Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 augustus 2005, 13:42
remcocardol
Guest
 
Berichten: n/a
tomtom

Na jaren mijn oude PalmIIIxe aan de kant geschoven voor een nieuwe LifeDrive met TomTom navigatie.
De software en de kaart van de Benelux staan op de bijgeleverde memorykaart. Ik heb deze bestanden overgezet naar de schijf van mijn Palm. Nu lukt het niet om zonder memorykaart TomTom op te starten.
Klopt het dat je alleen TomTom kan opstarten met de memorykaart ??? Zoja, hoe gaat het dan met uitbreiding van het aantal landen. Ik heb nu Benelux, welke precies past op een 128 Kb kaart. Moet ik dan bij latere uitbreiding/update's een nieuw kaartje kopen of wordt deze erbij geleverd.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 augustus 2005, 19:08
george's schermafbeelding
george george is offline
Gadgofiel
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 14 juni 2003
Locatie: Randstad
Berichten: 179
Welliswaar heb ik geen Lifdrive maar een Treo 650, maar het principe lijkt me hetzelfde.
Ik heb de TT soptware op de Treo zelf gezet en de Benelux kaarten op een 1 gig kaartje
en het werkt perfect. Alleen na een harde reset of crash, vraagt'ie wel om de code.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023