Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 juli 2003, 13:34
Warnas
Guest
 
Berichten: n/a
Stylus voor IIIc: waar te koop?

Hi,

Als bezitter van een ernstig antieke IIIc lukt het me niet om een nieuwe stylus te vinden. Bij Mediamarkt, Office Center en een kantoorboekhandel zag ik stylus packs voor de meest exotische apparaatjes maar niet voor de IIIc. En vanwege die blisterverpakkingen kun je ook niet kijken of een ander type gaat passen. Wie weet raad? Webwinkels mogen ook, maar ook daar vond ik al niets meer voor de IIIc.

PS Ik kán natuurlijk mijn oude stylus gaan zoeken maar die zit achter een paneel dat, als het los moet, half Haarlem en een goed deel van het spoorwegverkeer in Noordholland lam legt. En dat willen jullie vast niet
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 juli 2003, 13:57
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Mooie opbergplek voor een stylus!
Maar even serieus: de styli van de III-serie zijn bij mijn weten gelijk. Ik kan de stylus van mijn IIIe en IIIc gewoon uitwisselen.

Ik heb voor € 10,- ook een Cross Micropen voor je liggen (€ 17,95 bij Akkerman in Amsterdam of Den Haag).

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 juli 2003, 21:48
Pieter Jongenel
Guest
 
Berichten: n/a
Bestellen bij Palm.nl is een oplossing. Ik heb er nog 1 (mijn PALM IIIc ben ik helaas enkele weken geleden kwijtgeraakt). En die wil ik wel opsturen als je een aan jezelf geadresseerde envelop (waar een stylus veilig in past) naar mij stuurt (voldoende gefrankeerd).

Laat maar weten of je interesse hebt.

Groeten Pieter.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 juli 2003, 07:47
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik weet niet of Warnas zelf nog gaat reageren, maar hij is op mijn aanbod ingegaan en heeft mijn Cross Micro overgenomen.
Dus misschien kun jij een ander nog blij maken met jouw stylus.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #5  
Oud 07 augustus 2003, 07:50
thedotnet
Guest
 
Berichten: n/a
ha mensen,

ik heb vorig jaar nog een verpakking van 5 stylus pennen voor mijn toch wel gedateerde IIIe kunnen aanschaffen bij Dixons in Rotterdam centrum. Misschien dat ze dan ook nog bij andere filialen van Dixons zijn te verkrijgen?

Groet, Richard
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023