Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 februari 2004, 23:24
lesger
Guest
 
Berichten: n/a
van Palm Desktop naar Outlook

Ik synchroniseer altijd mijn M130 met Palm Desktop. Nu wil ik veranderen en met Outlook (2000) synchriniseren. Hoe krijg ik nu nu hotsync zo aangepast dat het met outlook synchroniseert?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 februari 2004, 23:30
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Chapura Pocketmirror installeren die bij je m130 is bijgeleverd.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 februari 2004, 14:55
fboecom
Guest
 
Berichten: n/a
En voor andere modellen is het, begrijp ik na een google studie, ook alles deinstalleren en weer installeren. Hoera, alle data kwijt want ik wil helemaal niet naar Palm Dekstop (wat mijn Palm al 2 weken doet) maar naar OUtlook.. Het is toch een schande??!!

Vanavond ga ik een tool downloaden en kopen van 11 dollar, dat wil ik nog net wel spenderen aan dat gruwelijke misbaksel dat Palm synchronize heet en dat ook nog eens voor mijn T3 belooft te werken:
http://www.livepim.com/help/ssynct3e/index.htm


Keep you posted.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 februari 2004, 16:49
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Op 18-02-2004, om 15:55 heeft fboecom dit gezegd in bericht #3
En voor andere modellen is het, begrijp ik na een google studie, ook alles deinstalleren en weer installeren. Hoera, alle data kwijt want ik wil helemaal niet naar Palm Dekstop (wat mijn Palm al 2 weken doet) maar naar OUtlook.. Het is toch een schande??!!

Vanavond ga ik een tool downloaden en kopen van 11 dollar, dat wil ik nog net wel spenderen aan dat gruwelijke misbaksel dat Palm synchronize heet en dat ook nog eens voor mijn T3 belooft te werken:
http://www.livepim.com/help/ssynct3e/index.htm


Keep you posted.
Waar heb je het over?

Voor de Zire21, TE en TT3 heeft Palm geen hulp van PocketMirror meer nodig, maar heeft zelf conduits bijgeleverd. Als je deinstalleert, reboot, en weer herinstalleert, dan zal Palm Desktop je vragen of je met Palm Desktop of Outlook wil synchroniseren.

Dat het voor duizenden andere gebruikers wel werkt, en voor jou net niet, geeft aan dat er wellicht iets op te lossen valt zonder er extra kosten voor uit te geven.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 februari 2004, 19:24
lesger
Guest
 
Berichten: n/a
Het werkt prima

Bedankt voor de tip. Natuurlijk toen ik het las "wist" ik het weer. Op mijn PC (XP-home) met outlook 2000 werkt het synchroniseren nu prima.
Op mijn werk ook nog even rond geneusd, maar daar werkt het precies gelijk met Win-2000 en outlook 97.

Groet,
Bert
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 februari 2004, 10:06
fboecom
Guest
 
Berichten: n/a
In mijn geval heeft 'iets' er voor gezorgd dat mijn oorspronkelijk goed werkende sync met Outlook ineens werd omgezet naar de Palm Desktop, misschien heb ik een reinstall uitgevoerd zonder deinstall, ik weet het niet. In ieder geval zit er nu 2 weken afspraken en contactpersonen in de Palm (en de Desktop) en in Outlook, die out of sync zijn. Deinstall lijkt me wellicht verlies van data opleveren.
Hoe dan ook, het terugzetten naar outlook lukte mij prima met het switchsync tool, voor de T3 (en E) is dat:

http://www.livepim.com/download/ssynct3e.zip

Er zijn vast mensne die het met mij eens zijn dat het install/deinstall niet de meest voor de handliggende methodes is om dat switchen te bereiken. Het zou een instelling op hotsync moeten zijn.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 19 februari 2004, 11:04
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Importeren van de bedoelde afspraken nadat je ze geexporteerd hebt? Lijkt me toch de makkelijkste manier.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023