Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 november 2000, 01:30
katerpalm
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Ik heb vele dagen contact gehad via de chat met Palm Incorp. USA omdat ik zowel op mijn desktop als mijn Palm mijn data niet meer zag. Ik denk dat daar studenten zitten met een lijstje met standaard antwoorden want echt helpen kunnen zij niet.

Uiteindelijk heb ik na 4 dagen vele uren puzzelen zelf ontdekt hoe ik mijn data terug kon krijgen in mijn desktop. Daarna deed mijn Hotsync het niet meer en kreeg ik e.e.a. niet naar mijn Palm.

Ook hier kon men mij na 2 uur chaten en vele oplossingen niet helpen. Ook dit keer heb ik zelf ontdekt hoe te handelen.

Het gaat om extreme omstandigheden. Heb je soortgelijke problemen e-mail mij maar en ik help je in enkele minuten.
Ik bied dit aan uit woede naar Palm. Wat een sukkels daar. Je zal je data maar kwijtraken. Ik weet hoe belangrijk dat is.

Zorg overigens wel dat je van de gele map waar je Palm is geinstalleerd een back-up maakt naar een CD, zip etc.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 november 2000, 10:53
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Tevreden met palm service

Ok, ik kan me voorstellen dat sommige mensen mindere ervaringen hebben. Maar ik heb dan wel een hele goede. Mijn Palm IIIe was gecrashed, hij deed echt niets meer. Opgebeld naar Palm NL en ik kreeg een referentienummer en een adres waarna ik hem moest opsturen. Kostte me 13 piek om hem verzekerd op te laten sturen, maar ik kreeg hem binnen 8 dagen inclusief een nieuw pennetje en twee batterijen én 4 in plaats van 2 MB terug. Zonder kosten. Kijk, het kan dus ook goed gaan..
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 november 2000, 11:18
Dick Dick is offline
Senior lid
Voornaam: Dick
Model: IBM Workpad C3 (860240U)
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Voorburg
Berichten: 53
service palm

Vorige week was mijn PALM geheel gecrasht, alles zomaar gewist. Toen ik probeerde om een backup terug te zetten liep de boel elke keer vast. Na veel proberen uiteindelijk te weten gekomen dat het aan de synchronisatie met datebook lag. Om 10 voor vijf nog de helpdesk gebeld en die wisten meteen waar ik het over had. TOP. Ik kon het bestand opsturen en dan zouden ze het repareren en zeg binnen een dag terug krijgen. Op donderdag nog steeds niets gehoord en toen ik weer op kantoor zat heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gesynchroniseerd met mijn outlook op kantoor. Geen enkel probleem.
Toen ik daarna de boel thuis weer synchroniseerd liep alles weer als vanouds.


Tot op heden moet ik het bestand van PALM nog terug krijgen.

Ik heb dus een twijfels bij de kwaliteit van de service.

Dick
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 november 2000, 09:04
Papegaai
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Service Palm USA

Ik heb ook een keer gechat met iemand van Palm. Na 10 min waren mijn problemen verholpen. Super goed.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023