Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31 mei 2007, 12:36
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck Bekijk bericht
Een online backup is inderdaad handig en veilig maar heeft als probleem dat je afhankelijk bent van een wifi-verbinding. Een gprs-verbinding via je Treo is in elk geval onvoldoende. Ik mag er toch van uitgaan dat het sdcard-slot in de Foleo geschikt is om backups mee te maken?!
Dat mag ik hopen.

Maar ik had het meer over het gemak en plaatsonafhankelijkheid. Verander iets op je Foleo: boem, meteen gesynct op je Treo. Dus waarom niet de lijn doortrekken naar je desktop? Dan is online storage het handigst. Zelfs een GPRS verbinding is voldoende om een documentje van 200 KB te downloaden. Je hoeft niet alle 100 MB in een keer te downloaden natuurlijk .

Past ook in de lijn van MyPalm: online services aanbieden, zodat je locatieonafhankelijk bent. Altijd een backup, ook al zit je achter een wildvreemde computer. Zie ook Google docs: online bewaren van documenten en eventueel collaboreren.

Ja, ik vind het ook vreemd dat ik het zie zitten met de Foleo hoor, en zelfs niet voor mij persoonlijk.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #22  
Oud 31 mei 2007, 12:39
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jempen Bekijk bericht
.... al zullen er wel veel third party ontwikkelaars mee aan de slag moeten gaan om het ook voor de mensen zoals ons aantrekkelijk te maken. .....
En die gaan pas aan het werk als de markt voldoende groot is. Je ziet nu al een verschuiving van PalmOs naar Windows Mobile en ik denk niet dat palm dit met dit produkt zal stoppen of omdraaien. Iedereen, en ook de ontwikkelaars, zat te wachten op een revolutie op pda gebied, niet een zoveelste laptop.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #23  
Oud 31 mei 2007, 12:42
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Voor een officieel persbericht:
Pride PR is het PR bureau van palm
Vind je ook een highres foto

Laatst gewijzigd door metck; 31 mei 2007 om 12:51. Reden: url clickable gemaakt
Met citaat reageren
  #24  
Oud 31 mei 2007, 12:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobB Bekijk bericht
En die gaan pas aan het werk als de markt voldoende groot is. Je ziet nu al een verschuiving van PalmOs naar Windows Mobile en ik denk niet dat palm dit met dit produkt zal stoppen of omdraaien. Iedereen, en ook de ontwikkelaars, zat te wachten op een revolutie op pda gebied, niet een zoveelste laptop.
Maar hoeveel van dit soort Linux laptops (klein, open platform, groot keyboard, groot scherm) zijn er op dit moment? Op een hand te tellen toch? En de Linux-community is er bij uitstek een voor de hobbyist zonder winstoogmerk, dus marktgrootte is denk ik van minder belang dan bij PalmOS en/of WM.

Ik las in een ander artikel dat de meest teleurgestelde mensen inderdaad te vinden zijn in de hoek van de PDA-liefhebbers. Is ook wel te begrijpen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #25  
Oud 31 mei 2007, 12:57
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jempen Bekijk bericht
Voor een officieel persbericht:
Pride PR is het PR bureau van palm
Vind je ook een highres foto
Wat een ontzettend slecht persbericht. Er staan nog opmerkingen in, de redigeerfunctie is zichtbaar en de vertaling van Engels naar NLs is slecht. En dan ook nog als Doc verspreiden... Als ik Palm was zou ik het wel weten met dit prbureau.

