Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01 september 2003, 16:35
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
Bedankt voor de support. Dat is inderdaad precies wat ik bedoel en ook meerdere keren al gezegd heb in deze discussie.
Ha, ha. Het wordt steeds leuker. Ik geloof alleen niet dat het echt support was maar meer de vraag of het nu op kan houden met het gezeik over DM vs TTN2.

Citaat:
Maar goed, informatie proberen te krijgen wordt soms als kritiek opgevat. Zo vroeg ik me af wat Patrick met wandelroutes bedoelde. Ik dacht dat hij het over echte wandelpaden door bos en heide had, maar het blijkt voetgangersgebied te zijn.

Dat was dus niet gewoon een domme/vermoeiende vraag maar een interessant punt voor mensen die recreatief (te voet/fiets) een navigatiepakket zouden willen gebruiken
Alleen had je zelf ook wel kunnen bedenken dat wegen zonder naam er niet zo snel in zullen zitten. Laat staan dat er kant en klare "Wandelroutes in het kaartmateriaal staan". Het kwam op mij eerlijk gezegd dus nogal als een domme vraag over of op een poging om mij in de maling (cq zeik) te nemen (vermoeiend dus).

Maar goed, ik begreep al dat je TTN2 niet echt kende dus heb ik dat punt nog eens uitgelegd. Er maar vanuit gaande dat je het inderdaad goed bedoelde. Anders had ik uiteraard helemaal niet gereageerd.

Aan de andere kant ik ben zelf blijkbaar ook nogal dom geweest, want ik had niet eens gezien dat je 3 berichten gespendeerd had aan opmerkingen per punt. Nu ik ze zo teruglees wordt ik eigenlijk alleen nog maar vermoeider. Zeg nou eens heel eerlijk had je van mij verwacht dat ik 3 pagina's met "ik snap het niet"/"nut?" zou gaan lopen uitleggen?

Sorry hoor, maar je hebt TTN2 echt niet gezien of je hebt niet eens geprobeerd om de punten te begrijpen. Ik geef toe dat ik het wat kort opgeschreven heb (omdat ik beide programmas goed ken en dat een flink aantal punten ook al eerder naar voren zijn gekomen), maar dan nog.

Citaat:
"Het gaat overigens niet alleen over svliegen alhoewel hij nu wel de schijn probeert te wekken dat het zijn woord tegen het mijne is."
Kijk, mooi voorbeeld. Waar precies doe ik dit? Iedereen geeft zijn mening, en dat mag. Prima toch?
Nog vergeetachtig ook?
Citaat:
Patrickl vs Svliegen, the sequel...
Het gaat trouwens niet om je mening geven, maar om dat je van een hele waslijst aan punten de verklaring gaat vragen. Als je echt geinteresseerd bent zou je zelf wel eens wat uit kunnen zoeken.

Laatst gewijzigd door patrickl; 01 september 2003 om 16:38.
  #62  
Oud 01 september 2003, 16:49
svliegen svliegen is offline
Palm Evangelist
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 mei 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 46
Citaat:
Op 01-09-2003, om 16:31 heeft frarie dit gezegd in bericht #60


Mooi voorbeeld van het probleem van geschreven communicatie zonder gezichtsuitdrukkingen lijkt me. Ik denk dat jullie (alle TomTom/DM religieuzen) bij de volgende Palm Club bijeenkomst maar eens een moeten pakken en een fijne discussie voeren met de handhelds + nav software in de hand. Daar kan dan een mooi vergelijkend onderzoek artiekeltje voor de web-site uit voortvloeien.

Goed idee?
Bier? Riep daar iemand bier?
  #63  
Oud 01 september 2003, 19:25
svliegen svliegen is offline
Palm Evangelist
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 mei 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 46
Citaat:
Op 01-09-2003, om 16:35 heeft patrickl dit gezegd in bericht #61
Ha, ha. Het wordt steeds leuker. Ik geloof alleen niet dat het echt support was maar meer de vraag of het nu op kan houden met het gezeik over DM vs TTN2.

[...]

