Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 07 juli 2004, 16:01
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nou, dan zou Frans een halve remote control software erin moeten bouwen met databases voor verschillende Palm modellen, en dan ook nog dat de user als input kan geven dat channel 1 bijv. ned 1 is, channel 2 bijv. ned 2 etc. want niet iedereen heeft zijn TV op dezelfde volgorde staan.

Ofwel ik denk niet dat Frans daar zoveel zin in heeft.
__________________
FoleoCentral.com
  #122  
Oud 07 juli 2004, 16:21
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Ofwel ik denk niet dat Frans daar zoveel zin in heeft.
Klopt. FBTV is een vervanging van een gids, geen vervanging van een AB met een veel te zwakke IR straal. Om een stapje verder te gaan: ik zou ook een module kunnen maken die de showviewcode automatisch naar een VCR stuurt als je driedubbel klikt op een programma. Maar ja, dan moet ik ook voor alle VCR's de instellingen weten.
  #123  
Oud 07 juli 2004, 23:19
PDAHazzard
Guest
 
Berichten: n/a
Wink Sony wél...

tja, een NR70V -en vast andere modellen van Sony ook- hebben een krachtig infrarood beamertje en remote controle software on-board. Ik doelde eigenlijk ook op een koppeling met die bestaande software. Dat moet immers niet zo moeilijk zijn.
Ik zag daarbij over het hoofd dat die functionaliteit echter niet standaard op een palm of clone daarvan zit.... toch zonde eigenlijk....
  #124  
Oud 11 juli 2004, 23:42
HMO
Guest
 
Berichten: n/a
TVGIDS

Ik had een vraagje over de tv gids

Waar kan ik de files vinden om na 3 dagen weer een update te vinden van de komende 3 dagen??
Als iemand mij kan helpen, dan al vast bedankt..
  #125  
Oud 11 juli 2004, 23:59
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Zie het eerste bericht van deze thread.

Maar onwillekeurig heb ik het idee dat Frans op de camping zit . Ik heb vandaag geupdate, maar ik heb tv-info vanaf vrijdag.
  #126  
Oud 12 juli 2004, 08:27
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Maar onwillekeurig heb ik het idee dat Frans op de camping zit . Ik heb vandaag geupdate, maar ik heb tv-info vanaf vrijdag.
Zie een aantal berichten eerder: het klaarzetten van bestanden gaat niet als er erotisch getinte teksten in de programma's zitten, dus 's weekends is er bijna altijd een probleem. Over 5 minuten staan nieuwere bestanden klaar.

Heren moderatoren: ik heb het idee dat deze thread te lang wordt en dat men hem dus niet meer leest voordat men een vraag stelt met tot gevolg nogal wat herhalingen. Van mij mag de thread flink ingekort worden (bericht #2 - ca. #50 zijn volkomen overbodig geworden).
  #127  
Oud 12 juli 2004, 11:31
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
Zie een aantal berichten eerder: het klaarzetten van bestanden gaat niet als er erotisch getinte teksten in de programma's zitten, dus 's weekends is er bijna altijd een probleem. Over 5 minuten staan nieuwere bestanden klaar.
Ok, je zit dus nog steeds met dat probleem .
  #128  
Oud 12 juli 2004, 13:26
mo6 mo6 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 09 november 2001
Locatie: Breda, NL
Berichten: 32
Hi,

Allereerst: enorm bedankt voor dit geweldige programma, echt super!

Wel ben ik een tegen een probleem aangelopen, die ik nog niet gelezen heb in deze thread.
Bij de overgang van een dag in de volgende (rond 00:00 uur) worden sommige programma's niet weergegeven in het overzicht. De plaats waar het programma zou moeten staan is leeg (wit). Wel is het zo dat wanneer ik op die lege plek tap, de juiste programmadetails getoond worden. Ik heb voor de verduidelijking een screenshot toegevoegd. Verder heb ik een Palm Tungsten|T met OS5.

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg snap-bd1840a7.jpg‎ (36,9 KB, 61x gelezen)
  #129  
Oud 12 juli 2004, 14:02
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Bij de overgang van een dag in de volgende (rond 00:00 uur)
Chris had een soortgelijk probleem al een keer aangekaart, maar ik heb het toen niet helemaal goed geimplementeerd (ik kijk niet zo vaak TV in de kleine uurtjes, dus het is me niet direct opgevallen). Er staat een nieuwe versie klaar.
  #130  
Oud 12 juli 2004, 15:33
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Wij wachten op de overgang naar de nieuwe server - deze week waarschijnlijk - voordat de bestanden op de Palmclub-server kunnen worden aangeboden. Overigens geldt nog steeds dat het pas voor de 'rest' beschikbaar komt nadat er een testperiode heeft plaatsgevonden. Deze zal starten na de verhuizing en zal worden aangekondigd in het Vrienden-forum.

