Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > TouchPad

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 september 2011, 13:41
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
UK vs US Touchpad

Ik overweeg een tweede (backup) Touchpad te scoren. Om nog even minstens een jaartje met webOS door te kunnen leven. Met de matige hardware kwaliteit betwijfel ik of ik dat met 1 Touchpad vol houd. Dus wil ik een tweede sealed TP kopen van eBay. Daarenboven heb ik dan ook een backup mocht ik de TP brikken als ik m tzt wil inrichten met dualboot webOS en Cyanogen Mod7 Android.

Mijn vraag:

I er nu daadwerkelijk verschil tussen de US en UK Touchpads, buiten de voedingskabel? Of is dit verschil slechts geintroduceerd vanaf het eerste moment en locatie van activeren. MAW moet ik een UK (of DE, FR) TP scoren wil ik in de UK app catalog kunnen of kan ik net zo goed een US TP scoren. In dat laatste geval mis ik slechts de juiste stekker ben ik me bewust.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 september 2011, 17:09
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Naar mijn weten is er geen verschil. Een TP kan geactiveerd worden in elke Catalog naar keuze, dus ik denk niet er veel verschil zal zijn. Zeker weet ik het niet, zo'n collectie heb ik niet..
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 september 2011, 10:56
indito indito is offline
Lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 september 2011
Berichten: 28
Er hoort geen verschil te zijn, maar ik heb wel ergens gelezen dat de firesale-exemplaren van mindere kwaliteit zijn. Geen flauw idee of dat klopt natuurlijk, en onmogelijk om te achterhalen waar de verkoper ze vandaan heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023