Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 september 2006, 12:00
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
[Software] DateBk6 uitgebracht

DateBk6, de langverwachte opvolger van agendavervanger DateBk5, is vandaag uitgebracht. Naast een toegevoegd todayscherm zijn er vele andere nieuwe en verbeterde functies.

DateBk5 is een populaire agendavervanger vanwege de vele extra mogelijkheden die geboden worden. In totaal zijn er meer dan 100 extra functies in vergelijking met de ingebouwde DateBook of Calendar applicatie. Zo kan er veel meer informatie tegelijkertijd getoond worden door gebruik te maken van kleur, iconen, en eventueel kleinere letters.
De lijst met toegevoegde functionaliteit is niet zo groot als bij rivaal Agendus, maar de meest belangrijke functies zijn toch toegevoegd. De volgende functionaliteit is nieuw in versie 6:
  • Todayscherm
  • Ondersteuning voor location/birthday velden op nieuwere Palms
  • Nieuwe alarmmanager
  • Sorteren van Todo's
  • Tekst van afspraken nu ook op de Montly view
  • Context-afhankelijke popuplijsten voor afspraken en Todo's
  • Tijd veranderen van meerdere afspraken en Todo's tegelijkertijd; bijvoorbeeld allemaal een uurtje later
  • Saved Views kunnen nu ook herhaald worden, en hebben een start/stop tijd
  • Mate van belangrijkheid kan aan Todo's toegekend worden
DateBk6 is een gratis upgrade voor mensen die na 1 januari 2005 DateBk hebben aangeschaft. Anderen kunnen voor $12,95 upgraden of voor $27,95 een nieuwe licentie aanschaffen.


bron
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2916-ggk0i0uf8du.jpg‎ (15,8 KB, 127x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 september 2006, 22:03
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ik vind Datebk een fraai programma, alleen jammer dat het de 5-way navigator van mijn TX niet zo goed ondersteunt als Agendus. Best veel tappen en dat met mijn "digitizer" problemen.....
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 september 2006, 22:25
Podcoach
Guest
 
Berichten: n/a
Hi Rudy,

Jij bent een echte agendus-fan begrijp ik. Of zou je liever qua stabiliteit ook niet voor Datekb gaan?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 september 2006, 00:28
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Cool

Yep.

EDIT
http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?p=164637#post164637


Laatst gewijzigd door rudyheidenis; 14 september 2006 om 21:04.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 september 2006, 18:50
spikebyt's schermafbeelding
spikebyt spikebyt is offline
Forumbikkel
Voornaam: Spikey
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 april 2004
Berichten: 218
Ik was al enige jaren tevreden versie-5 user
ik heb alle testversies gehad en heb toen de upgrade gekocht.

Het was al zeer compleet, maar alle extra's zijn toch weer zeeeer welkom
__________________
Groeten, Frans V.
Owner/user of Tungsten|T3 (for Private use) and Tungsten|E (for Business use)
Met citaat reageren
  #6  
Oud 07 november 2006, 18:54
Jozz Jozz is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 06 oktober 2006
Berichten: 120
Is deze versie veel beter dan DateBK5? Ik zie namelijk op pdassi.nl dat de prijs nauwelijks verschilt. EUR 26,15 voor DateBK6 tegenover EUR 23,35 voor DateBK5.

Ik heb zelf pas sinds kort een pda, een tweedehands Sony Clié TH55. Ik vind Clié Organizer aardig werken, maar niet heel overzichtelijk.
Wanneer ik Clie Organizer wil starten vanuit Zlauncher krijg ik een "Launch Error". Met bericht: The application cannot be launched because of a system error.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 27 januari 2007, 20:47
axels5
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
DateBk6, de langverwachte opvolger van agendavervanger DateBk5, is vandaag uitgebracht. Naast een toegevoegd todayscherm zijn er vele andere nieuwe en verbeterde functies.

DateBk5 is een populaire agendavervanger vanwege de vele extra mogelijkheden die geboden worden. In totaal zijn er meer dan 100 extra functies in vergelijking met de ingebouwde DateBook of Calendar applicatie. Zo kan er veel meer informatie tegelijkertijd getoond worden door gebruik te maken van kleur, iconen, en eventueel kleinere letters.
De lijst met toegevoegde functionaliteit is niet zo groot als bij rivaal Agendus, maar de meest belangrijke functies zijn toch toegevoegd. De volgende functionaliteit is nieuw in versie 6:
  • Todayscherm
  • Ondersteuning voor location/ velden op nieuwere Palms
  • Nieuwe alarmmanager
  • Sorteren van Todo's
  • Tekst van afspraken nu ook op de Montly view
  • Context-afhankelijke popuplijsten voor afspraken en Todo's
  • Tijd veranderen van meerdere afspraken en Todo's tegelijkertijd; bijvoorbeeld allemaal een uurtje later
  • Saved Views kunnen nu ook herhaald worden, en hebben een start/stop tijd
  • Mate van belangrijkheid kan aan Todo's toegekend worden
DateBk6 is een gratis upgrade voor mensen die na 1 januari 2005 DateBk hebben aangeschaft. Anderen kunnen voor $12,95 upgraden of voor $27,95 een nieuwe licentie aanschaffen.


bron
Is het mogelijk om vanuit datebook 6 te bellen (ik heb een Treo680)?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 27 januari 2007, 20:50
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Net even geprobeerd: dat lukt.

