alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Die is niet verlicht: het normale LED lampje naast de oorluidspreker gaat knipperen.
Da's maar goed ook, want op de Centro doet ie niets. |
|
||||
|
||||
Is vandaag (20-08-2008) vroeg genoeg?
![]() Als je echter door klikt naar kopen krijg je 'Coming soon' te zien... Brighthand weet dit te melden over de prijs van de Treo Pro: Citaat:
The Treo Pro will be available next month in Europe through Vodafone (from free to EUR 400 with contract) and O2 (pricing to be announced later), and in Australia through Telstra (from free with contract).
It will be available in the United States in the fall through the Palm online store as well as other retailers for a suggested price of $550. The U.S. version will be unlocked and unsubsidized, so customers will be able to use it with any GSM carrier -- like AT&T and T-Mobile -- by inserting their SIM card. Palm also plans to release an unlocked version of the Treo Pro in Europe and the Asia Pacific region.
FairPhone 3 (Android) Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee Laatst gewijzigd door RoelvdV; 20 augustus 2008 om 15:41. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Hm, bizar
![]() |
|
|||
|
|||
ik weet het bijna zeker.. misschien dat het review exemplaar van wiz dat niet heeft. maar op heel veel sites kom ik die specificatie toch echt tegen.
|
|
||||
|
||||
Het is een goeie feature. Als je op de Centro iets binnenkrijgt aan voicemail of SMS, zie je aan de buitenkant dus absoluut niet dat er iets is wat op je zit te wachten. Zo'n gemiste kans is dat.
Ik gebruik AttnGrab om een groen LEDje te laten oplichten. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
nu nog weten hoeveel hij kost, en wanneer hij uitkomt...
http://blog.treonauts.com/2008/08/treo-pro-now-so.html Op deze link spreken ze van €399 en vanaf september te verkrijgen in Europa Laatst gewijzigd door huplahoi; 21 augustus 2008 om 08:14. |
|
||||
|
||||
Palm Treo Pro review - Pocketinfo forum
D'r gaat idd wat branden daar. Knap hoor, volgens mij heeft Rubinstein wat peper in de reten van die vastgeroeste Palm-managers gegooid daar. |
|
||||
|
||||
Citaat:
nu nog weten hoeveel hij kost, en wanneer hij uitkomt...
Treo Pro Now Official - Treonauts Op deze link spreken ze van €399 en vanaf september te verkrijgen in Europa Maar ja, dat windows hé.
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij PdaShop (idd niet de goedkoopste) hebben ze het over €499: palm-treo-pro
Maar ja, dat windows hé. ![]() ![]() Wat me aan WM dwarszit is: slechtere PIM applicaties, t r a g e r, en geen goede keyboard-launcher zoals Initiate. Wat goed is aan WM: Exchange Activesync (veel betere implementatie dan in PalmOS), betere browsers en nieuwere, actief ontwikkelende programma's beschikbaar, en eigenlijk ook stabieler dan het huidige PalmOS. :X |
|
|||
|
|||
Citaat:
Palm Treo Pro review - Pocketinfo forum
D'r gaat idd wat branden daar. Knap hoor, volgens mij heeft Rubinstein wat peper in de reten van die vastgeroeste Palm-managers gegooid daar. ![]() Over de prijs... de ipaq 914C stond in begin - voor hij verkrijgbaar was - boven de 600 euri. Bij de effectieve lancering ging er zo'n 150€ vanaf... Dus hoop ik dat hij nog een beetje zakt... Laatst gewijzigd door huplahoi; 21 augustus 2008 om 15:18. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tot nader order maken Gonny en ik geen nieuwsberichten meer. Niemand las ze meer op een gegeven moment, en de nieuwswaarde rondom Palm is al een tijd bedroevend slecht. En het werd niet gewaardeerd als daar gewoon objectief over gerapporteerd werd (dat er domweg meer negatief nieuws te melden is dan positief), dus dan maar wachten op Nova.
![]() ![]() ![]() Er blijven altijd mensen die het niet met je eens zijn, er volgt dan een discussie, ![]() ![]() Dat je daarbij kritische opmerkingen maakt verlevendigd de discussie. En dat is dus precies wat er gebeurd! Petje af! ![]() Caz en Gonnie, hoop dat jullie het voor elkaar krijgen juist energie te halen uit de discussies, want er zijn genoeg Palmvrienden die dit zeer zeker wel weten te waarderen!! ![]() SVP doorgaan ![]() ![]() Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben hier niet blij mee
![]() ![]() Er blijven altijd mensen die het niet met je eens zijn, er volgt dan een discussie, ![]() ![]() Dat je daarbij kritische opmerkingen maakt verlevendigd de discussie. En dat is dus precies wat er gebeurd! Petje af! ![]() Caz en Gonnie, hoop dat jullie het voor elkaar krijgen juist energie te halen uit de discussies, want er zijn genoeg Palmvrienden die dit zeer zeker wel weten te waarderen!! ![]() SVP doorgaan ![]() ![]() Groet, Frits ![]() Het is zeer spijtig!!!!!! ![]() Had ik er meer kaas van gegeten en wist ik waar de nieuwtjes te vinden (en moest ik tijd zat hebben (doe net hetzelfde voor de belgische inline skaters; dus weet waar we over spreken...)...) dan wil ik zeker bijdragen.. Misschien zijn er anderen die zich geroepen voelen!! Plzz mensen, er zijn er wel degelijk die dagelijks (meermaals zelfs) jullie nieuwtjes komen lezen!!!!
|
||||
|
||||
Mee eens. Ik kom ongeveer eens per week. Ik wil zelf niet de tijd spenderen om de andere websites af te struinen. Echt elke keer haal ik wel weer wat van het forum vandaan. Zoals nu dat attnGrab. Ik wist niet dat ik het miste, totdat ik dit las.
In iedergeval erg bedankt voor de reviews die jullie tot nu toe hebben geproduceerd. Chappeau!!!
|
||||
|
||||
En deze extra regels bij pdashop vind ik best interessant:
Let op: de Palm Treo Pro wordt momenteel geleverd met Engelstalige software. Binnenkort maakt Palm een update beschikbaar die de software naar de Nederlandse taal omzet. En omdat de kans dat er toch een nieuw Palm OS gaat uitkomen steeds kleiner wordt, lijkt me dit best een interessante opvolger voor met Treo 680. Peter |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Maar zijn er dan ook helemaal geen geruchten uit die hoek?
Want ik dacht dat dat nieuwe Palm OS een jaar tijd in beslag zou nemen, en die tijd is nu zo'n beetje om. ![]() |
|
||||
|
||||
Nou, de laatste geruchten zijn dat er opnieuw
![]() ![]() Smartphone Thoughts: Palm Quietly Pushes Nova Back A Few Months Nova moet echt minstens evenveel 'wow'-factor hebben als de iPhone; het is immers op consumenten gericht. De business-zijde is al geheel ingenomen door Windows Mobile en Blackberry, Palm zegt zelf daar ook niets meer met een OS te zoeken te hebben. Maargoed, we zullen zien.