Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 januari 2001, 15:08
mstrbrwsr
Guest
 
Berichten: n/a
mijn IIIx crashde om onduidelijke redenen tijdens gebruik, na een reset was mijn hele opstartscherm in de war en kwam ik niet verder. Na heel veel proberen en harde resets kwam ik eindelijk in het eerste scherm van de setup waarbij ik ergens op het scherm moet tikken om door te gaan. Maar dat lukt dus niet, de knopjes geven geluid, backlight doet het, maar het touchscreen dus niet. Aangezien ie tijdens gebruik stuk gegaan is en er naar mijn weten dus ook niets vreemds mee is gebeurd is denk ik nog steeds aan een software probleem. Misschien is het ook wel wishful thinking omdat ik geen 100 dollar meer heb om em te laten repareren. Wie weet een oplossing.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 januari 2001, 15:19
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Er schijnt een progje te zijn wat helpt wanneer dat "tikken op het scherm" niet meer lukt. Misschien krijg je hem daarmee weer aan de gang. één probleempje:
ik weet niet meer hoe het heet, dus zelf even zoeken in het forum.
Verder bestaat er ook een progje wat je Palm weer doorstart na een crash (volgens mij heet het ook zo:"crash") daarmee hoef je niet meer te resetten na een crash. Ook daarover is al iets te vinden op dit forum.

suc6
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 januari 2001, 16:40
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Lightbulb

progje is te vinden op http://www.smartcell.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 januari 2001, 12:20
mstrbrwsr
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy geen fysiek probleem van de scherm module, wat nu?

ik heb een scherm van een andere palm in mijne getrapt en mijne in die andere, en dan blijkt dat met het scherm gedeelte niets mis is. Het licht dus aan of de hoofdprint of aan iets? anders. Ik heb zelf het idee dat het iets te maken heeft met flash, maar ik weet net waarom. Ik heb het flash geheugen al geformateerd maar dat leverde ook niets op.

Bedankt voor de al aan geboden hulp, maar he heeft niet mogen baten. Wat namelijk ook een probleem is, is dat mijn palm al helemaal gereset is, dus ik moet met het introductiescherm beginnen, waar ik dus niet verder kom omdat ik aan de benodigde click anywhere to continue niet kan voldoen, en ik kan dus ok niet hotsync-en om een bepaald programma op te zetten. Ik ga langzamer hand misschien toch twijfelen of ik 'em maar niet op moet sturen. Kan iemand mij vertellen of dat nou 100 dollar kost of 199 gulden?

BVD
mstrbrwsr
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023