Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 december 2001, 15:59
Herri
Guest
 
Berichten: n/a
Question 4 x Documents To Go

Ik heb Documents To Go geinstalleerd, maar nu beschik ik over 4 applicaties; Documents, WordView, SheetToGo en WordToGo. Mijn behoefte is het bekijken en evt. aanpassen van Word en Excel documenten; kan ik Documents en Wordview zonder problemen voor die andere 2 toepassingen verwijderen?

gr. Herri
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 december 2001, 16:01
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Of je het zonder problemen kan verwijderen weet ik niet, ik weet wel dat je tijdens installatie kan aangeven welke van de vier applicaties je wel of niet wil installeren, maar dan zal je wel voor custom install moeten kiezen...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 december 2001, 16:31
bdobbels
Guest
 
Berichten: n/a
Het staat wel in de documentatie.

Als je alleen maar wilt kijken op je Palm, heb je genoeg aan de twee -View applicaties. Als je ook op de Palm wilt editen, heb je de -to-Go applicaties.

Als je de -to-Go applicaties installeert, heeft het geen zin meer om de -View applicaties ook te hebben. Voegt niks toe.

De 'documents' applicatie levert alleen een gezamenlijk interface op; je ziet dan alle excel en word bestanden op je palm (en evt. .pdf files, als je die viewer ook hebt geinstalleerd) in één window.
Je kunt de 'documents' applicatie niet zonder een van de -View of -to-Go applicaties gebruiken. Je kunt de -View en -to-Go applicaties wel zonder 'documents' gebruiken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023