Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > TouchPad

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 augustus 2011, 10:14
ZeroZorro ZeroZorro is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 150
Red face Aanbieding TouchPad

Kreeg deze mail van HP vanochtend:


Having trouble viewing this email? See it online.


Now through Sunday, August 7, get $100 instant savings when you buy a 16GB or 32GB TouchPad. With amazing HP webOS features like next-level multitasking, Just Type, and incredible music, books, and movies, it works like nothing else.




$100 instant savings available on TouchPad purchases from August 5 through 7, 2011 only and available at HP.com and participating resellers. $100 gift card available on TouchPad purchases from August 5 through 7, 2011 from Walmart and QVC. While supplies last.

Internet access within wireless coverage area only. Wi-Fi within range of 802.11a/b/g/n Wi-Fi network. User-available storage subject to change based on system software and application usage. Some Wi-Fi hotspots may require fee for usage. Not all web content may be available. Email and related information required for setup and activation. Third-party software available separately. (c) 2011Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Not all apps available on all devices. All screen images simulated.
© 2011 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Not all apps available on all devices. All screen images simulated.
Privacy Policy
The content of this message is based on your HP Newsletter profile. To modify your profile or unsubscribe, click here. Or, unsubscribe by replying to this message, with “unsubscribe” as the subject line of the message.
Hewlett-Packard Company, 950 W Maude Ave., Sunnyvale, CA 94085-2801
*
__________________
Palm Treo 270>Palm Treo 600>Palm
Treo 650>Palm Pre Plus>HP Pre3
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 augustus 2011, 10:37
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
In plaats van andere markten\landen aanboren gooien ze de Touchpad zo ongeveer in de "kiloknaller" bak van de electronica grootgrutters.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 augustus 2011, 11:56
GuyFromNam
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 12:42.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 augustus 2011, 12:27
ricosabel ricosabel is offline
Senior lid
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 04 augustus 2011
Berichten: 50
$100 HP instant rebate + $100 Staples coupon = $300 TouchPad! | The #1 HP webOS, TouchPad, Pre, and Veer Community | PreCentral.net

Die mensen in amerika kunnen gewoon voor het equivalent van 210 euro
een hagelnieuwe Touchpad gaan halen?!

En wij moeten hier, als we hem al kunnen vinden, 479 euro neerlappen.

HP, Come on! Gimme a break! Wij willen hier ook een touchpad voor minder! Of zorg dat die dingen bij winkels als Mediamarkt te koop worden aangeboden in nederland. Kunnen we profiteren van hun acties (op zijn minst).

Die amerikanen beseffen niet half hoeveel geluk ze hebben.

Misschien kunnen we ze via via laten overkomen als iemand een persoon in amerika kent die zze daar voor 300 dollar kan kopen (wishfull thinking)

Grz,

ric.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 06 augustus 2011, 13:29
GuyFromNam
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 12:42.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 07 augustus 2011, 13:54
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Ik ben net weer terug in Nederland en heb inmiddels ook de afschrijving(en) van mijn creditcard binnen. Mijn "Amerikaanse" 32GB TouchPad heeft me omgerekend €435 gekost, inclusief de cover. De Touchstone heeft me omgerekend € 62,30 gekost... Maar ja, daar moet ik dan eigenlijk wel mijn ticket bij optellen...
Overigens heb ik ook het formulier voor de $50 rebate opgestuurd en gekoppeld aan het serienummer van mijn Pré Classic telefoon. Omdat er alleen een Amerikaans adres kon worden gebruikt waar ze een personal check naar toe sturen, heb ik alles op naam van mijn zwager laten zetten. Mocht hij inderdaad een check ontvangen, dan kan hij daar leuke kerstcadeautjes voor kopen en naar me opsturen.. Toch wel een voordeel die familieconnecties..
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023