Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 november 2006, 17:09
Sid's Palm
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Installatie probleem

Beste heren en dames!

Ik ben een nieuwe bezitter van een Palm Z22! Ik heb juist voor deze PDA gekozen puur voor de Agenda functie. Alleen heb ik vanaf dag 1 een probleem: ik krijg de software (palm desktop) niet op mijn notebook geïnstalleerd.
Uiteraard heb ik installatie rechten, en heb het op vele manieren geprobeerd.

De foutmelding komt kort na het starten van de installatie n.l. een fout in het InstallScript. De software claimt dat de versie op mijn notebook ouder is dan de benodigde versie. De benodigde versie is n.l 11. Ook deze heb ik geïnstalleerd, maar nog steeds komt deze fout melding naar boven met als gevolg: de installatie bevriest en de wizard sluit de installatie af!

Kent een van jullie dit probleem, en uiteraard nog belangrijker, wie heeft de oplossing.

alvast bedankt!
Gr Sid.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 november 2006, 21:19
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254

Hallo Sid's Palm en welkom op het forum!

Is het de fout van dit Palm KB 39070? Zo niet, kan je de letterlijke foutmeldingen hier neer zetten?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 november 2006, 12:09
Sid's Palm
Guest
 
Berichten: n/a
Install Shield Problem

Beste Gerard,

Allereerst hartelijk dank voor je reactie en de verwelkoming op het forum.
na het bekijken van de info op de link die je stuurde, lijkt het erop dat dit de juiste prognose van mijn probleem moet zijn.
Gezien mijn huidige werkdruk heb ik op dit moment nog geen tijd om te kijken of dit daadwerkelijk de oplossing zal zijn.
Ik zal dit weekeinde dit proberen. Mocht ik niet verder komen zal ik de exacte fout melding mee sturen.

Alavst bedankt! Gr, Sid.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023