Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25 maart 2006, 12:21
Retepmann
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb al eerder de letterlijke foutmeldingen gegeven. zie onder

HotSync operation started for Palm Tungsten E2 on 03/21/06 21:16:19

ERROR: The following file(s) could not be installed to the SecureDigital (SD)
Card because there is no application on your handheld to open these files. If you
have recently installed such an application, please run that application and then
perform a HotSync operation. 54217621-bbvfs_nl_reg.zip Install To Card
synchronization failed

Vervolgens lijkt de software toch wel op de pda te staan, waarna als ik deze aantip, ik de volgende foutmelding krijg en daarna moet resetten :

Error: (sys 0505) (0,841)
Met citaat reageren
  #22  
Oud 25 maart 2006, 12:30
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
.zip bestanden hoor je niet te installeren, verwijder die maar via QuickInstall. Let er daarna op dat je alles van BackupBuddyVFS NIET op je kaart installeert.

Citaat:
En heb je heel toevallig Backupbuddy Lite gekocht? Die is op Pdassi.nl namelijk versie 2.15 en een stuk goedkoper dan de normale versie.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #23  
Oud 25 maart 2006, 13:53
Retepmann
Guest
 
Berichten: n/a
Blijkbaar een misverstand, ook bij mij krijg ik na het dubbelklikken het juiste bestand namelijk bbvfs_nl_reg.prc naar de handheld en dat zie ik via de quickinstaller. tot dan gaat alles goed, maar na de hotsync krijg ik dus de betreffende meldingen.

Ik heb gekocht BackupBuddyVFS (Nederlands) 3.1.4 en betaalde er voor EUR 18,75 dus niet d elite versie.

Via een email naar de maker, Nomad heb ik de volgende tip gekregen>

You can upgrade BackupBuddyVFS3 Professional by downloading a newer version from our site. Install over your current version to upgrade. Unfortunately we don't have an updated Dutch version 3.3 at this time. You may need to remove the zip file from your Palm desktop software install tool or from the install folder:

ik zal dit later proberen en laten weten of dit wel werkt.

Ik heb zojuist ook eindleijk een antwoord van Pdassi gekrege, die ook al zegt dat ik eerst moet unzippen en alleen het prc.bestand moet installeren, maar dat doe ik ook.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 25 maart 2006, 14:10
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Toch komt de melding van een .ZIP-bestand. Die kun je verwijderen uit c:\program files\palm desktop\[username]\nogwat
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #25  
Oud 25 maart 2006, 20:24
Retepmann
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb je suggestie opgevolgd en daarna kon ik de prc.file gewoon installeren. Hotsync gaf geen foutmelding meer, maar vervolgens krijg ik nog steeds de melding, dat ik een oude versie van de software wil installeren en of ik daarmee wil doorgaan. Dat doe ik dus en daarna krijg ik weer de foutmelding :

Error: (sys 0505) (0,841)

en moet ik resetten .
Met citaat reageren
  #26  
Oud 28 maart 2006, 17:12
Retepmann
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb inderdaad contact gezocht met BlueNomad, die telkens direct reageerde en een (engeltalige) versie met registratienummer heeft gestuurd.

Ik heb nu eindelijk een backup-programma, weliswaar Engelstalig en dus niet de Nederlandstalige versie waarvoor ik heb betaald.

Aan Pdassi zelf heb ik niets gehad.

Wel aan alle forumleden, die mij met adviezen behulpzaam zijn geweest. Bij deze wil ik jullie allemaal hartelijk danken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023