Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 december 2004, 17:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
MTV babe Barbara Karel heeft een Zire72

http://www.beingbarbara.tv/_gallery.html




Nounou.

Het laatste charmeoffensief van PalmOne: ze hebben MTV babe en presentatrice Barbara Karel weten te strikken om de Zire72 onder de hippe jeugd van Nederland te promoten, middels haar eigen website waar ze foto's gemaakt met de Zire72 op heeft staan.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 10 december 2004 om 17:20.
  #2  
Oud 10 december 2004, 20:30
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
zozo, niet verkeerd. Straks loopt elke hippe schoolganger met zo'n ding. Moet niet gekker worden
__________________
  #3  
Oud 10 december 2004, 21:14
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Straks word ik nog hip .
  #4  
Oud 10 december 2004, 21:52
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Citaat:
Straks word ik nog hip
En Sinterklaas bestaat echt
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
  #5  
Oud 10 december 2004, 23:00
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Uit de palmOne nieuwsbrief:

Citaat:
MTV-presentatrice Barbara

MTV-presentatrice Barbara is een grote fan van de Zire 72 handheld van palmOne. Ze is altijd druk in de weer en houdt daarom een dagboek bij op haar Zire 72 handheld, die ze ook gebruikt om foto's te nemen van de diverse locaties die ze bezoekt. Met een baan zoals de hare is een apparaatje met zoveel verschillende functies onmisbaar. Barbara gebruikt de Zire 72 handheld ook om haar fotogalerie up-to-date te houden.

Dit is een van haar berichtjes: "Het zit me vandaag niet mee: een hele dag zonder mijn palmOne handheld! Dat is echt een ramp, want ik kan niet zonder. Ik heb een half uur in m'n tas lopen zoeken, maar niks hoor. Ik heb 'm thuis laten liggen. Dat komt door de foto's die ik van die boot heb genomen. Ik had m'n andere jas aan toen ik die nam – en de Zire 72 zit nog in de zak! Maar vanavond word ik weer met mijn palmOne verenigd. Dan kan ik eindelijk m'n foto's en gegevens bijwerken. Mijn Zire 72 is m'n rechterhand. Ik heb per slot van rekening al twee linkerhanden!" Liefs, Barbara van MTV
  #6  
Oud 14 december 2004, 00:40
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Talking Mooi toch

Ik vind dit juist leuk! , en ik moedig palmOne benelux dan ook aan om zich meer op studenten en trendsetters te richten. Hoe meer vraag naar pda's hoe meer verschillende modellen er ooit uit zullen komen en dat houdt ons toch weer bezig?

PDA's zijn al lang niet meer alleen aan de "Geeks" besteed denk ik toch.
Jelmer
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
  #7  
Oud 14 december 2004, 05:52
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ook fantastisch om te zien hoe sommige foto's voorzien zijn van een enorme (invul-)flits bij het maken daarvan. De laatste keer dat ik checkte zat er op de Zire72 helemaal geen flits.
__________________
FoleoCentral.com
  #8  
Oud 14 december 2004, 08:56
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Leuke promo-actie, maar met een waarheidsgehalte van net onder mijn schoenzolen...

1 - Wat Gaz zegt, (invul)flits op veel foto's
2 - Stukje tekst uit de PalmOne nieuwsbrief komt overduidelijk uit de pen van een niet al te beste pr-manager... (niemand noemt z'n PDA een 'palmOne handheld, altijd een palm of pda)
3 - Op de meeste foto's staat ze dusdanig dat ze deze nooit zelf genomen kan hebben, en dat lees ik wel uit de website...

Al met al - leuke promo, maar niet echt geloofwaardig!

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
  #9  
Oud 14 december 2004, 10:51
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Ik moet toegeven dat je daar gelijk hebt ja, het ziet er niet naar uit dat babs, vind het wel een chick , dit zelf geschreven heeft . Maar ze kunnen deze reclame toch beter op een andere manier naar buiten brengen ipv de Palm nieuwsbrief, ik bedoel die nieuwsbrief ontvangen veelal alleen de mensen die al een pda bezitten. iets van Isle of MTV sponsored by palmOne ofzooo...
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
  #10  
Oud 14 december 2004, 21:11
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Who the f#$k is Barbara Karel, of word ik nou erg oud ??

JK
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
  #11  
Oud 14 december 2004, 21:14
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Op 14-12-2004, om 22:11 heeft buggeroff dit gezegd in bericht #10
Who the f#$k is Barbara Karel, of word ik nou erg oud ??

JK
Tja, leesbril kopen, lezen wordt moeilijk als je wat ouder wordt.
__________________
FoleoCentral.com
  #12  
Oud 14 december 2004, 21:31
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Dankzij mijn extra grote beeldscherm kon ik dat best goed lezen en haar foto zien, maar ik heb nog nooit van haar gehoord, bedoelde ik.

Jan Karel
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
  #13  
Oud 14 december 2004, 21:51
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Ik ken haar ook niet, wel vaag iets gehoord van MTV. Zal inderdaad wel iets met leeftijd te maken hebben. Voel ik me nu oud? Nah, gewoon desinterresse.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
  #14  
Oud 14 december 2004, 22:35
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Ik ben zelf van de iets jongere generatie, maar ook ik had nog nooit van haar gehoord... zal wel iets met mijn muzieksmaak te maken hebben, die draaien meestal niet op MTV in de weinige minuten dat die zender daadwerkelijk mijn aandacht heeft, herstel, aanstaat...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
  #15  
Oud 14 december 2004, 22:37
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Dank U !! Voel me een stuk minder oud opeens
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
  #16  
Oud 15 december 2004, 12:30
lerou lerou is offline
Forumbikkel
Voornaam: John
Model: Palm m500
 
Geregistreerd: 28 januari 2002
Locatie: mestreech
Berichten: 138
Citaat:
Op 14-12-2004, om 09:56 heeft Jaap Fresco dit gezegd in bericht #8
Leuke promo-actie, maar met een waarheidsgehalte van net onder mijn schoenzolen...

