Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 februari 2002, 11:00
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Review: 9292 Palmwijzer - De OV Reiswijzer op je Palm

Na veel gezeur en maaaaaanden wachten, is er eindelijk gehoor gegeven aan onze wensen: een OV Reiswijzer/NS Reisplanner voor de Palm.

De Palmclub heeft een testversie onder de loep mogen nemen, en daar het volgende review over geschreven:

http://www.palmclub.nl/reviews/software/palmwijzer/

De originele thread over de NS Reisplanner kun je hier vinden.

Veel lees- en reisplezier!
- Jean-Paul

Laatst gewijzigd door jean-paul; 19 februari 2002 om 12:34.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 februari 2002, 11:05
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Eindelijk!

Ziet er prima uit JP! Bedankt voor de review.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 februari 2002, 13:21
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Het lijkt erop dat er een frisse wind in OV land waait. Lekker

Prima review!
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 februari 2002, 18:03
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Leuk en handig!

Maar ik heb er geen €10,95 voor over.
(treinen rijden toch niet op tijd )
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 februari 2002, 18:59
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob
Leuk en handig!

Maar ik heb er geen €10,95 voor over.
(treinen rijden toch niet op tijd )
Mmmmmmmm, ik weet het niet.. € 10,95 is inderdaad best veel... Maar van de andere kant, een programma dat door initiatief van Palmclub is ontworpen..
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 februari 2002, 20:34
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
Mwah, 11 euro = 25 piek. Mwah. Dat stelt niet echt veel voor. Dat ix 2x naar de mac/burgerking . Ik heb voor dat lullige bedrag de gok genomen.

Ik vind het een leuk initiatief.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 19 februari 2002, 20:49
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
T.N,

Dat ben ik met je eens. We zitten op de kop af een jaar te zeuren om een Reisplanner voor de Palm, dan wordt er eindelijk eens wat ontwikkeld en dan gaan we zeuren om de prijs
Zelfs zonder kortingactie (€ 10,95 t.o.v. € 12,50) is het nog een mooi bedrag.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 19 februari 2002, 22:04
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
En houden jullie er trouwens ook nog wat aan over, aan deze 'advertentie'? Ik bedoel, reclame voor je palmapp op palmclub, dat wil iedereen toch?
Met citaat reageren
  #9  
Oud 19 februari 2002, 22:12
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
[mode OFFTOPIC]

Ik heb een gratis versie, maar daar houdt het verder wel mee op
Overigens houden we bijna nooit wat over aan onze schrijfsels, in de zin van financiele compensatie.
Wel mogen we altijd de software houden (de reviewer, want vaak gekoppeld aan Hotsync-naam) en qua hardware zijn er ook maar heel weinig bedrijven die moeilijk doen. Dat is dus de enige benefit.

Uiteraard proberen we altijd om advertenties rondom het produkt te plaatsen, we verwijzen bijvoorbeeld altijd naar http://palmclub.nl/adverteren.shtml. Met het geld dat we hiermee binnenkrijgen kunnen we weer leuke dingen doen als verhuizen naar een hostingprovider in Nederland en het organiseren van de jaarlijkse meeting. De Palmclub is en blijft een stichting. Helaas soms voor de bestuurders gezien de tijd die we er in steken, maar we mogen wel altijd als eerste aan de leukste gadgets snuffelen

[/mode OFFTOPIC]
Met citaat reageren
  #10  
Oud 19 februari 2002, 22:57
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Grrr., nee de prijs is niet opa's probleem. Jaren heeft Opa met zijn palm ZONDER reisplanner in de trein gezeten. Ten einde raad maar een auto gekocht en VOILA: de reisplanner is daar.
Opa doet het ook nooit goed!
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
  #11  
Oud 19 februari 2002, 23:06
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Mag opa nog wel rijden?

(oh oh, deze thread raakt teveel offtopic)

- jp
Met citaat reageren
  #12  
Oud 19 februari 2002, 23:34
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Off topic of niet: DIT MOET OPA recht zetten:

Opa kan nog PRIMA rijden! Onlangs nog het seniorenbewijs opnieuw gehaald.
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
  #13  
Oud 20 februari 2002, 20:08
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
Jaja, loopt er hier iemand jullie harde werk in twijfel te trekken

Even on-topic over mijn 'gemene' opmerking die snel even werd uitgelegd door Jean-paul:

Als je 'echte onafhankelijkheid' wil pretenderen dan zou je die software en hardware niet mogen aannemen omdat dit opzich al, als je echt een zeurpiet bent, als een omkooppoging zou kunnen zien. Maar ik weet niet hoe het er ook bij andere reviewers van andere apparatuur er aan toe gaat. Bovendien zijn de reviews hier naar mijn idee wel eerlijk, nooit alleen maar 'mooiweerspelerij'.

succes en hopelijk nog veel reviews.

