Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 juli 2003, 20:33
Jo..
Guest
 
Berichten: n/a
Question m 515: instellen van kleuren?

vandaag een andere palm ontvangen (onder garantie).
Ik moet zeggen: zeer snel geregeld, en geen gezeur. Ik vroeg mij echter af of het apparaat nieuw is: kan je dit ergens controleren (bijv. door een 'geheime' code waarmee je het aantal gebruiksuren kunt zien...)

Nu, bij het aanzetten lijken de kleuren anders dan ik gewend was van mijn vorige 515, namelijk alles (behalve rood) lijkt veel minder sterk, of uitgesproken, alsof er grijs in de kleuren zit (minder kleur dus) en donkerder ...

Ik heb geen vergelijk heb met andere 515's en ik weet dus niet of het zo hoort of dat deze variaties normaal zijn.

Zit er ergens (verstopt) een mogelijkheid om de kleuren te regelen?

Iemand die dit herkend, en vooral of dit normaal is, of moet ik 'm weer terugsturen?

Graag een 'helder' antwoord (om maar in het onderwerp te blijven )
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 juli 2003, 22:49
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Verbetert dit ook niet door het contrast aan te passen op je Palm, zodat je belichting sterker wordt en de kleuren eventueel beter?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 juli 2003, 23:03
Jo..
Guest
 
Berichten: n/a
nee, het is gewoon anders dan voorheen, minder uitgesproken kleuren
maar nu met avond is het wel 'iets' beter.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 juli 2003, 17:01
Werfje's schermafbeelding
Werfje Werfje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 13 februari 2002
Locatie: Veldhoven
Berichten: 119
Stuur een bericht via Yahoo naar Werfje
m515

Hoi,

Ik heb ook ooit eens een palm opgestuurd en kreeg er ook 1 terug en dit 3 keer. en de laatste keer stuurde zij eerst mij een palm op en dan daarna kon ik mijne wer opsturen. Dus op een gegeven moment had ik twee palmpjes liggen en heb deze naast elkaar gehouden. Nou bleek bij mij dus ook dat de ene die veel nieuwer was veel minder fel was. Het witte scherm was nu gebroken wit. Dat vond ik niks en heb die toen weer terug gestuurd. Maar voor hetzelfde geld krijg je weer een doffere kleur.

Om te kijken hoe oud de palm is kun je gebruik maken van het progje "warranty".

Er is ook een andere manier om te kijken hoe oud je palm is door je serial code achterop de palm te ontcijferen. kweet alleen niet meer hoe dat precies zat. Het zoveelste getal is dan de dag, en een ander getal is de maand enz.

als je het progje warranty wil hebben mail me dan ff je mail adres, want hier kan ik geen prc files versturen.
__________________
Yours Magically,

Werfje
Met citaat reageren
  #5  
Oud 02 juli 2003, 17:20
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Deze thread gaat over het dateren van de palm middels het serienummer.
Nou hoeft dat niet zo gek veel te zeggen: een palm die je "nieuw" in de winkel koopt kan al enkele maanden geleden in elkaar gezet zijn, hetzelfde zal gelden voor een vervangingsmodel dat je aangeboden krijgt door Palm.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 juli 2003, 18:42
Jo..
Guest
 
Berichten: n/a
Re: m515

Citaat:
Op 02-07-2003, om 18:01 heeft Werfje dit gezegd in bericht #4
Hoi,

Ik heb ook ooit eens een palm opgestuurd en kreeg er ook 1 terug en dit 3 keer. en de laatste keer stuurde zij eerst mij een palm op en dan daarna kon ik mijne wer opsturen. Dus op een gegeven moment had ik twee palmpjes liggen en heb deze naast elkaar gehouden. Nou bleek bij mij dus ook dat de ene die veel nieuwer was veel minder fel was. Het witte scherm was nu gebroken wit. Dat vond ik niks en heb die toen weer terug gestuurd. Maar voor hetzelfde geld krijg je weer een doffere kleur.

Om te kijken hoe oud de palm is kun je gebruik maken van het progje "warranty".

Er is ook een andere manier om te kijken hoe oud je palm is door je serial code achterop de palm te ontcijferen. kweet alleen niet meer hoe dat precies zat. Het zoveelste getal is dan de dag, en een ander getal is de maand enz.

als je het progje warranty wil hebben mail me dan ff je mail adres, want hier kan ik geen prc files versturen.
... waar vind ik je mail-adres (ik ben nog niet zo thuis in dit forum)?
met enige tegenzin maak ik namelijk het mijne publiekelijk hier bekend...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023