Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 december 2006, 22:13
Mosthated's schermafbeelding
Mosthated Mosthated is offline
palmOne Overlord
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Berichten: 199
Stuur een bericht via ICQ naar Mosthated
Stowaway keyboard (IR) werkt niet goed

Beste Allemaal,

Ik heb een stowaway wireless infrarood keyboard aangeschaft. Ik kamp echter met het volgende probleem:

Soms (niet altijd, meestal niet na een rest), werkt het toetsenbord niet goed. Bepaalde letters en andere toetsen (de G, de spatiebalk, de FN-key en ] ) werken niet goed. Meestal gebeurd dit plotseling: alles werkt gewoon en dan opeens werkend bovengenoemde toetsen niet meer. Ik krijg ze dan ook niet meer aan de praat, soms zelfs niet (meteen) na een reset .
Na een tijdje doen ze het meestal weer (palm uit, weg van het toetsenbord en reset ).
Ik heb verschillende drivers geprobeerd, maar niets werkt.

Nu vroeg ik me het volgende af:
Wanneer je de keyboard driver verwijderd via delete, blijven er dan toch nog gegevens achter in een register of iets dergelijks, waardoor het toetsenbord niet goed werkt?
Ik wil er namelijk achter zien te komen of het toetsenbord niet werkt omdat het kapot is, of omdat de het niet goed geinstalleerd staat op mijn palm....

Grtz. M0s..
__________________
Palm IIIc > Palm Tungsten T2 > palmOne T|X > palmOne Centro
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023