Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 juni 2003, 20:30
Jo..
Guest
 
Berichten: n/a
Angry HELP: 515 gaat op 'reset' en laad niet meer op ...

Tja, ik heb er al geruime tijd last van: 515 laad niet meer bij en gaat regelmatig uit zichzelf resetten . 'Palm' benaderd met het probleem. Volgens hun moet een hard-reset voldoende zijn. Dit hielp in eerste instantie, maar na verloop van tijd begon het weer.Nu na enige tijd wéér last hiermee (derde hard-reset), en nu veel hardnekkiger. Heel vreemd, want nu laad hij helemaal niet meer op, ook niet na deze-hard reset .

Gelukkig werkte de sync nog wel vóórdat ik de hard-reset heb uitgevoerd.

Kent iemand dit probleem? (ik kon het niet terug vinden in dit forum...). En vooral, wat eraan te doen???


help gevraagd dus...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 juni 2003, 20:47
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
laadt niet meer bij en gaat uit zichzelf resetten
Klinkt me te complex voor een softwareprobleem eigenlijk. Mocht het wel een softwareprobleem zijn, dan is er maar een mogelijkheid om daar achter te komen. Harde reset , en dan geen third party programs erop installeren, ook geen hacks. (kom, je gebruikt toch vaak alleen maar agenda) Gaat het dan echt lang goed, dan is het een software probleem. Ga dan een voor een na welke het is.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 juni 2003, 21:11
Jo..
Guest
 
Berichten: n/a
ik ben errug beniewd wat palm te zeggen heeft als ik het probleem opnieuw voorleg. ik wil aansturen op een vervanging, aangezien mijn garantie nog niet verlopen is.

third party software uitzoeken lijkt me een hels karwei, vooral in een dergelijke situatie: als 'ie het doet, heb ik dus nergens last van, maar als ik dus problemen heb, dan heeft het uitzoeken ook geen zin lijkt me...

de voorgestelde methode kan maanden in beslag nemen, en die tijd heb ik niet, gezien de garantie-afloop in oktober.

...overigens, ik gebruikt de palm echt niet alleen voor agenda. juist de memo's, to do's, en wordtogo met een toetsenbord maken van dit apparaat het ideale maatje. (het vervangt welliswaar niet een laptop, maar het voldoet toch wel)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 juni 2003, 21:23
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Maar mocht het wel softwarematig zijn dan helpt vervanging natuurlijk weinig, want het identieke probleem keert terug.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 juni 2003, 21:57
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
overigens, ik gebruikt de palm echt niet alleen voor agenda. juist de memo's, to do's, en wordtogo met een toetsenbord maken van dit apparaat het ideale maatje. (het vervangt welliswaar niet een laptop, maar het voldoet toch wel)
Gazpacho bedoelde dat je geen third party software dient te draaien na een hard reset , de standaard software mag dus wel gewoon. Wat er weer op neer komt dat je alleen Word to Go zult moeten missen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 juni 2003, 15:04
Jo..
Guest
 
Berichten: n/a
nou, ik heb net een volledige batterij-reset en en hard-reset achter de rug.
vooral die reset (=volledig ontladen) schijnt geholpen te hebben want alles werkt nu weer optimaal, ook sneller, lijkt het.

toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat documents to go de boosdoener is.
is hiervoor een alternatief? met name de optie om word(like) documenten op de palm én op de mac te hebben is belangrijk

ook crashte de palm recent ín word (verslikte zich denk ik op een verkeerde toetscombinatie (zou toch niet mogen)), ...hele document niet meer te openen
Iemand een tip hoe ik alsnog de inhoud kan terughalen? (op de mac kan dit meestal nog wel met een editor-tool o.i.d.)
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 juni 2003, 16:36
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Al een windows system restore operatie geprobeerd??

(alleen win ME en XP)
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
  #8  
Oud 24 juni 2003, 00:36
Jo..
Guest
 
Berichten: n/a
niet nodig. ...ik heb een Mac!
(gelukkig)
Met citaat reageren
  #9  
Oud 24 juni 2003, 11:14
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Sorry, maar die post van mij hierboven slaat nergens op. Moet andere
thread zijn. Excuses.

OpA
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023