Ik vind nu juist dat het feit dat de Foleo op Linux draait een grote vooruitgang. Het palmOS is duidelijk aan het eind van haar ontwikkeling en door over te stappen op Linux boort Palm een grote groep creatieve en vaak gratis software-makers aan.
Wij, als smartphone- en / of pda-bezitters, kijken misschien vanuit dit verkeerde perspectief naar de Foleo. De Foleo is simpelweg geen pda laat staan smartphone. Het is een laptop, of notebook, of subnotebook.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #26  
Oud 31 mei 2007, 13:31
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Je mist het hele punt: jouw monsterlaptop weegt 3x zoveel als de Foleo.
Dat is ook zijn voordeel, zoals ik ook zei. Wat mis ik dan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Daarnaast zie ik niet hoe je enorm opschiet in het vliegtuig als je 7 ipv 5 uur kunt doorwerken zonder stopcontact.
Dat zeg ik ook niet. Palm brengt de Foleo als een apparaat met een uitmuntende batterijduur. En dat vind ik niet na wat ie (niet) kan. Wat zit er nou in qua hardware. Lijkt mij, kan geen inhoudelijke specs vinden, dat voor opslag van flashgeheugen gebruik gemaakt wordt, want voor zware applicaties is ie niet gebouwd. Dus vermoedelijk geen HD. Ook geen DVD speler. Geen zware grafische kaart. De enige wat stroom vreet is het beeldscherm. Daarom vind ik 5 uur wel slecht als een Dell 7 uur kan draaien met wél al deze stroomvreters erin. En ik kom met Singapore aanzetten omdat Palm wel een slag kan slaan als de Foleo tijdens zo'n hele vlucht continue gebruikt kan worden. Want welke notebook kan dat! De Foleo is meer bedoeld voor zakenmensen. En mensen die vaak vliegen zijn vaak zakenmensen. Die vinden het niet prettig om bij elke tussenstop op een vlieghaven hun notebook te moeten opladen, vooral in Amerika. Sommige nemen zelfs stekkerdozen mee, zodat als alle stopcontacten vol zitten zij een stopcontact kunnen delen met een ander . En als dit dus niet meer zou hoeven bij een Foleo, dan zou dat hem heel interessant kunnen maken. De Foleo had gewoon minimaal 15 uur moeten kunnen draaien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
De beoogde 5 uur van de Foleo is overigens met Wifi aan. Zonder wifi gaat het ding langer mee.
Waar heb je dat gelezen? Ik heb tot noch toe alleen gelezen van ongeveer 5 uur. Stel dat het met WiFi is, dan nog zal dat bij gemiddeld of zelfs minimaal gebruik daarvan zijn. Palm kennende gaan ze over het algemeen via connectie via de Treo uit. Vrijwel iedereen heeft daar toch een Unlimited dataplan en dat bespaart weer op de WiFi stroomvreter. Met WiFi zou het dus wel eens aanzienlijk minder zijn. Tenzij bij Palm echt staat dat de 5 uur met continue WiFi aan is.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 31 mei 2007, 13:35
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk dat de ontgoocheling bij velen is dat ze een volledig nieuw OS gingen zien met de zen van palm en multitasking, gecombineerd in een nieuw model zoals ik bv zou kunnen een waarderen: een tx met uitschuifbaar keyboard.
Persoonlijk zou ik heel tevreden zijn moest de techniek van de foleo kunnen gebruikt worden met je tx en je treo 680, zodat je beide toestellen zou kunnen syncen. Maar dat kan dus niet.

(oh ja, voor de volledigheid. ik weet dat er een nieuw OS in zet, maar ik bedoelde iets zoals de langverwachte cobalt)
Met citaat reageren
  #28  
Oud 31 mei 2007, 13:40
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck Bekijk bericht
Wat een ontzettend slecht persbericht. Er staan nog opmerkingen in, de redigeerfunctie is zichtbaar en de vertaling van Engels naar NLs is slecht. En dan ook nog als Doc verspreiden... Als ik Palm was zou ik het wel weten met dit prbureau.

Off-topic
Wat is er mis met .doc? Ik heb als journalist nog nooit een persbericht in een ander formaat gezien en ik zie er dagelijks toch zo'n 10-15 in m'n persmailbox komen... misschien dat het op universitair niveau in .pdf-formaat moet, maar normaal gesproken stuurt iedereen gewoon in .doc (want makkelijker te kopieren naar verschillende cms'en enzovoorts). En buiten de markering (die aangebracht is om journalisten te attenderen dat de link niet als definitief mag worden beschouwd) zie ik verder geen redactieopmerkingen hoor. Je trekt nu wel erg hard en makkelijk van leer. Ik heb het persbericht overigens niet geschreven en heb er verder ook geen belang bij .. je opmerking viel me gewoon op in negatieve zin.

