Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 februari 2004, 09:07
nl95ed
Guest
 
Berichten: n/a
Question gebruik 2 agenda's

We gebruiken thuis Lotus Organizer voor prive afspraken (sync met IntelliSync). Voor de zaak gebruik ik Outlook. Nu wil ik graag beide agenda's op de Palm. Ik heb hier al op gezocht en kom DualDate tegen. Deze geinstalleerd, maar als je 2e agenda wilt openen vraagt ie om IR verbinding met andere Palm. Wie weet hoe dit in te stellen valt, dat je agendat van Lotus in kan voeren?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 februari 2004, 14:53
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Met Dualdate kun je twee verschillende Palm-agenda's met elkaar syncen. Wil je misschien je werk-afspraken scheiden van je prive-afspraken?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 februari 2004, 15:32
nl95ed
Guest
 
Berichten: n/a
Ik wil inderdaad zakelijk en prive gescheiden houden. Ik heb DualDate geinstalleerd. Maar als je bij DualDate agenda wil synchroniseren, dan vraagt hij om een 2e palm op IR poort. Ik weet niet hoe ik een 2e agenda moet "importeren"
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 februari 2004, 20:29
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Misschien was ik idd niet duidelijk genoeg in mijn eerdere bericht. Ik bedoelde dus dat je met Dualdate twee pda's (de apparaten dus) met elkaar kunt "integreren". Je kunt met Dualdate dus niet aan de ene kant een Outlook-agenda en aan de andere kant een Lotus-agenda beheren. Dualdate kan namelijk alleen overweg met een agenda die op een andere palm staat (daarom vraagt Dualdate dus om een 2e palm). Overigens, zo'n groot probleem is het toch niet als werk en prive-afspraken in 1 agenda komen te staan. Je kunt bijvoorbeeld alle prive-afspraken "private" maken, wat wil zeggen dat je prive-afspraken al naar gelang je wens kunt laten zien of verbergen. Kijk anders even in de handleiding van je palm over hoe je afspraken "private" kunt markeren. Volgens mij is dat voor jou een prima oplossing (maar wie ben ik om dat te beweren ).
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 07 februari 2004, 20:53
nl95ed
Guest
 
Berichten: n/a
Ik was er al bang voor dat DualDate alleen met andere IR Palm overweg kon. Jammer. Ik wil graag in 1 opslag kunnen zien wat zakelijk en wat prive is, zonder te moeten kijken of afspraak buisness of private is.
In ieder geval bedankt voor de uitleg
Met citaat reageren
  #6  
Oud 07 februari 2004, 22:43
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Tja, dat is lastig met de ingebouwde functionaliteit van je palm. Misschien is een datebook-vervanger dan wat voor jou (bijv. Datebk: www.pimlicosoftware.com). Dergelijke programma's hebben, meen ik, de mogelijkheid om afspraken in categorieen te zetten.
En mocht je wellicht de aanschaf van een nieuwe pda overwegen dan heb ik nog een goede reden om dat snel te doen. In de vernieuwde agenda die o.a. op de T3 zit heb je standaard de mogelijkheid om afspraken te categoriseren (zichtbaar met kleurtjes).
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023