Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 juni 2005, 21:44
Eriksk
Guest
 
Berichten: n/a
Car holder TH55

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een car holder voor mijn th 55. Dit moet geen inbouw zijn (makkelijk in een andere te zetten) en niet duurder dan 30 euro.
Enkele universele zijn de HR Richter en de Dicota I. Helaas kan ik hier weinig over vinden icm met de TH55 (moeten goed blijven vastzitten). En zijn er nog anderen?

Alvast bedankt,
groeten Erik


ps: mocht je er een hebben en er vanaf willen ...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 juni 2005, 21:56
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Ik heb me tijden gek gezocht naar een knappe houder voor de TH55, maar zoiets bestaat simpelweg niet. Uiteindelijk heb ik in Japan wle een houder gevonden die aan mijn wensen voldeed:

KLIK

Helaas reageert dit bedrijf niet op e-mail tot driemaal een e-mail verstuurd, nooit antwoord gehad.

Uiteindelijk heeft een vriend van me (die heel handig is met plastic en acryl (geloof ik)) een hele mooie houder in elkaar geknutseld die ik vervolgens op een brodit houder nu aan mijn dashboard heb zitten.

Als je daar geen zin in hebt kan je ook de universele houder van TomTom kopen, die werkt ook heel erg goed (zelf ook gebruikt): KLIK

succes!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 juni 2005, 22:03
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog
Ik heb me tijden gek gezocht naar een knappe houder voor de TH55, maar zoiets bestaat simpelweg niet. Uiteindelijk heb ik in Japan wle een houder gevonden die aan mijn wensen voldeed:

KLIK

Helaas reageert dit bedrijf niet op e-mail tot driemaal een e-mail verstuurd, nooit antwoord gehad.
Had je al eens de Amerikaanse website geprobeerd? De PDA-sectie is daar weliswaar leeg, maar ze moeten er in ieder geval gewoon aan kunnen komen lijkt mij? Vooral dit onderdeel bij Shipping & Returns is hoopgevend
Citaat:
International Orders
Power Support (USA), Inc. ships within the United State as well as to Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, France, Germany, Guam, Hong Kong, Ireland, Republic of Korea, Netherlands, New Zealand, Norway, Puerto Rico, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, the British and U.S. Virgin Islands. Please be aware that international orders may be subject to import duties and taxes, which are levied once the package reaches your country. You are responsible for paying all related import duties, taxes, and custom clearances. Please contact your local customs office for further information. All international orders must be paid using a credit card. Checks and money orders are not accepted.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 juni 2005, 22:34
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
zegt ie nu!

Nee, om heel eerlijk te zijn wist ik niet eens van het bestaan af? Ik dacht dat het Japans was, en aangezien ze ook niet op mijn (ok, engelstalige) e-mails reageerden heb ik ook niet verder meer gezocht. En nu is het ook niet echt nodig meer... heb een erg fijne houder momenteel
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 juni 2005, 08:25
Eriksk
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de reacties... maar de universele houder van tomtom vind ik te duur.
Bij de pdashop kwam ik de hr richter tegen en de dicota. Ik denk dat er vast wel iemand rondloopt met een universeel model zoals in van deze...

Achja, denk dat ik de gok gewoon neem en de Richter bestel icm de Holux gr236.
Dan horen jullie het wel weer
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 juni 2005, 11:21
tristan tristan is offline
Lid
Voornaam: Tristan
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Delft
Berichten: 19
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Had je al eens de Amerikaanse website geprobeerd? De PDA-sectie is daar weliswaar leeg, maar ze moeten er in ieder geval gewoon aan kunnen komen lijkt mij? Vooral dit onderdeel bij Shipping & Returns is hoopgevend
Ah ik ben ook wel geïnteresseerd in dat ding dus heb die Amerikanen maar even gemaild, die zeggen dat ze me alles kunnen leveren wat op die Japanse site staat duurt alleen wat langer maar is verder dus geen probleem. Misschien een idee om een mini inkoop actie te starten hiervoor zodat we maar één keer shipping kosten betalen?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 19 juni 2005, 22:59
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Misschien zijn er inderdaad meer mensen in geinteresseerd, de TH is volgens mij veel verkocht in NL. Ikzelf sla over; ik heb al een hele mooie!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 19 juni 2005, 23:41
tristan tristan is offline
Lid
Voornaam: Tristan
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Delft
Berichten: 19
Owh vertel, nu ben ik wel benieuwd?!
Met citaat reageren
  #9  
Oud 20 juni 2005, 00:58
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Dat vertelde GJ juist in post#2
Citaat:
Uiteindelijk heeft een vriend van me (die heel handig is met plastic en acryl (geloof ik)) een hele mooie houder in elkaar geknutseld die ik vervolgens op een brodit houder nu aan mijn dashboard heb zitten.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 20 juni 2005, 08:26
tristan tristan is offline
Lid
Voornaam: Tristan
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Delft
Berichten: 19
Owh ja ik zat niet op te letten, zal wel aan de temperatuur gelegen hebben
Met citaat reageren
  #11  
Oud 20 juni 2005, 09:05
Eriksk
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb van het weekend de combinatie Holux gr236 en de HR Richter besteld... hoop dat ik em morgen krijg
Voor mij is het ook niet meer nodig dus.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 24 juni 2005, 10:18
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Ik had nog beloofd om wat foto's te maken van mijn zelfbouw houder voor in de auto, dus bij deze

de kwaliteit is niet super, dat is voornamelijk 'te danken' aan de kwaliteit van mijn Nokia 6230 maar dan hebben jullie in ieder geval een idee hoe het zit!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Afb033.jpg‎ (29,3 KB, 27x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00105.JPG‎ (146,9 KB, 25x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00106.JPG‎ (134,1 KB, 24x gelezen)
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023