op zich is de gratis versie van IntelliSync krachtiger dan de gratis versie van PocketMirror, maar in de gratis versie van IntelliSync wordt steeds om bevestiging gevraagd van alle updates. Dat was me te irritant, dus ben ik zelf weer terug naar de PocketMirror software van mijn oude Palm Vx.

Wat betreft back-ups, je kunt voor de veiligheid altijd een extra backup op de memory stick maken. Op zich zit je echte backup in Outlook. Dus strikt noodzakelijk is het niet. Zo'n backup op memory stick is belangrijker voor als je op vakantie gaat en geen PC meeneemt. Als je dan een hard reset moet uitvoeren, dan kun je alles weer terugzetten vanaf de memory stick (dus zonder alls via hotync weer vanaf je PC te halen).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023