Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 december 2008, 12:05
MiG's schermafbeelding
MiG MiG is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Berichten: 99
<username> note vermenigvuldigt zich steeds bij synchronisatie

Vreemd probleem, is een week of zo geleden begonnen en ik kan me niet herinneren iets met mijn MAPI-account, outlook, de conduits of m'n treo gedaan te hebben.

Bij elke synchronisatie verschijnen er vier (!) notes met mijn username in de notes folder, die niet op de treo zichtbaar zijn. Verwijder ik ze, dan komen deze bij de volgende synchronisatie weer terug. Als ik ze laat staan, vermenigvuldigen ze zich zodat ik plotseling 8 zichtbare <username> notes in outlook heb staan en 4 zichtbare op m'n Treo. Dit vermenigvuldigen zet zich met verdere synchronisaties voort.

Ik heb de conduits al opnieuw geinstalleerd, outlook de handheld laten overschrijven (voor het 'Notes (Outlook)' conduit) en andersom, maar het probleem blijft.

Specs:
Outlook 2007 (patched to date) met MAPI account (via msstd)
Palm Desktop v4.1.4e met OL 2007 conduit updater
Palm Treo 680

Bovenstaande configuratie heeft zeker een maand goed gedraaid en ik heb voor die tijd nog nooit een <username> note gezien. Is iemand dit wel eens eerder tegengekomen?

Laatst gewijzigd door MiG; 09 december 2008 om 12:11.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023