Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11 februari 2004, 19:40
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
De versie die ik heb opgeladen van internet en in de add-on file heb gezet krijg ik met debeste wil van de wereld niet op de palm,ook niet via de adobe-file. Ik probeer eens met een vriend...
Add-on? Je moet toch gewoon dubbelklikken op de prc's en dan worden ze voor installatie klaargezet in QuickInstall? Of moest je nou een installatie doorlopen en werden de bestanden automatisch klaargezet voor installatie? Van iets met de Add-on map weet ik in ieder geval niets af.

Citaat:
PS : is het normaal dat de nieuwe update van docstogo mij zegt dat deze maar 60 dagen geldig is? Wat daarna,moet ik dan betalen ? Heb mij overigens netjes geregistreerd...
Hmm, ik weet niet meer precies hoe het zat. Maar je kunt ergens een registratienummer invullen en dan kun je gratis een nieuwe volledige versie downloaden. Misschien dat je zelfs op je palm het registratienummer (nogmaals) in moet vullen.

Citaat:
Klopt het dat voor de garantie op de palm men zich eveneens moet registreren op de palm-site ??
Nee, dat is niet perse noodzakelijk.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 12 februari 2004, 16:30
kvdbroek
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

OK,ik heb dus een probleem met mijn CD-rom lezer, als ik de installatie-CD op een andere computer open staat die wel vol soft-ware...'k Zal de installatie eens hernemen als ik een nieuwe computer heb...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023