Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 februari 2004, 22:35
ThePaleSaint
Guest
 
Berichten: n/a
Reset problemen

Mijn Palm m130 doet raar. Als ik een harde reset doe, en vervolgens met Hotsync mn programmas weer wil laden,'gaat ie automatisch weer in de resetstand. Ik vermoed dat er met het downloaden van recente software iets niet in orde is. Nu mijn vraag. Hoe kan ik de programmas die op mijn computer staan die automatisch naar mn Palm gaan, aanpassen. Met andere woorden hoe krijg ik het voor elkaar dat ik van te voren de software kan inzien die telkens naar mijn Palm gaat na een harde reset .
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 februari 2004, 22:38
Kees Kees is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kees
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 155
Misschien kan je hier iets mee: grote schoonmaak
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 februari 2004, 22:39
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Zie de tips-sectie (rechts boven in het rijtje links) voor De Grote Schoonmaak.

En natuurlijk welkom bij de Palmclub .
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 februari 2004, 11:15
ThePaleSaint
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt. Heb hierdoor een beter beeld gekregen. Ik ga ervan uit dat door een harde reset alles opgeschoond is. Mn Plam is weer als nieuw als uit de winkel. (toch?)Maar hoe beinvloed ik nu de programmas die met Hot Sync bij contact met mn PC worden overgebracht? Als ik een programma op Internet heb gedownload komt deze door aan te klikken in een "install tool" terecht. Door Hotsync contact komt ie op mn Palm. Maar nu wil ik de programmas op deze Install Tool kunnen beheren. Dus voor een Hotsync eerst kunnen chekken welke software wel en welke niet overgepompt wordt.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 februari 2004, 12:05
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Misschien moet je de tip nog even goed doorlezen? (overigens niet vervelend bedoeld). Het antwoord op je vraag staat in de laatste alinea van punt 4.

Wil je overigens ook je profiel even aanpassen met je model Palm, zodat we je in de toekomst wat beter kunnen helpen zonder dat je steeds hoeft te vertellen dat je een m130 hebt. Alvast bedankt!

- jp
Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 februari 2004, 12:47
ThePaleSaint
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt! 'k Zal nog nauwkeuriger zoeken als ik een vraag heb.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023