Met citaat reageren
  #29  
Oud 31 mei 2007, 13:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Smile

Goeie discussie, Eric!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric40 Bekijk bericht
Waar heb je dat gelezen? Ik heb tot noch toe alleen gelezen van ongeveer 5 uur. Stel dat het met WiFi is, dan nog zal dat bij gemiddeld of zelfs minimaal gebruik daarvan zijn. Palm kennende gaan ze over het algemeen via connectie via de Treo uit. Vrijwel iedereen heeft daar toch een Unlimited dataplan en dat bespaart weer op de WiFi stroomvreter. Met WiFi zou het dus wel eens aanzienlijk minder zijn. Tenzij bij Palm echt staat dat de 5 uur met continue WiFi aan is.
Niet gelezen, dan wel gehoord: tijdens de presentatie zei Hawkins dat die 5 uur *echt* vijf uur werken is, dus met surfen, e-mail en Wifi aan. Ik denk zelf dat de waarheid wel ergens in het midden ligt, dus als je offline werkt dat je de batterijduur zeker een paar uur kunt rekken.


Citaat:
Wat zit er nou in qua hardware. Lijkt mij, kan geen inhoudelijke specs vinden, dat voor opslag van flashgeheugen gebruik gemaakt wordt, want voor zware applicaties is ie niet gebouwd.
Nope, als jij denkt dat je meer dan web, e-mail, Office nodig hebt, dan moet je een monsterlaptop meesjouwen. Dus als je wil video-editten, Photoshoppen, Matlabben en Unreal Tournament 3 wil spelen in het vliegtuig, is de Foleo niet voor jou.

Citaat:
Dus vermoedelijk geen HD.
Nope. Interne RAM was ergens rond de 100 MB las ik, maar je hebt een interne CF (CompactFlash) slot waarin je een paar GB kan dumpen. Veel betere oplossing dan bijv. het ingebakken geheugen van de Lifedrive of iPhone, imho.

Citaat:
Ook geen DVD speler. Geen zware grafische kaart.
Eh, nee. Mag hopen van niet, zeg.

Citaat:
De enige wat stroom vreet is het beeldscherm. Daarom vind ik 5 uur wel slecht als een Dell 7 uur kan draaien met wél al deze stroomvreters erin.
Jouw Dell heeft een batterij die even zwaar is als de hele Foleo.

Citaat:
En ik kom met Singapore aanzetten omdat Palm wel een slag kan slaan als de Foleo tijdens zo'n hele vlucht continue gebruikt kan worden. Want welke notebook kan dat!
Jij werkt 13 uur nonstop door in het vliegtuig? Welke deadline moet jij halen? Ik verwacht dat zonder Wifi de Foleo een paar uur bovenop de 5 uur doet, en als jij nog even een dutje doet van een paar uur, kom je ook nog eens zonder jetlag aan in Singapore.

Citaat:
De Foleo had gewoon minimaal 15 uur moeten kunnen draaien.
Dat respecteer ik uiteraard, en ik ben ook heel benieuwd naar de echte cijfers met scherm op laagste contrast, en zonder Wifi e.d.

Weet je, de meeste kritiek die ik lees op het web komt eigenlijk hierop neer: "Palm heeft geen Windows of Mac notebook gebouwd, boehoehoe"

Daar heb ik maar één ding op te zeggen: "Duh"
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #30  
Oud 31 mei 2007, 14:11
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Wat een ding! Ja, ik kan ook wel wat negatieve dingen verzinnen (voor 500 dollar heb ik ook een laptop) maar uit het oogpunt waarvoor dit ding ontworpen is vind ik het een heel mooi apparaat. En batterijduur? dat zal vast nog wel groter worden in de toekomst, als er leveranciers komen met oplossingen hiervoor.