Het gaat trouwens niet om je mening geven, maar om dat je van een hele waslijst aan punten de verklaring gaat vragen. Als je echt geinteresseerd bent zou je zelf wel eens wat uit kunnen zoeken.
Laat maar jongen. Jij wint. Ik hoop dat je je een stuk beter voelt nu en in het vervolg goed bedoelde vragen op een fatsoenlijke manier behandelt.
  #64  
Oud 01 september 2003, 19:58
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ach, gossie, meneertje toch. Ik ben misschien bot, maar hoe zou dat komen? Misschien dat je de volgende keer ook wat meer fatsoen kunt opbrengen om zelf even iets uit te zoeken als iemand er al een hoop tijd in steekt om een vergelijkend onderzoek te doen en dat je dan niet alleen dat hele verhaal herhaalt met bijna overal een opmerking in de trant van: "zou kunnen", "ik snap het niet", "hoe dan" of "nut?". Zeker als je vooraf aangeeft dat je TTN2 kent
  #65  
Oud 01 september 2003, 21:38
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Thumbs down

Fijne manier van discussieren Patrickl.

Moderators: wat moet iemand doen om geband te worden?
__________________
[][][][][][][]
  #66  
Oud 01 september 2003, 22:09
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
Moderators: wat moet iemand doen om geband te worden?
Weigeren om 40 vragen te beantwoorden? Of was het nou liegen over de kwaliteit van een programma?
  #67  
Oud 01 september 2003, 22:20
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Ik zie dat je het niet geheel begrijpt en toch ben ik niet te vermoeid je antwoord te geven, Patrickl.

Het is dus je wijze van bejegenen van anderen.

Niets te danken.


En moderators, wanneer?
__________________
[][][][][][][]
  #68  
Oud 01 september 2003, 23:26
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
We gaan iemand niet meteen bannen omdat ie wat geirriteerd reageert op een ander (ik laat maar in het midden of het terecht is of niet). Ik wil Patrick wel vragen het netjes te houden. Persoonlijk zou ik als ik baalde van een discussie het er gewoon bij laten (niet meer reageren).
  #69  
Oud 02 september 2003, 00:09
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Als moderator van dit forum wil ik hier (uiteraard) ook nog iets over kwijt.

Ten eerste, Patrick, misschien weet je het niet, maar door dit soort nutteloze posts overtreed je huisregel 4, waar in valt te lezen dat we niet tolereren dat hier 'gescholden' wordt. Reageer dus voortaan normaal, of reageer niet. Overigens geldt dit niet alleen voor Patrickl, maar voor iedereen

Ten tweede, patrickl heeft zo zijn eigen manier van discussieren, dat is ondertussen wel duidelijk hier op het forum. desalniettemin, je kan zelf ook stoppen met reageren op dit soort posts.

Ten derde, om nu hiervoor iemand een ban te geven... Vind ik erg overdreven, het is een discussie die zo flink uit te hand is gelopen, maar om daar nou een ban voor te geven?

en ten vierde, pakken we hier de originele draad van het verhaal weer op, en gaan we normaal verder met de vraag, of zal ik de thread meteen maar sluiten?
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
  #70  
Oud 02 september 2003, 00:39
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Nou heb ik iemand uitgescholden?
  #71  
Oud 02 september 2003, 01:00
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Patrick,

Genoeg is genoeg. Laat het rusten. Jij hebt je ding gezegd, anderen hebben hun ding gezegd en wij hebben ons ding gezegd. Het is nu voldoende. Zoals ze bij de politie zouden zeggen: 'Doorlopen mensen, niets te zien hier'

Om even iets recht te zeggen: je hoeft niet perse iemand uit te schelden om iemand te kwetsen. We hebben weinig behoefte om voor dit soort escalaties de huisregels aan te passen, en ik respecteer het recht dat iedereen heeft op vrijheid van meningsuiting, maar ik hoop dat als je zelf terugleest dat sommige van je uitlatingen als onnodig kwetsend opgevat kunnen worden. Daar wil ik deze discussie mee besluiten. Indien je perse nog een weerwoord wilt geven kan verdere correspondentie afgehandeld worden via e-mail (moderators@palmclub.nl).

Elke volgende opmerking over deze escalatie zal verwijderd worden en indien nodig zal de thread gesloten worden. Sorry, je inzet wordt gewaardeerd, maar soms moeten we ook met een andere pet beslissingen nemen.

- jp

Laatst gewijzigd door jean-paul; 02 september 2003 om 11:03.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023