Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ik zou een nieuwe pda aanschaffen omdat
ik graag OS5 wil, want ik kan niet meer met OS4 uit de voeten 1 3,33%
mijn huidige pda de geest geeft 8 26,67%
er een nieuw model op de markt komt, en ik niet graag achter blijf 3 10,00%
mijn huidige pda niet meer kan wat ik wil, en de mogelijkheden te beperkt worden (software e.d.) 18 60,00%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 augustus 2002, 14:01
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
Question Wat is jouw reden voor een nieuwe pda?

wat is voor jou DE reden om een nieuwe pda aan te schaffen? Hoor je er niet meer bij en wil je state of the art, kun je niet meer werken met het huidige aanbod van software? Of wacht je tot je pda naar de graveyard mag?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 augustus 2002, 19:36
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Je zou eigenlijk meerdere mogelijkheden moeten kunnen aanklikken.

1. Mijn Palm V heeft zo nu en dan kuren en er zit een knopje los.
ik leer er mee leven, maar ja, als ik dan al die nieuwe mooie hebbedingetjes in de winkel en op internet zie...
2. Als ik dan toch iets nieuws wil, denk ik aan een ClieNR70V. Alleen hoeft dat cameraatje van mij helemaal niet. Zijn andere mogelijkheden spreken me zeer aan, o.a. dat ingebouwde toetsenbord maar ook de hoge resolutie van het scherm.
3. Maar dan wacht ik toch nog even (een maandje?) op OS5!
Wie weet zijn de kwaliteiten van de Sony standaard op de nieuwe handhelds met OS5. Of zijn ze misschien nog beter, kleiner, sneller, ....
4. En ach, je wilt na een paar jaar ook wel weer eens iets anders....
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 augustus 2002, 22:01
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik heb me voorgenomen om m´n Vx zo´n 36 maanden te gebruiken, dat is dus drie jaar. Daarvan zijn al bijna 14 maandjes vervlogen, maar ik heb nog geen gevoel dat ik achterop loop of dat ik zo ontstellend veel te kort kom. Nu heb ik als schoolgaand individu ook geen geld om steeds het nieuwste van het nieuwste te kopen, daarom houd ik het op drie jaar. En dan pas ga ik kijken naar opvolgers, dat zal dan wel OS6 worden? Ach, nog tijd zat.

Een mooi punt aan Palm is dat je nog makkelijk een oud model kan blijven gebruiken. Bedoel, de Palm Desktop ondersteunt nog altijd de oudste modellen, dus dat blijft hopelijk in de toekomst ook zo.

Laatst gewijzigd door domo; 12 augustus 2002 om 22:06.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 augustus 2002, 09:33
lerou lerou is offline
Forumbikkel
Voornaam: John
Model: Palm m500
 
Geregistreerd: 28 januari 2002
Locatie: mestreech
Berichten: 138
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
...maar ik heb nog geen gevoel dat ik achterop loop of dat ik zo ontstellend veel te kort kom.
Dat spreekt me zo aan aan het Palm platform. Ik heb nu driekwart jaar een M500, en om nu te zeggen dat ik veel mis als ik de nieuwste modellen zie, nee. Ben wel een beetje gadgetfreak en verlekker me aan allerlei nieuwe toys, maar kan uitstekend de neiging onderdrukken om een schip met geld neer te tellen voor nog een geiler apparaatje.

Een tevreden 500 bezitter (met sinds twee dagen ene krasje op mijn graffiti en daar baaaaaaaal ik van, toch maar een nieuwe kopen?)

Sjon
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 augustus 2002, 11:27
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Vrieselaar
Je zou eigenlijk meerdere mogelijkheden moeten kunnen aanklikken.

1. Mijn Palm V heeft zo nu en dan kuren en er zit een knopje los.
ik leer er mee leven, maar ja, als ik dan al die nieuwe mooie hebbedingetjes in de winkel en op internet zie...
2. Als ik dan toch iets nieuws wil, denk ik aan een ClieNR70V. Alleen hoeft dat cameraatje van mij helemaal niet. Zijn andere mogelijkheden spreken me zeer aan, o.a. dat ingebouwde toetsenbord maar ook de hoge resolutie van het scherm.
3. Maar dan wacht ik toch nog even (een maandje?) op OS5!
Wie weet zijn de kwaliteiten van de Sony standaard op de nieuwe handhelds met OS5. Of zijn ze misschien nog beter, kleiner, sneller, ....
4. En ach, je wilt na een paar jaar ook wel weer eens iets anders....
ja zou kunnen, maar ik heb het nu tot de basics terug gebracht. ik kwam zelf ook welmet meer dan tien keuzemogelijkheden maar dit zijn de meest simpele en meest voorkomende. vandaar.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023