Voor nu? Ik wacht af tot hij in NL leverbaar is en ga er dan een bestellen voor op de zaak. Eens kijken of hij de verwachtingen waar kan maken. Ik denk namelijk dat de Foleo heel veel voordelen biedt voor een aantal gebruikers. Want webbrowsen op linux = citrix kunnen draaien = gewoon een volwaardige werkplek hebben, waar je ook wilt met minimale gewichten of volumes!
Met citaat reageren
  #31  
Oud 31 mei 2007, 14:22
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926

Off-topic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul Bekijk bericht

Off-topic
Je trekt nu wel erg hard en makkelijk van leer. Ik heb het persbericht overigens niet geschreven en heb er verder ook geen belang bij .. je opmerking viel me gewoon op in negatieve zin.

Het bestanddsformaat was maar een van mijn punten. Die redigeeropmerking staat er trouwens helemaal op het eind in. Ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat de tekst voor een professioneel prbureau onder de maat is? Zinnen in de eerste twee alinea's als
Citaat:
"Deze krachtige combinatie is voor zakenmensen die productiviteit hoog in het vaandel hebben staan hét complete mobiele apparaat voor e-mail, attachments en toegang tot het internet."
en
Citaat:
"De Foleo mobile companion kan onmiddellijk worden aan- en uitgezet en biedt snelle navigatie, een compact en elegant ontwerp en een batterij die bij gebruik tot 5 uur meegaat" (duh, bij geen gebruik gaat de batterij dus langer mee )
kunnen toch niet? En dan heb ik het over de vele andere spel, stijl- en taalfouten nog niet eens gehad... Eigenlijk ben ik nog mild geweest

Weet iemand trouwens waar de Foleo op loopt? Oplaadbare batterijen/accu of is er ook een mogelijkheid om 'gewone' batterijen te gebruiken. Is dat laatste het geval dan ben ik tevreden.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #32  
Oud 31 mei 2007, 15:36
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog Bekijk bericht
Voor nu? Ik wacht af tot hij in NL leverbaar is en ga er dan een bestellen voor op de zaak. Eens kijken of hij de verwachtingen waar kan maken. Ik denk namelijk dat de Foleo heel veel voordelen biedt voor een aantal gebruikers. Want webbrowsen op linux = citrix kunnen draaien = gewoon een volwaardige werkplek hebben, waar je ook wilt met minimale gewichten of volumes!
GJ, wat verwacht jij van de Linux-community wat betreft de Foleo? Is dit eindelijk de 'massaproductiemodel' Linux-subnotebook met groot scherm en ditto toetsenbord waar ze echt wat mee kunnen uiteindelijk?

En aangezien je vast veel meer materie erover leest dan ik, heb je linkjes naar Linux-websites/fora waar over dit dingetje wordt gesproken, en is de algemene sfeer daar beter dan de huidige grafstemming op de Palm-community sites?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #33  
Oud 31 mei 2007, 15:44
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Poe. ik denk dat het nog te vroeg is om daar écht een antwoord op te geven. Ik ben het wel met je eens dat de huidige grafstemming een beetje overtrokken is. Ik ben zelf echt zwaar enthousiast over dit ding, denk dat er hier ook zeker één gaat komen. Qua systeembeheer ben ik meer de Microsoft-man, waar Linux voor mij (qua werk en privé) echt een bijproduct is.

Maar gezien de mogelijkheden en de bekendheid van Palm denk ik dat het daar wel goed mee zit. Het zal wel tijd kosten voor er echt specifieke applicaties komen denk ik, buiten natuurlijk de al beschikbare office en versamail.

