Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 februari 2007, 06:42
intruder intruder is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Berichten: 27
agendus: meerdere afspraken waarvan één doorgaat

Ik gebruik Agendus en krijg regelmatig het verzoek een aantal data vrij te houden waarna een definitieve datum vastgesteld wordt. De andere data vervallen dan dus.

Nu voer ik op de verschillende data de afspraak in maar vergeet regelmatig (nadat de juiste datum is vastgesteld) de andere data te verwijderen, of ik kan ze simpelweg niet meer vinden.

Is er misschien ook een functie waarmee dit automatisch gaat? Bijvoorbeeld een afspraak invoeren met verschillende data en als ik de juiste datum doorkrijg en dit aangeef, Agendus de andere data er zelf uithaalt. Zo ja, tell me!! Zo niet, hoe gaan jullie hiermee om?

Grz. Roel

Laatst gewijzigd door intruder; 15 februari 2007 om 06:53.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 februari 2007, 07:52
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Wat ik doe is de afspraak op alle mogelijke data zetten (met een drietal vraagtekens erachter) en daarin alle mogelijke data onder elkaar neerzetten.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 februari 2007, 08:57
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Ik zet vaak neer: Reservering voor ....
als dan de afspraak is vastgesteld dan haal ik bij die afspraak de tekst reservering voor weg. Dan weet ik dat de afspraken waar reservering voor bij staat niet meer van toepassing zijn. Met power search local kan je dan alle reserveringen en de afspraak vinden en ze daarna eenvoudig wissen.

Overigens heeft iambic een goed forum, waar je dit kan vragen of als het nog niet bestaat als request voor een nieuwe versie indienen. Het kunnen linken van afspraken lijkt mij wel een goede aanvulling.

Laatst gewijzigd door RolfY; 15 februari 2007 om 09:26. Reden: verbetering en aanvulling
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 februari 2007, 10:57
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Ik heb in agendus diverse categorieen aangemaakt met kleur. Zo ook voor reserveringen. Deze is rood of oranje gekleurd tegen verder allemaal rustige kleuren. Reserveringen zet ik dan ook in de knallende kleur weg. Zo is het even screenen op kleur en de juiste afspraak bevestigen en in de juiste categorie plaatsen en de rest verwijderen.

Voor mij werkt dat goed.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023