Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23 juli 2004, 19:06
Linskens
Guest
 
Berichten: n/a
GPS

Bedankt voor al Uw hulp en raad. Ik wacht even af en bij gebreke aan satelietontvangst dan kunnen we toch al denken aan een technisch mankement! Sorry maar kgeef U toch een dikke kus ! Bibi
Met citaat reageren
  #22  
Oud 23 juli 2004, 21:03
Linskens
Guest
 
Berichten: n/a
GPS

Niet te geloven, maar tis gelukt. Eerste fix ontvangen. Ge ziet zoals je zij "geduld" hebben. Eindelijk ! Bibi
Met citaat reageren
  #23  
Oud 23 juli 2004, 22:32
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Wanneer je voor geruimere tijd een fix vasthoudt, en de volgende keer weer probeert naar een fix te zoeken, zul je merken dat de tijd steeds korter wordt, totdat het zo'n 10 seconden is.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #24  
Oud 02 augustus 2004, 16:15
mschevel
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk dat ik nog een mogelijke oplossing voor je probleempje heb !

Het lijkt misschien ongelooflijk maar ik denk dat het probleem in je houder zit!

naast het kleine puggetje dat er voor moet zorgen dat je pda stroom krijgt zit het pluggetje dat de pda moet verbinden met de gps-muis.
Kijk eens na of dit pluggetje wel diep genoeg in de pda gaat!?
Zoniet, probeer het dan voorzichtig iets verder uit de houder te trekken of schroef de houder eventueel even open en druk de plug heel voorzichtig iets meer naar buiten.

Ik weet dat de houders van kirrio wel eens problemen geven op dit gebied vandaar deze mogelijke oplossing.

groeten
Met citaat reageren
  #25  
Oud 03 augustus 2004, 17:24
Linskens
Guest
 
Berichten: n/a
GPS

Ondertussen is mijn probleem verholpen, blijkbaar was er een fabricagefout aan de kabel dat de verbinding maakt met de GPS-muis. Nu is het een luxe en rijd ik nergens meer verloren. Bedankt voor Uw hulp.Bibi
Met citaat reageren
  #26  
Oud 01 september 2004, 20:07
Linskens
Guest
 
Berichten: n/a
Angry MAPSONIC

Ik ben in het bezit van een Palm Tungsten E met bijhorende software Mapsonic. Het programma Mapsonic werd geïnstalleerd op mijn pc evenals op de palm. Mapsonic werkte perfect. Nu helaas zeer recent heb ik mijn pc moeten formatteren en werden alle geïnstalleerde software verwijderd. Na het formatteren werd al mijn softwaren opnieuw geïnstalleerd eveneens die van mapsonic. Per toeval ontdenk ik dat het programmaatje mapsonic niet goed werkt, ttz : Gps is werkt en heb een goede ontvangst, doch het selecteren van vertrek- en aankomstpunt werkt niet. Het programma begint de straten niet te zoeken, zodat ik mijn gpske dus niet kan gebruiken. Ik heb reeds meerdere malen de software mapsonic opnieuw geïnstalleerd zowel op mijn pc als op mijn Palm, doch zonder resultaat. Kan iemand mij een tip geven om het programme opnieuw te doen werken ? Hoe verwijder ik ALLE files van mapsonic mijn pc en van mijn Palm ( resetten ) ? Wat doe ik in godsnaam verkeert ? Bibi
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023