Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 april 2009, 18:00
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
[Nieuws] Palm Centro Unlocked GSM nu ook in rood en blauw

Black is niet fab! Wanneer je maar geen afstand kunt doen van de Palm Centro, kun je nu overwegen een rood of blauw GSM-model te importeren vanuit de VS.

In Nederland is de GSM Centro uitsluitend in metallic zwart te verkrijgen. Liefhebbers van iets wildere kleuren kunnen nu hun hart ophalen. Daar waar AT&T in Amerika slechts een witte GSM Centro verkocht, komen er nu twee kleuren bij: rood en blauw. Beide kleuren zijn beschikbaar als een GSM-unlocked versie.

Deze kleuren waren al eerder voor de CDMA-versie van de Centro bij mobiele operator Sprint beschikbaar, maar blijkbaar heeft Palm besloten de behuizingen ook te gaan gebruiken voor GSM Unlocked versies.

Ook de prijs is omlaag gegaan: voor $200 heb je er in Amerika al één. Goed eBay in de gaten houden: wellicht dat ze daar voor koopgierige Europeanen worden aangeboden.

Bron: Palm Drops the Unlocked Centro to $200, Adds Two Colors
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 5465-s0gqtlafsv.jpg‎ (16,9 KB, 4x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 april 2009, 18:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
De Centro haal ik soms nog uit de lade (gebruik nu een Treo Pro) en ik verbaas me erover hoe klein en schattig dit toestelletje is.

Hadden ze de Centro maar ipv de Treo 680 gelanceerd destijds (technisch gezien is er geen enkele reden waarom dat niet had gekund) - ik denk dat Palm dan nu toch nog'*iets* meer credit had gehad.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 april 2009, 08:54
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Volgens mij verkoopt at&t ook de kleuren electric blue en obsidian black (in ieder geval volgens de palm site). Het leven van de Centro wordt hiermee nog wat gerekt.

Het uit amerika halen van een centro is goed te doen, ik heb net een electric blue cento binnen gekregen, voor in totaal iets boven de €120,- (hoeveel zouden daarvan in nederland zijn?)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023