- jp
  #131  
Oud 12 juli 2004, 16:56
mo6 mo6 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 09 november 2001
Locatie: Breda, NL
Berichten: 32
Citaat:
Op 12-07-2004, om 14:02 heeft fransbr dit gezegd in bericht #129
Chris had een soortgelijk probleem al een keer aangekaart, maar ik heb het toen niet helemaal goed geimplementeerd (ik kijk niet zo vaak TV in de kleine uurtjes, dus het is me niet direct opgevallen). Er staat een nieuwe versie klaar.
Bedankt voor je snelle reaktie, werkt inderdaad goed nu! Sorry dat ik over de post van Chris heen had gelezen.
  #132  
Oud 27 augustus 2004, 18:26
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Volgens FBTV heeft alleen de ARD tv uitzendingen...over de Olympische spelen vanaf 23.00 uur. voor de rest is het scherm helemaal leeg. Is er een foutje in de bestanden? Ik heb FBTV al een keer gewist en er helemaal opnieuw opgezet na de betreffende bestanden nogmaals gedownload te hebben...maar niets lijkt te helpen. Het scherm blijft leeg...op de OS uitzendingen van de ARD na
  #133  
Oud 28 augustus 2004, 19:51
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ben ik nou echt de enige met dit probleem....een leeg scherm in FBTV? zelf na een harde reset en alleen FBTV geinstalleerd?

Of ben ik de enige die FBTV ook daadwerkelijk gebruikt
  #134  
Oud 28 augustus 2004, 20:14
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Ben ik nou echt de enige met dit probleem....een leeg scherm in FBTV? zelf na een harde reset en alleen FBTV geinstalleerd?

Of ben ik de enige die FBTV ook daadwerkelijk gebruikt
Ik gebruik het zelf ook....

Bij mij werkt alles gewoon zoals het hoort. Heb net de bestanden (bij mezelf) gedownload en heb programma's op alle zenders tot en met maandag 30/8.

En nu (edit) zelfs tot en met dinsdag 31/8.

Werkte het in het verleden (eergisteren dus) wel goed?

Nog een keer edit: ik denk dat er iets mis was met de links.
Dat is nu opgelost. Sorry. Nog even opnieuw downloaden.

Laatst gewijzigd door fransbr; 28 augustus 2004 om 20:27.
  #135  
Oud 28 augustus 2004, 20:24
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Twee tot drie dagen geleden ging het mis...vanaf dat moment kreeg ik alleen een wit scherm geen enkel progrmma te zien. Ook nu weer. Ik heb opnieuw alle data van jouw site gedownload en geinstalleerd op een TH55 dit ik even daarvoor een harde reset gegeven heb. Vervolgens heb ik alleen FBTV geinstalleerd.

Ik heb zojuist nog, in een oude backupfile, een fbtv.prc bestandje gevonden van een week of twee geleden. Installatie van dat bestand met de nieuwe databestanden geeft hetzelfde probleem....compleet leeg scherm.

Wanneer ik alle bestanden uit een backup van bijv. 16 augustus installeer krijg ik nog keurig de programma's rond die datum te zien.

Laatst gewijzigd door Ce; 28 augustus 2004 om 20:32.
  #136  
Oud 28 augustus 2004, 20:28
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Zie twee berichten terug. Er was iets mis met de links. Dat is nu opgelost. Even opnieuw downloaden.
  #137  
Oud 28 augustus 2004, 20:35
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Op 28-08-2004, om 20:28 heeft fransbr dit gezegd in bericht #136
Zie twee berichten terug. Er was iets mis met de links. Dat is nu opgelost. Even opnieuw downloaden.
KLOPT!! programma werkt weer....bedankt!!

(wat was er nou mis??)

Carel
  #138  
Oud 28 augustus 2004, 20:40
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
(wat was er nou mis??)
Ik had 2 bijna identieke html pagina's met info over FBTV. Een in de root en 1 in een subdirectory.
Dat is al helemaal fout :HUH:

Heb pas een update gemaakt en dus ook de html pagina gewijzigd en ik dacht: gewoon kopieren. Niet dus, want dan werken de links niet meer. Ik heb 1 pagina nu gewoon doorgelinkt naar de andere zoals het hoort.
  #139  
Oud 29 augustus 2004, 18:34
roko14 roko14 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 augustus 2004
Locatie: Zwolle
Berichten: 13
Het lukt mij niet meer om een goed werkende tv-gids te krijgen. Het synchroniseren gaat wel goed, maar ik krijg geen programma informatie. Wel krijg ik de door mij geselecteerde zenders, maar zonder inhoud. Ik heb mij al 2x opnieuw aangemeld, ook steeds maar 1x per dag gesynchroniseerd, maar helaas. Wat doe ik fout !!?
p.s. ik gebruik Mobipocket.
  #140  
Oud 29 augustus 2004, 19:18
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Wat doe ik fout !!?
p.s. ik gebruik Mobipocket.
Heb je het over FBTV? Zo niet, dan moet je deze thread hebben, dit is een lange thread over (problemen met) de Palmclub TV-gids.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023