Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 mei 2008, 17:08
dourkilt
Guest
 
Berichten: n/a
peg clie-nx73/v

wie o wie kan mij helpen met palmos 5.0 voor de clie-nx73 ik ben namelijk een backup vergeten te maken nu loopt hij steeds vast na een paar x het scherm aan te raken
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 mei 2008, 17:10
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Soft reset ?

Groet,
Frits
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 mei 2008, 17:16
dourkilt
Guest
 
Berichten: n/a
clie

ik doe niet anders heb zelfs al de hard reset gedaan maar dat werkt dus ook niet daarom denk ik dat er een nieuwe flash-rom in moet mss dat het dan wel werkt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 mei 2008, 17:43
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Wat gebeurt er als je een clean soft doet, dat wil zeggen de reset -pin indrukken en tegelijkertijd de up-knop indrukkken?
Je palm wordt dan gereset en de programma's die normaalgesproken op de achtergrond werken worden niet gestart.
Als je na een clean soft reset een gewone soft reset doet worden de achtergrondprogramma's weer gewoon opgestart.

Loopt je palm nog vast bij het openen van een bepaald programma, of lijkt het vastlopen volstrekt willekeurig te gebeuren?

Gebruik je toevallig een screenprotector? Die kunnen voor problemen zorgen doordat ze soms een continu druk uitoefenen op het scherm, zodat je palm denkt dat het scherm permanent ingedrukt wordt.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 mei 2008, 18:40
dourkilt
Guest
 
Berichten: n/a
dan doet hij niks en er staat totaal geen software op daarom juist als dat zo was had ik het al gevonden mar ik zit dus nu total vast ik weet het even niet meer wat ik nog meer kan doen het enige is dus nieuwe flash er in zetten
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 mei 2008, 12:45
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Hij gaat dus ook niet synchroniseren als je de synchronisatieknop op je cradle indrukt? Je raakt dan immers het scherm niet aan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023