Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 november 2004, 21:34
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Serieus kritiek op palmOne's kijk op PDA's!

Interessant nieuwsbericht op Infosyncworld
__________________
  #2  
Oud 19 november 2004, 23:28
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Hmmmm interessant artikel. Wel beetje raar dat ze de PalmOne devices afzeiken het punt dat ze geen wifi standaard hebben. Ik neem niet aan dat dit de enige reden is waarom de "influencers" een Pokke-PC aanschaffen
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
  #3  
Oud 20 november 2004, 10:51
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Citaat:
Op 19-11-2004, om 17:28 heeft Underdog dit gezegd in bericht #2
Hmmmm interessant artikel. Wel beetje raar dat ze de PalmOne devices afzeiken het punt dat ze geen wifi standaard hebben. Ik neem niet aan dat dit de enige reden is waarom de "influencers" een Pokke-PC aanschaffen
Ik denk dat Wifi een goed voorbeeld is voor het feit dat PalmOne geen "voorbeeld"-PDA's maken. PDA's waar je over kwijlt en tegenop kijkt... Dat heeft Nokia ook 2 jaar geleden gehad, toen hadden al die Samsung en Siemens merken wél zo een telefoon en hebben toen marketshare teruggepakt op Nokia...
  #4  
Oud 22 november 2004, 00:48
MiG's schermafbeelding
MiG MiG is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Berichten: 99
Citaat:
Op 20-11-2004, om 10:51 heeft Aristos dit gezegd in bericht #3


Ik denk dat Wifi een goed voorbeeld is voor het feit dat PalmOne geen "voorbeeld"-PDA's maken. PDA's waar je over kwijlt en tegenop kijkt... Dat heeft Nokia ook 2 jaar geleden gehad, toen hadden al die Samsung en Siemens merken wél zo een telefoon en hebben toen marketshare teruggepakt op Nokia...
Ik vind de Treo een heel aardig voorbeeld van kwijlen en tegenop kijken, maar misschien ben ik wat beinvloed omdat ik er een heb
  #5  
Oud 23 november 2004, 09:25
Arthurol
Guest
 
Berichten: n/a
Het eerste wat me opviel toen ik het artikel las was de tekst 'sponsored by symbian'. Logisch dat men niet positief is;; symbian is als telefoon OS directe concurent van Palm OS devices waarmee je kunt bellen.

Toegegeven; palm had er verstandig aan gedaan om van de T5 een volwaardig opvolger van de T3 te maken, met een nieuw os (6) erbij in plaats van functionaliteiten eraf. Maar toch signaleer ik dat palm in eerste instantie markt verloren heeft aan HP vanwege het gebrek aan een goed alternatief voor TomTom. Nu dat alternatief er is, denk ik dat hp het moeilijker krijgt/heeft. Kortom het is de killer-app die het device maakt of breekt; Ik vraag me af of rim ook maar de geringste invloed heeft. Met doc2go, TomTom en Versamail heeft palm al een aantal sterke spelers. ik kijk uit naar de komende ontwikkelingen.
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023