1 - Wat Gaz zegt, (invul)flits op veel foto's
2 - Stukje tekst uit de PalmOne nieuwsbrief komt overduidelijk uit de pen van een niet al te beste pr-manager... (niemand noemt z'n PDA een 'palmOne handheld, altijd een palm of pda)
3 - Op de meeste foto's staat ze dusdanig dat ze deze nooit zelf genomen kan hebben, en dat lees ik wel uit de website...

Al met al - leuke promo, maar niet echt geloofwaardig!

Groeten,

Jaap
Heren, heren,

hoe denken jullie dat ze die armoedige PPC's aan de man brengen? Of van de sonische tandenborstels (wat dat ook moge inhouden). Alleen techneuten tillen hier zwaar aan, de rest verwacht dat ze belazerd worden. En de meeste pubers zijn niet geinteresseerd in een foto die zij genomen heeft als ze er niet op staat lijkt me.

Een goed marketing initiatief van Palm lijkt me. En dat je voor de gek gehouden wordt weet toch iedereen, zelfs mijn dochter van 7 weet haarfijn het nep uit sommige reclame te halen.

Overigens ook ik heb nooit van deze meid gehoord, maa allez, ik ben ook ruim boven de doelgroepleeftijd en mijn dochter is nog onder de doelgroepleeftijd.

Sjon
  #17  
Oud 15 december 2004, 12:34
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Dat is niet helemaal waar. Mensen gaan nu verwachten dat de genomen foto's een kwaliteit hebben die de Zire72 ook haalt. En dat haalt het bij lange na niet. Er wordt glashard gezegd en geschreven: deze foto's van deze juffrouw zijn met een Zire72 gemaakt. Da's dus werkelijk waar onzin.

Van een sonische tandenborstel kun je nog van die mevrouw verwachten dat ze thuis gewoon een analoge borstel gebruikt met prodent want er wordt alleen gesuggereerd dat ze met de sonische tandenborstel werkt.
__________________
FoleoCentral.com
  #18  
Oud 15 december 2004, 13:19
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Op de tweedelaatste foto staat links iemand het bootje te filmen en rechts heeft iemand de Zire? in zijn hand. Tenzij er meerdere Zires in het gezelschap waren is de foto met een ander toestel genomen.
En wat te denken van de twee zwart/wit foto's van Kodak (zie kleine lettertjes in de rand).
Tja, het waarheidsgehalte van reklame ligt als maar lager. Laat ons maar zeggen dat de getoonde onderwerpen hadden gefotografeerd kunnen worden met een Zire.
Ook in GSM reklames, wordt het beeldscherm ingekleurd met een fotobewerkingsprogramma. Meestal staat er dan in kleine lettertjes bij dat de schermafbeelding gesimuleerd werd.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
  #19  
Oud 15 december 2004, 15:17
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Op 15-12-2004, om 13:34 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #17
...een analoge borstel...
hiervan ben ik echt onder mijn bureau geschoten van het lachen

Gaz, wat moet ik me in hemelsnaam voorstellen bij een analoge tandenborstel? En bestaan er dan dus ook digitale tandenborstels?

Errug offtopic, dus terug ontopic...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
  #20  
Oud 15 december 2004, 16:05
lerou lerou is offline
Forumbikkel
Voornaam: John
Model: Palm m500
 
Geregistreerd: 28 januari 2002
Locatie: mestreech
Berichten: 138
Citaat:
Op 15-12-2004, om 14:19 heeft ghia dit gezegd in bericht #18
Op de tweedelaatste foto staat links iemand het bootje te filmen en rechts heeft iemand de Zire? in zijn hand. Tenzij er meerdere Zires in het gezelschap waren is de foto met een ander toestel genomen.
En wat te denken van de twee zwart/wit foto's van Kodak (zie kleine lettertjes in de rand).
Tja, het waarheidsgehalte van reklame ligt als maar lager. Laat ons maar zeggen dat de getoonde onderwerpen hadden gefotografeerd kunnen worden met een Zire.
Ook in GSM reklames, wordt het beeldscherm ingekleurd met een fotobewerkingsprogramma. Meestal staat er dan in kleine lettertjes bij dat de schermafbeelding gesimuleerd werd.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet op de site gekeken had voordat ik mijn eerste reactie gaf, maar die kodak contactafdrukken zijn wel heel aardig voor een Zire 72 Zo een wil ook wel ipv mijn M500.

Allez, dat van die beeldschermen heb ik ook al eens gezien.

Kijk, dat je in de reclame vern#$kt wordt, da's helder, en het wordt steeds erger. Met de foto's van het blije leven van Barbara heb ik niet zo'n moeite, er staat een gesponsorde link bovenaan de pagina, de foto's zijn compleet nep net zoals de rest van de vrolijkheid. Ik krijg niet de indruk dat ik dergelijke foto's kan maken met een Zire als ik hier naar kijk.

Beroerde voorlichting is het wel, da's duidelijk, maar de link tussen een "hippe meid" en een Palm is alleen maar goed lijkt me.

Offtopic: lees net een deel van het rapport van de commissie Duijvenstein over de Betuweroute en HSL. Da's pas vern#$kerij geweest daar in de kamer, zijn die foto's van Babs niet zo'n probleem lijkt me :endofftopic

Sjon
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023