Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 16 december 2004, 10:45
medman
Guest
 
Berichten: n/a
Zo, het probleem lijkt de wereld uit. Moest inderdaad TT instellen op "andere draadloze GPS". Verder lag het probleem in het feit dat TT de gps zelf moet herkennen en dat bluetooth daarom uit moet staan op het moment dat je TT start en bluetooth moet uitzetten als je met TT klaar bent. Nu herkent TT zelf de GPS en kun je hem uit het lijstje van gedetecteerde bluetooth-devices selecteren. Met BTTOGGLE gebeurt het aan/uit zetten inderdaad volledig automatisch en heb je er geen omkijken meer naar. Prima applicatie !!!

Dank voor de hulp en ik hoop dat anderen hier ook wat aan zullen hebben.

Groeten, medman
Met citaat reageren
  #62  
Oud 19 januari 2005, 22:47
TacoMonaco
Guest
 
Berichten: n/a
terugkerend geen ontvangst palm T3

Vorige week Palm T3 + tomtom gekocht, alles werkte prima tot eergisteren, ik heb opeens geen signaal meer (heb geen ww glas, heb de onvanger al uit het raam gehouden etc)alles meerdre keren opnieuw geinstalleerd en gereset (hard & soft reset ) alle updated geinstalleerd. Ik zag deze thread hetzelfde probleem terugkomen, is er een oplossing?
Met citaat reageren
  #63  
Oud 19 januari 2005, 23:02
TacoMonaco
Guest
 
Berichten: n/a
PS: truck met eerst inschakelen GPS en dan pas reeds opgestarte T3 in de cradle plaatsen werkt ook niet
Met citaat reageren
  #64  
Oud 25 januari 2005, 15:00
andreh
Guest
 
Berichten: n/a
Talking opgelost -> afsluiten vraag

De oplossing lag in mijn geval inderdaad bij de opstartvolgorde: eerst GPS-ontvangst (gewoon in handschoenenvak!), daarna Navigator opstarten, daarna in de cradle: 100% werkende oplossing. Dank voor de tips. Thread afsluiten?
Met citaat reageren
  #65  
Oud 14 februari 2005, 20:54
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Nee niet afsluiten. Volgens mij hebben we nog niet alle oplossingen gehad.

Ook ik kreeg geen signaal. Ik gebruik de T3 met een Haicom muis. Dus "Andere Kabel-GPS" ingesteld. Geen sjoege, wat ik ook probeerde. De muis gaf keurig aan dat er signaal was. Uit baldadigheid toen maar 'TomTom kabel-GPS" ingesteld. Werkt als een tierelier. Is dus de moeite van het proberen waard.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #66  
Oud 13 april 2005, 17:33
jaspov jaspov is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 22 december 2000
Berichten: 88
Hier dezelfde problemen. Ik hoed dus geen eigen draadje te starten. Ik heb een adapt BT GPS. Doet het meestal prima, maar soms gelazer om de gps te zien vanuit de t3. Ik zal de tips hier eens proberen.

ook heb ik nog een ander probleem. Soms werkt het prima. Stap ik echter uit de auto met pda en laat ik de gps in de auto liggen dan gaat het mis als ik het BT bereik verlaat. De pda neem ik altijd mee. Kom ik dan weer terug in de auto dan zien ze elkaar niet en moet alles weer uit en weer aan. Zou mooi zijn als ze elkaar dan gewoon weer detecteren. Werkt dit bij anderen wel?
Met citaat reageren
  #67  
Oud 13 april 2005, 18:58
marchienus marchienus is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 06 december 2004
Locatie: drenthe
Berichten: 19
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaspov
Hier dezelfde problemen. Ik hoed dus geen eigen draadje te starten. Ik heb een adapt BT GPS. Doet het meestal prima, maar soms gelazer om de gps te zien vanuit de t3. Ik zal de tips hier eens proberen.

ook heb ik nog een ander probleem. Soms werkt het prima. Stap ik echter uit de auto met pda en laat ik de gps in de auto liggen dan gaat het mis als ik het BT bereik verlaat. De pda neem ik altijd mee. Kom ik dan weer terug in de auto dan zien ze elkaar niet en moet alles weer uit en weer aan. Zou mooi zijn als ze elkaar dan gewoon weer detecteren. Werkt dit bij anderen wel?
Jaspov
Je moet voordat je de T3 uitzet eerst op de home toets drukken.
Als je ook BTtoggle hebt wordt de bluetooth verbinden verbroken.
Zodra je terug komt, schakel je TT in; bluetooth wordt dan weer ingeschakeld en de T3 pakt de positie weer op.
Altijd eerst de ontvanger aanzetten en daarna je Palm inschakelen.
suc6.

marchienus
Met citaat reageren
  #68  
Oud 13 april 2005, 19:26
jaspov jaspov is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 22 december 2000
Berichten: 88
Bedankt voor de tip. Van week moest ik echter zijn en liet ik navigator aan omdat ik nog een stukje moest lopen. Wel weet ik nu hoe ik bttoggle in moet stellen, ik zal dat gaan proberen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023