Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05 november 2004, 20:03
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Mail van laatste paar dagen op Palm

Topictitel lijkt me genoeg, ik heb nu 2500+ mailtjes op mijn Palm staan. Vind ik niet erg makkelijk. Ik zou het wel relaxed vinden als ik de mail van mijn laatste week op mijn Palm heb staan. Maar zelfs met Agendus Mail lukt me dat niet. Ben ik nu de enige die dit verzoek heeft?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 november 2004, 21:04
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Dit moet je ergens in de synchronisatie instellingen gaan zoeken lijkt me. Versamail kan dit namelijk wel, daarmee kan je gewoon aangeven dat je enkel de laatste x aantal dagen wilt synchroniseren. Aangezien Versamail een doorontwikkeling is van Multimail, wat mee komt met de m515 denk ik je daar eens naar moet kijken.

Overigens, Versamail synct enkel de laatste 15 dagen. De oudere mails blijven wel staan bij mij (misschien kan ik dat anders instellen). Echter, een purge actie is een fluitje van een cent.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 november 2004, 21:23
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Hmm, nee dat is het ook niet helemaal. Met dit programma kun je echt mail ophalen enzo. Ik wil gewoon een overzicht van mijn mailtjes van de laatste week. Die info moet hij gewoon uit mijn Outlook halen als ik sync. C'est tout... Zijn hier oplossingen voor?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 november 2004, 23:29
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ehm, dat doet Versamail toch ook? (en Multimail vast ook wel) Die synchoniseert gewoon met Outlook al naar gelang je instellingen. Je kan volgens mij ook enkel de headers ophalen als je dat zou willen.

Wellicht dat jij iets anders bedoelt dan ik er uit begrijp?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 november 2004, 18:50
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Citaat:
Op 05-11-2004, om 18:29 heeft domo dit gezegd in bericht #4
Ehm, dat doet Versamail toch ook? (en Multimail vast ook wel) Die synchoniseert gewoon met Outlook al naar gelang je instellingen. Je kan volgens mij ook enkel de headers ophalen als je dat zou willen.

Wellicht dat jij iets anders bedoelt dan ik er uit begrijp?
Hmm, zou je kunnen zeggen hoe dat moet. Ik heb hem opnieuw (2de keer) geinstalleerd en kan het nog steeds nergens vinden. De bedoeling is dus dat ik automatisch mijn mail van de laatste 14 dagen op mijn palm heb staan. Ouder dan 14 dagen moet hij automatisch deleten en wat vandaag nieuw in mijn outlook is gekomen moet hij op mijn Palm zetten.

Iemand misschien met een truc?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 09 november 2004, 19:04
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Voor Versamail 2.x

Bij Versamail setup (via HotSync -> Custom...) en dan bij je account kiezen voor Advanced Sync settings. Zo stel je die limiet van 14 dagen in. Dan blijft mail ouder dan dat nog wel staan op je Palm, dat wel. Daar kan je ook de maximum grootte per bericht instellen om de gebruikte ruimte in je RAM te beperken.

Verwijderen van e-mail na die limiet is een kwestie van in Versamail (op je Palm) het menu tevoorschijn toveren en dan Delete Old.. selecteren (ouder dan een week of maand; geen twee weken dus). Dan nog even je trash legen en klaar. Dat kost ook maar een paar seconden. Ideaal is anders, maar goed.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 09 november 2004, 22:58
pal's schermafbeelding
pal pal is offline
Forumbikkel
Voornaam: Paul
Model: Tapwave Zodiac
 
Geregistreerd: 28 mei 2001
Locatie: Nijmegen
Berichten: 178
Iambic Mail

Als je Iambic Mail hebt (geinstalleerd met de conduit uiteraard) kun je gewoon via Hotsync (taakbalk) en dan Custom aangeven dat je mail van bijv. 14 dagen wil (of 7 of 6, nou ja vul zelf maar in..)
__________________
pal(m)
Met citaat reageren
  #8  
Oud 09 november 2004, 23:57
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Re: Iambic Mail

Citaat:
Op 09-11-2004, om 17:58 heeft pal dit gezegd in bericht #7
Als je Iambic Mail hebt (geinstalleerd met de conduit uiteraard) kun je gewoon via Hotsync (taakbalk) en dan Custom aangeven dat je mail van bijv. 14 dagen wil (of 7 of 6, nou ja vul zelf maar in..)
Daar ga ik eens naar kijken (niet nu te, al erg laat) maar morgen...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023