Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 december 2000, 08:20
Werner Werner is offline
Senior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Zevenaar
Berichten: 75
hoi,
ik wil een palm kopen met kleurenscherm.
nu is de palmIIIc en stuk goedkoper dan de visor prism.
wat ik mij nu afvraag: is het al bekend of de kleuren Vx die volgend jaar op de markt komt over 16 bits kleuren beschikt. en is het dan zo dat de progjes voor 16 bits niet goed werken op de 8 bits van de IIIc?
ik ben verder wel op de hoogte van de verschillen tussen de palmIIIc en de visor prism, kan echter al maanden geen beslissing nemen (de prism is wel duur)nog tips?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 december 2000, 10:36
microkid
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb voor de Palm gekozen. Grootste bezwaar aan de Visor vond ik het uitbreidingsslot. Ik hoef niet zo nodig een camera, GSM of GPS van m'n PDA te maken. Ik hem 8Mb in m'n Palm, dus dat uitbreidingsslot is zonde van het geld vond ik.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 december 2000, 19:55
DeM@rt's schermafbeelding
DeM@rt DeM@rt is offline
Cyber lid
Voornaam: Martin
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Eerste stad aan de Waterweg
Berichten: 621
Hmmmm de meerprijs van de Prism tov IIIC wordt niet veroorzaakt door het uitbreidingsslot (springboard) maar door het aantal kleuren dat het af kan beelden en de snellere processor. Zelf heb ik een Visor DLX en ben wel happy met het springboard, ik heb er op dit moment nog geen modules voor, maar er zijn er enkele die mijn belangstelling hebben: MP3 speler en GSM uitbreiding.
(er is eea in NL te krijgen, zie http://www.widget.nl) Misschien koop ik ze nooit maar als ik zou willen kan ik de Visor simpel uitbreiden. Wil je dit ooit met de IIIc doen......... Tsja dan moet je dit er naast gaan doen.
Mijn advies: Als je het geld er voor hebt, ga dan voor de Prism.
M@rt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023