Of dit het massaproductielinux notebook gaat worden? Dat hangt voor een groot deel van Palm af; hoe 'open' is de source, met andere woorden, hoe makkelijk kunnen Linux-adepten gaan 'hacken' friemelen en programmeren aan de Foleo. Als de Foleo een soort AppleTv wordt dan zit het wel goed denk ik. (appletv was binnen de kortste keren gehackt en draaid nu volwaardig OSX, dus voor heel weinig geld heb je nu een full options Mac staan, het enige wat Apple deed was foei zeggen en vervolgens zijn ze in de States niet aan te slepen, ondanks dat heel veel mensen die hackerij nooit zullen doen, maar het is een hit)
Met citaat reageren
  #34  
Oud 31 mei 2007, 16:39
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Als (gedeeltelijke) laptopvervanger zie ik er zeker ook wat in. Een product voor de zakelijke markt. Die instant synchronisatie moet trouwens wel vlekkeloos gaan werken, anders kun je voor onaangename verrassingen komen te staan als je Treo of Foleo een keertje thuis laat...overigens zie ik nog steeds het revolutionaire waar zo vaak over gesproken is, niet terug in dit product.

Net iets gelezen van een zakelijke gebruiker: niet erg hoopvol voor Palm> PalmAddicts: Foleo - Who is the Target?

Laatst gewijzigd door rudyheidenis; 31 mei 2007 om 21:16.
Met citaat reageren
  #35  
Oud 31 mei 2007, 22:01
PowerUser PowerUser is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 oktober 2005
Berichten: 68
Het is -inderdaad- precies de Psion MC400 uit (jawel) 1989 (!!!)

Auwwwwww, Palm. Dat moet pijn doen. De Psion MC400 kon 60 uur meegaan, dit ding 5 uur. Auw.
Met citaat reageren
  #36  
Oud 31 mei 2007, 22:04
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Dit is wel heel erg appels met peren vergelijken. Kleurenscherm? Grootte van het scherm? Email/internet in 89? Wifi?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #37  
Oud 31 mei 2007, 23:06
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PowerUser Bekijk bericht
Het is -inderdaad- precies de Psion MC400 uit (jawel) 1989 (!!!)

Auwwwwww, Palm. Dat moet pijn doen. De Psion MC400 kon 60 uur meegaan, dit ding 5 uur. Auw.
Ahh, nu begrijp ik de korte batterijduur. De Psion MC400 gebruikte 8 AA batterijen om 60-75 uur te kunnen werken, maar met een Ni-cad (oplaadbare) batterij maar 20 uur. Zie Magic Castle - The Psion MC Homepage .
Weet nog wel van vroeger bij de Psion 3a dat ik altijd twee AA batterijen gebruikte van Duracel. Deze hadden een lading van meer dan 2000mAh per stuk . Andere merken zaten vaak net onder de 2000mAh. Terwijl oplaadbare batterijen vaak rond de 900mAh per stuk zaten. Tegenwoordig halen sommige AA batterijen de 3000mAh. 8 stuks zouden dus bijna 24.000mAh leveren.

Palm, plaats naast de accu ook een batterijhouder voor een heleboel AA batterijen. Degene die langer dan 5 uur gebruik willen maken, zonder de mogelijkheid te hebben op tussentijds op te laden, kunnen dan de AA batterijen plaatsen. Misschien worden die 5 uur dan wel 25 uur! En dat verkoopt.
Maar beter is natuurlijk een betere en grotere accu.
Met citaat reageren
  #38  
Oud 31 mei 2007, 23:23
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
@Gaz: Mooi artikel . Precies wat ik zat te denken (het 2e gedeelte dan). Wat me wel opvalt is dat veel gebruikers die in eerste instantie het helemaal niets vonden nu het concept toch meer gaan begrijpen.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #39  
Oud 31 mei 2007, 23:33
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ja, DBCache moet ff geleegd worden.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #40  
Oud 01 juni 2007, 00:14
bascee's schermafbeelding
bascee bascee is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 75
Haha, toch nog stees blij met mijn t3... zelf met de huidige levenstijd van de batterij van 1,5 uur.. zucht
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023