Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 mei 2005, 09:19
marioK
Guest
 
Berichten: n/a
Treo 650 snel verlies signaal

Heeft iemand anders dit ook:
Mn treo verliest heel snel het gsm signaal. Als ik m in mn broekzak hou bijvoorbeeld dan bijna zeker.. soms ook als ie onder de tafel gehouden wordt (vraag me niet waarom ik dat doe ) maar het lijkt een ERG gevoelige ontvangst.. heb over treo600 wel eens iets gelezen over sim kaartje dat niet stevig in contact zit.. Zou dat voor treo 650 ook gelden?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 mei 2005, 21:58
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Het klinkt als een kapotte antenne. Ik zou in ieder geval de Treo om proberen te ruilen als ik jou was.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 mei 2005, 23:40
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Ik had hier ook last van. Voor mijn gevoel was het niet zozeer dat de Treo erg snel signaal verloor, maar eerder dat hij daarna het signaal niet meer oppikte. Upgrade naar een beta firmware heeft 't bij mij gefixed.

Rob
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 mei 2005, 19:46
marioK
Guest
 
Berichten: n/a
[size=2]Firmware update uitgevoerd. Signaalsterkte niet echt verbeterd.. WEL wordt er nu sneller weer signaal gevonden als ik m op tafel leg. Mijn Nokia6600 had toch een veel betere ontvangst moet ik zeggen.. nahja.. het gaat zo wel.. maar misschien moet ik er toch mee terug, ook de 'r' pakt ie niet zo makkelijk bij het typen... pdashop.. die doen niet moeilijk he.. pas 4 weken oud.. ga het toch proberen.. thnx[/size]
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 mei 2005, 15:14
Palm_computer Palm_computer is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2004
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Palm_computer
bij mij werkt die goed , ik heb wel een update naar versie 1.23 gedaan .. heeft dat er iets mee te maken kan ik niet zeggen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023