Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #341  
Oud 30 april 2004, 21:08
miniad miniad is offline
Senior lid
Model: Palm Z22
 
Geregistreerd: 07 februari 2003
Berichten: 506
Doen we Dirk alvast bedankt
Met citaat reageren
  #342  
Oud 04 juni 2004, 22:25
livino
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 24-04-2004, om 19:48 heeft Marco dit gezegd in bericht #333
Ik vond de Krusell er niet geweldig uitzien, uiteindelijk heb ik een Vaja case besteld.
Zodra hij er is laat ik weten of het bevalt.

Marco.
Hoi Marco,

Heb net de foto's bekeken op de website van Vaja Cases, ziet er inderdaad zeer fraai uit. Klopt het dat er geen doorzichtige plastic voor het scherm zit? Dit hoeft voor mij niet en zou wel eens meer kunnen storen dan beschermen. Bij mij is het plastic beugeltje waar de originele Garmin-flap aanzat gebroken en ik denk eraan om iets meer bescherming te kopen voor de IQue. Welke case heb jij besteld? Kan je je ervaring met ons delen? Kan de case errond blijven zitten als je de cradle gebruikt?

vriendelijke groeten,

Livino
Met citaat reageren
  #343  
Oud 05 juni 2004, 10:43
Marco Marco is offline
Forumbikkel
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 12 februari 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 205
Hoi Livino,

Dat klopt, de voorkant is open. Ik heb de standaard versie, zonder clip om hem aan de broeksriem te hangen. De kleur is zwart. De voorkant is voorzien van leer met een mooi nerfpatroon, de rest is glad leer. Na bestelling wordt het al binnen een paar dagen door Fed-ex afgeleverd, in een mooi doosje. Het eerste wat je opvalt is de heerlijke leergeur, hij ruikt er nog steeds naar. Zoals je kunt zien op de foto's van hun website, is de sluiting een riempje met een drukkertje aan de achterkant. dat werkt erg goed.Het leer is netjes afgewerkt, de achterkant is een dubbele laag met een versteviging ertussen in, net onder de antenne zit geen verstevigiging: de flap kan daar helemaal naar achteren buigen zodat de antenne uitgeklapt kan worden zonder de Garmin uit de case te halen. het gedeelte daarboven is ook weer verstevigd. Het deel over de bovenkant is uiteraard soepel, ik kan niet zien of dat 1 laag of een dubbele laag leer is, de dikte is ca 1,5-2 mm. De binnenkant is lichtbruin van kleur, zeg maar naturel, maar de voorflapis aan de binnenkant afgewerkt met zwart leer. Er is ruimte voor 2 SD-kaartjes en voor visitekaartjes of bankpasjes. De voorflapis uiteraard ook verstevigd, en tussen de leerlagen zit een veerkrachtig materiaal. Zoals ik al zei is de voorkant afgewerkt met mooi generft leer en aan de onderzijde zit een metalen logo. Het frame wat de Garmin aan de zij- en voorkant omsluit is verstevigd, en aan de binnenkant is het afgewerkt met een soort nylon materiaal. Oeral vid je keurige stiknaadjes en alles is netjes afgewerkt.aan de bovenkant is een gaatje voor de hoofdtelefoon. Aande achterkant is een gaatje bij de reset -knop. Ook zitten er aan de achterkant 2 sleuven om het geleud door te laten Deze gleuven zijn afgewerkt met metaalgaas. Aan de onderkant is een uitsparing voor de connector. Uiteraard past hij niet in de craddle, maar een oplaadkabel kun je gewoon aansluiten. Als de Garmin in de case zit kun je gewoon alle knoppen gebruiken, ook de knoppen aan de zijkant.
Ik het begin gaat het in-, maar vooral het uithalen van de Garmin uit de case wat zwaar, maar na enige tijd gaat dat soepeler. Voor zover ik kan zien, raken de SD-kaartjes het scherm niet.
Op het dikste punt is de Garmin in de case 3 cm dik.

Al met al een fijne case met goede bescherming en gebruiksgemak.
Met citaat reageren
  #344  
Oud 05 juni 2004, 21:21
miniad miniad is offline
Senior lid
Model: Palm Z22
 
Geregistreerd: 07 februari 2003
Berichten: 506
Even een tussen berichtje..

De software link is hersteld

iQue software

succes
Met citaat reageren
  #345  
Oud 29 juli 2005, 14:32
VerstraetenT
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Ique3600

Goedendag,
Kan er mij iemand informatie geven over de sincronisatie met email,ik heb word to go gekocht en het lukt mij niet.
Weet er soms iemand raad?
Dank u
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023