Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06 juni 2004, 12:18
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
/me heeft ook vrouwenhandjes

Ik denk ook dat deze hardcase de enige case is die je met een gerust gevoel in je broekzak kan stoppen voor het fietsen. Dus wat dat betreft blijven er weinig opties over.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #22  
Oud 07 juni 2004, 12:33
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Citaat:
Op 04-06-2004, om 23:59 heeft Phad dit gezegd in bericht #17
Ik heb de Brando/Innopocket case gekocht. Hiervoor had ik een 710 met Brando aluminium case, en ik MOEST weer een metalen case hebben. Dus toen Brando er een had staan heb ik hem direct besteld.

Eerste indrukken, de 55 case is zeker minder dan de 710 case. Die was meer solide en netter afgewerkt.

Bij in en uitschuiven van de 55 gaat die op hold (inschuiven) of aan (uitschuiven), lastig.

Knoppen (redelijk) goed te bedienen behalve jog en left right knoppen.

Camera werkt zelfs met dichte case

Case is redelijk dik omdat hij de 55 incl flap beschermt en er daarbij ook nog eens ruimte voor twee MS is in de deksel.

Casesluiting schiet open bij neerleggen van case zoals je normaal 55 zou neerleggen. Sluitclipje is knullig gedesigned.

Ik gebruik de case enkel voor transport. Op het werk haal ik de 55 uit de case en gaat die in de prachtige PEGA UC55 cradle.

Dus, een goede case voor bescherming in tassen, koffers, zakken ed, maar niet om je 55 altijd in te gebruiken.
Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik heb ook niet zulke grote handen, en de jog-dial buttons en de left/right buttons zijn lastig te bedienen, maar verder vindt ik het een fijne case.
Ik gebruik hem ook niet hele dagen, maar alleen voor transport.
Het sluitklepje vindt ik ook knullig, en hij piept bij mij nu al akelig bij het open en dichtdoen, maar misschien gaat dit nog over...
Met citaat reageren
  #23  
Oud 14 juni 2004, 17:16
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Ik heb mijn TH55 in een 'oude' Palm-case gestopt, waar mijn Palm V in heeft gezeten. Is een soort portemonnee-achtige case met ritssluiting. Binnenin zit een flap waarin je iets van een rijbewijs in kwijt kunt, creditcards en geheugenkaartjes. Verder zit er een stylusachtig staafje in, waar je de Palm V in vast kunt hangen.
De TH55 past er perfect in, alleen onhandig met het eruit halen. Je moet namelijk voorzichtig zijn, dat de pda er niet uitglijdt.
Hierdoor gebruik ik 'em onbewust toch minder snel, dan ik anders wel deed met bijvoorbeeld mijn vorige handheld.
Daarom heb ik toch maar een case van Vaja besteld. Daar heb ik goede ervaringen mee.
Je moet makkelijk de case kunnen openen en de handheld kunnen gebruiken. Zonder dat je bang moet zijn dat ie eruit valt of dat je 'em er eerst uit moet halen etc. Dat remt onbewust alleen maar het gebruik van het apparaat.

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #24  
Oud 14 juni 2004, 18:52
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Op dit moment trekt toch wel de Sena-case mij het meeste aan. Hij lijkt goed aan te sluiten, met name de "gaten" voor de verschillende knoppen & camera. Ook de bescherming van de rest van de hoeken en dergelijk, door het "zakje" waar de TH55 ingaat trekt me aan. Verder lijkt ook de ruimte voor de MS'en en de stylus me handig. Momenteel blijft de stylus nog wel eens in m'n broek zitten als ik m'n TH55 eruit haal, of valt hij zelfs op de grond. Ik zie het daarom wel voor me dat ik de stylus over een week of wat kwijt ben.

Maar daarnaast ben ik momenteel nog wel hevig in dubio of ik wel een case wil. Ik zit absoluut niet ruim in 't geld, en tot op heden heeft m'n TH55 het prima overleeft. Ook de grootte is een nadeel. Het blijft echter wel aftellen tot de eerste val...
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]
Met citaat reageren
  #25  
Oud 23 juni 2004, 21:48
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Twee van de genoemde cases worden nu doorThe Gadgeteer besproken.

Hoe bevalt de Vaja Peter?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #26  
Oud 24 juni 2004, 20:33
jvanderveld
Guest
 
Berichten: n/a
Belachelijke prijzen voor die 2 uit de review. Ik zweer bij mijn Brando "portefeuille" Ziet er naar mijn bescheiden mening ook veel beter uit.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 24 juni 2004, 20:38
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Mijn Vaja is nog steeds in de maak. Er staat ongeveer dertig dagen voor. Tel daar nog een dikke week voor verzending bij op...
De prijs is inderdaad aan de hoge kant, maar dan heb je ook echt Argentijns leder.

Peter
Met citaat reageren
  #28  
Oud 27 juni 2004, 22:29
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Op 04-06-2004, om 23:59 heeft Phad dit gezegd in bericht #17
Op het werk haal ik de 55 uit de case en gaat die in de prachtige PEGA UC55 cradle.
phad, waar heb jij deze cradle gekocht? op de site van sonystyle.nl is ie niet te vinden en op de site van sonystyle.com verzenden ze 'm niet naar NL

Carel
Met citaat reageren
  #29  
Oud 28 juni 2004, 00:11
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Op 27-06-2004, om 22:29 heeft Ce dit gezegd in bericht #28


phad, waar heb jij deze cradle gekocht? op de site van sonystyle.nl is ie niet te vinden en op de site van sonystyle.com verzenden ze 'm niet naar NL

Carel
Ik heb de UC70: en na wat modificaties...

Zoeken naar: cheap-trick

... werkt het ook prima! Vaak tweedehands te koop.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #30  
Oud 28 juni 2004, 08:04
Phad Phad is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 17 mei 2001
Berichten: 101
mijn UC55 heb ik bij Beat-It gekocht voor ~40 euro. Staat erg chic in combinatie met een TH55.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023