Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 januari 2004, 00:15
walbeehm
Guest
 
Berichten: n/a
pdf-viewer

Als pdf viewer op mijn palm gebruik ik, zoals waarschijnlijk de meesten, de adobe reader 3.0. Alleen het gros van de pdf documenten die ik moet lezen zijn wetenschappelijke artikelen. Echter, om de een of andere reden komt van deze pdf's de tekst niet goed over. Deze pdf's hebben vaak 2 kolommen per pagina en adobe zet gewoon tekst op de verkeerde plaats...... Ik begreep dat dit te maken had met het wel of niet plaatsen van tags in het document.
Ik vroeg mij dus af of er nog andere viewers in omloop zijn. Ik heb Dataviz al gemailed of hun PDF to Go het kan, of dat er ergens een evaluatie copie is om dit te testen (niet te vinden op de website). Ansyr vind ik voorlopig nog wat duur om aan te schaffen ($49), tenzij dat de enige is. RepliGo is alleen voor windows (en ik gebruik Mac OS X). En ik kon hier in de forums met de zoekfunctie ook niet zoveel vinden. Heeft iemand nog een goede suggestie??

Dank,

Erik
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 januari 2004, 04:08
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ik denk dat je een probleem hebt . Volgens mij is er niet zoiets beschikbaar. Repligo geeft overigens wel aan dat ze er over denken om een Mac versie te maken; misschien kun je hen mailen of er al meer informatie is.
Trouwens, ik neem aan dat je de laatste versie van Acrobat voor de Palm hebt? Zelf heb ik het ook gebruikt en ik had eigenlijk nooit problemen met een rare layout op mijn palm. Je zou bijna gaan denken dat Acrobat voor het MacOS niet goed om kan gaan met pdf-bestanden, maar dat is op zich vreemd omdat pdf platform-onafhankelijk zou moeten zijn . Heb je al eens geinformeerd bij Adobe over eventuele problemen met MacOS en Acrobat Reader voor de palm?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 januari 2004, 20:46
walbeehm
Guest
 
Berichten: n/a
pdf

Bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad de laatste versie
Adobe heb ik nog niet geprobeerd te mailen. Dataviz liet net weten dat zij hun viewer van adobe afgeleid hebben (met toestemming van, dus dat zij waarschijnlijk de zelfde problemen hebben. Ga adobe eens proberen.

Thenks,

Erik
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023