T.N.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 20 februari 2002, 20:20
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Maar ik weet niet hoe het er ook bij andere reviewers van andere apparatuur er aan toe gaat. Bovendien zijn de reviews hier naar mijn idee wel eerlijk, nooit alleen maar 'mooiweerspelerij'.
Kijk, we blijven natuurlijk allemaal mensen, en een compleet objectieve review zal mijns inziens niemand kunnen maken. Maar, we proberen het altijd wel zoveel mogelijk, en wanneer er in de review een stukje subjectiviteit staat, dan vermelden we dat er ook altijd bij.

Verder, mooiweerspelerij doen we hier echt niet aan, we testen het product, en de plussen en minnen komen vervolgens op papier te staan.

__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #15  
Oud 21 februari 2002, 18:35
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Thumbs up

Ik heb de PalmWijzer al mogen uitproberen en ben er zeer tevreden over. Het programma voldoet prima aan mijn eisen die ik aan zo'n treinplanner voor de Palm stel. Natuurlijk kun je er meer features aan vast knopen, zoals plattegronden en reistips, maar dat vreet alleen maar ruimte. Aan het primaire doel: snel en ter plekke een treinreis plannen, voldoet PalmWijzer zeer goed. Echt een must voor elke treinreiziger met een Palm. Je kunt er zelfs reizen naar enkele steden in het buitenland mee plannen! Alleen jammer dat je niet kunt zien wat een reis gaat kosten.

Laat dit initiatief alsjeblieft niet verzanden. Koopt allen PalmWijzer: http://www.9292ov.nl/palmwijzer/

Daarmee verzeker je dat het programma blijft voortbestaan, wordt uitgebreid en dat er evt. updates worden gemaakt.

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #16  
Oud 21 februari 2002, 21:37
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
Met dat laatste ben ik het stiekem toch wel eens. Ik wil graag wel 'gratis!' updates ontvangen! of zeer goedkoop. .

Van mij mag zo'n programma wel 1 mb worden want met 8mb in mn palm vx heb ik zelf ruimte zat. Of verschillende versies qua prijs/grootte en ook dus functionaliteit. extra functie = duurder + meer ruimte op palmdevice.
Met citaat reageren
  #17  
Oud 21 februari 2002, 23:39
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Met gebruik van PowerRUN krijg je het programma + database overigens wel op de SD-card. Alleen, bij gebruik van het programma wordt dan wel weer alles overgeheveld naar je RAM. Na gebruik wordt dit echter weer verwijderd, zodat je de ruimte voor andere programma's kunt gebruiken.

Peter
Met citaat reageren
  #18  
Oud 22 februari 2002, 10:59
DEbri
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow OV reisplanner

Ik heb een hekel aan de trein en ben heel blij met mijn auto. Toch ga ik de PalmPlanner wel kopen omdat ik het een goed initiatief vind. Ik ben blij dat ze het hebben gemaakt en het komt misschien ooit nog wel eens van pas. Ik vind het ook niet te duur. De meeste palmsoftware is duurder. Ik ben ook blij dat ik m'n geld niet aan de NS hoef te geven.
Met citaat reageren
  #19  
Oud 22 februari 2002, 12:47
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Re: OV reisplanner

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEbri
Ik heb een hekel aan de trein en ben heel blij met mijn auto. Toch ga ik de PalmPlanner wel kopen omdat ik het een goed initiatief vind. Ik ben blij dat ze het hebben gemaakt en het komt misschien ooit nog wel eens van pas. Ik vind het ook niet te duur. De meeste palmsoftware is duurder. Ik ben ook blij dat ik m'n geld niet aan de NS hoef te geven.
Dat heet een 'goed doel' en kun je bij de belasting opgeven. Staat de NS (of beter 9292) op de lijst van goede doelen?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #20  
Oud 22 februari 2002, 13:42
Tobias
Guest
 
Berichten: n/a
Eindelijk is 'ie er. Ik las het bericht in de krant en heb hem eigenlijk blind besteld. Voor het bedrag hoef je het niet te laten, maar het is goed om te weten dat ik voor die € 10.95 ook echt wat krijg. Het is voor mij ideaal, als frequente Palm en OV gebruiker. Ik heb 'm nog niet binnen, maar hoop vanaf volgende week nooit meer 09009292 te hoeven bellen...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023