Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 september 2004, 22:59
wcappelle
Guest
 
Berichten: n/a
Screen toont horizontale lijnen

Ik heb sedert een maand een sony clie peg-TJ35, veeleisend was ik niet moest enkel een gps kit bij (perfect passenger) ben ik vrij tevreden van. Nu ja het toestel werkte perfect tot ik de magneet met pattex superlijm achteraan op mijn toestel plakte, de magnet bleef met de gewone kleefstof gewoon aan mijn arm hangen in plaats van aan de pda.

Die magneet plakt nu, maar mijn boxen klinken nu onverstaanbaar, kan misschien zijn door magneetisch veld of zo ik weet het niet.
Maar het ergste is nog dat mijn scherm nu bij afbeeldingen horizontale lijnen vertoont. Net alsof een gsm bij een oud computerscherm zo liggen!

Mijn vraag naar u toe, wat kan ik daar aan doen! Valt hij nog onder garantie met die lijm? Kan ik die lijm er eventueel terug afkrijgen?

P.S ik ben belg, we zouden in belgie beter ook zo een forum hebben keep up the good work nederlanders

Met vriendelijke groeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 september 2004, 08:34
waarts's schermafbeelding
waarts waarts is offline
Forumbikkel
Voornaam: wim
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 maart 2001
Locatie: Dessel Belgie
Berichten: 353
Een magneet stoort de luidspreker een luidspreker heeft zelf een magneet en ik denk dat die twee magneten elkaars veld storen.

Hoe is het geluid als je de magneet verwijderd...als dat nog lukt met al die lijm!


"P.S ik ben belg, we zouden in belgie beter ook zo een forum hebben keep up the good work nederlanders"

Ik ben ook belg maar de nederlanders hier op het forum vallen best mee
We zijn palmgebruikers en best is dat alle info op 1-forum staat.En hier vindt je veel info.Van mechanische autoinstallatie voor palm tot het programeren voor palm.

Natuurlijk een palmborrel in Belgie zo wel leuk zijn....dan kunnen die nederlanders eens "echt" bier drinken dan het Heineken
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 september 2004, 08:54
wcappelle
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk niet dat ik die magneet er nog afkrijg, nu ja dat geluid mag er nog uit van mij? of zijn er mensen die weten of dat mogelijk om een externe luidspreker aan te sluiten! maar die trillingen op mijn scherm zijn echt irritant
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 september 2004, 10:17
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Natuurlijk een palmborrel in Belgie zo wel leuk zijn....
Wel off-topic in deze thread, maar het staat je helemaal vrij om een borrel te organiseren, dat kan in het speciale Borrels forum .

On-topic: toch die magneet maar weer zien te verwijderen (oplosmiddel?) en op zoek naar een klemsysteem.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 september 2004, 11:55
wcappelle
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk niet dat ik die magneet er nog afkrijg, nu ja dat geluid mag er nog uit van mij? of zijn er mensen die weten of dat mogelijk om een externe luidspreker aan te sluiten! maar die trillingen op mijn scherm zijn echt irritant
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 september 2004, 13:41
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Wat Roel zegt, voorzichtig proberen met lijmoplosser, niet te veel, omdat je anders de kans loopt dat de case van je Sony er ook aangaat.

De trillingen worden vrijwel zeker ook veroorzaakt door de magneet, magnetische interferentie noemen ze dat geloof ik (ben geen natuurkundige). Wat ik wel weet is dat magneten en electronische apparatuur vrijwel altijd een onverenigbare combinatie blijkt te zijn...

Dus de enige oplossing is toch proberen de magneet te verwijderen en op zoek te gaan naar een houden (kijk eens op de website van de PDA Shop.

Succes,

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023