Je kunt datebk6 ook 45 dagen gratis uitproberen he, tijd zat om alles eens uit te proberen.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 27 januari 2007, 21:02
axels5
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Net even geprobeerd: dat lukt.

Je kunt datebk6 ook 45 dagen gratis uitproberen he, tijd zat om alles eens uit te proberen.
Ik heb datebk6 trial versie op m'n Teo 680 gezte. Ik maak gebruik van split view. Ik zou graag willen dat na selecteren van een contact een druk op de groene knop genoeg zou zijn om het bijbehorende nummer direct te bellen. Zie ik iets over het hoofd?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 27 januari 2007, 21:08
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Volgens mij kan dat niet, maar je kunt het aan de maker van Datebk6 suggereren, Stuart Dewar.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 27 januari 2007, 21:13
axels5
Guest
 
Berichten: n/a
Eigenlijk wil ik Datebk6 gebruiken om te bellen omdat de Contacts list van de de Treo zelf zo lelijk en onhandig is - altijd minstens twee regels, en je moet op het nummer staan om direct te bellen. Daarnaast gebruikte ik Datebk5 op mijn T3, vind ik het een bijzonder handige applicatie en heb geen zin om aan iets anders te wennen.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 14 mei 2007, 22:12
dragonetti's schermafbeelding
dragonetti dragonetti is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 mei 2005
Berichten: 86
Weet iemand misschien toevallig wanneer de nederlandse taal ondersteund wordt?
(ik volg de datebook 6 site ongeveer anderhalve week en ik zag de tekst "Other languages will follow later"...)

Ik heb de PDF document doorgenomen die op de datebook 6 site staat, ik kon er helaas niet vinden of de 'today view' zodanig ingesteld kon worden dat het constant te zien is (dus als de treo 650 aangezet wordt dat automatisch direct de today scherm tevoorschijn komt of na na 30 sec / 60 sec / ... geen gebruik dat automatisch de today scherm tevoorschijn komt).
Met citaat reageren
  #13  
Oud 14 mei 2007, 22:48
spikebyt's schermafbeelding
spikebyt spikebyt is offline
Forumbikkel
Voornaam: Spikey
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 april 2004
Berichten: 218
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dragonetti Bekijk bericht
Weet iemand misschien toevallig wanneer de nederlandse taal ondersteund wordt?
(ik volg de datebook 6 site ongeveer anderhalve week en ik zag de tekst "Other languages will follow later"...)

Ik heb de PDF document doorgenomen die op de datebook 6 site staat, ik kon er helaas niet vinden of de 'today view' zodanig ingesteld kon worden dat het constant te zien is (dus als de treo 650 aangezet wordt dat automatisch direct de today scherm tevoorschijn komt of na na 30 sec / 60 sec / ... geen gebruik dat automatisch de today scherm tevoorschijn komt).
In het preferences-scherm is het opstartscherm te kiezen; dus ook de today-view.
Heb ik zelf ook een poosje gehad, maar ben toch weer terug bij de list-view.
Ik blijf het een geweldig programma vinden
__________________
Groeten, Frans V.
Owner/user of Tungsten|T3 (for Private use) and Tungsten|E (for Business use)
Met citaat reageren
  #14  
Oud 14 mei 2007, 23:19
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dragonetti Bekijk bericht
Weet iemand misschien toevallig wanneer de nederlandse taal ondersteund wordt?
(ik volg de datebook 6 site ongeveer anderhalve week en ik zag de tekst "Other languages will follow later"...)
Daar gaan we (Gonny, ik en nog wat andere mensen) de aankomende weken zeer druk mee aan de slag! Nog even geduld dus!
Met citaat reageren
  #15  
Oud 15 mei 2007, 01:15
dragonetti's schermafbeelding
dragonetti dragonetti is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 mei 2005
Berichten: 86
@Spykebt,
ok bedankt...goed om te weten dat die 2day scherm als opstart scherm te kiezen is.

@Jean-Paul,
Huh... ik vond het al vreemd ....ik dacht bij Datebk5 de naam 'Gonny' te zien in een screenshot van de Nederlandse onderdeel van Datebk5...
Zijn jullie direct verbonden met pimlico software? of onderdeel van het vertaal-team?
Met citaat reageren
  #16  
Oud 15 mei 2007, 14:46
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dragonetti Bekijk bericht
Zijn jullie direct verbonden met pimlico software? of onderdeel van het vertaal-team?
Het laatste ..
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023