Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Hoe bescherm jij je gloednieuwe Treo 650?
Beschermen is voor watjes! Gewoon zo meenemen! 12 22,22%
Een siliconen case 6 11,11%
Een leren case 19 35,19%
Een aluminium case 14 25,93%
Een holster of hoes aan de riem, Treo er uit halen voor gebruik 3 5,56%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21 maart 2005, 16:40
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Errug mooi en errug duur die Vaja cases.

Voor een review van de T65 case voor de Treo 650, zie TreoCentral .

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #22  
Oud 03 juni 2005, 21:22
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi,

Ik heb nu sinds kort ook een Treo en heb de Innopocket Aluminum Hardcase erbij. De case bescchermd de Treo wel goed tegen vallen en zo maar ik denk dat de case toch een miskoop is geweest.
  • Mijn vel komt er regelmatig tussen als ik de case dicht doe.
  • De palm is er lastig uit tehalen (ik doe dat nogal vaak omdat ik de Treo ook voor nagivatie in de auto gebruik.
  • Het is lastig de palm te bedienen met gesloten case.
  • Bescherming tegen regen is nul-komma-nul omdat de regen overal naar binnen kan
    komen.
  • De case is nogal lomp groot.

Ik denk dus dat ik maar eens naar wat anders ga kijken. De cases op treocentral.com zien er wel goed uit. Vooral de form-fit cases.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #23  
Oud 03 juni 2005, 22:33
odvdveer's schermafbeelding
odvdveer odvdveer is offline
Senior lid
Voornaam: Olga
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 oktober 2002
Locatie: Ede
Berichten: 57
Ik heb en leren krusell flip-cover. Ik ben erg tevreden met de swivel belt-clip en ruimte voor 2 extra sd-kaartjes en een pasje. De treo is makkelijk uit de hoes te halen (bij bijv. navigatie)

Olga
Met citaat reageren
  #24  
Oud 04 juni 2005, 08:02
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
minimalisties

Ik heb er voor gekozen om mijn Treo alleen te beschermen "tegen" vallen, voor de rest van de tijd woont hij toch in mijn binnenzak en heb ik liever niet dat er een hoesje of zelfs een case omheen zit.
Nu lijkt dat niet met elkaar te rijmen maar mijn idee is dat 99% van de ongevallen met je Treo zijn als hij ergens van af glijdt. Dat is dus hetgeen wat je wilt voorkomen! Want na het glijden komt het vallen en na het vallen komt huilen. Gelukkig zijn er op de wereld mensen die dat allemaal ook al eens bedacht hebben dus kan je hier kant en klare oplossingen voor kopen.
Mijn oplossing vond ik bij Égrips Dit bedrijf verkoopt voor allerlei telefoons, en dus ook voor de Treo een soort van antislip stickers voor op de achter- en zijkant van je toestel.

Hierdoor blijft je Treo zelfs onder een hoek van 45 nog liggen! Het beschermd je Treo nauwelijks als hij valt maar de kans dat dit nog gebeurt is uiterst gering. In de maanden dat ik het nu gebruik sta ik nog steeds verstelt van de stroefheid van dit product en is tot op heden mojn Treo niet gevallen. En nog een voordeel: met Égrips past je toestel zelfs gewoon nog in de bureaulader. kan hij ook niet beschadigen door het steeds in en uit het hoesje halen. Mijn T3 begon daar slijtage plekken door te krijgen.
Voor mijn beeldscherm heb ik weer gekozen voor een ultraclear screenprotector van de Brando shop. Hier was ik bij mijn T3 zo tevreden over dat ik niets anders meer wil. En zeker niet dat vieze stukje plak tafelzeil dat je van Palm zelf krijgt.
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre

Laatst gewijzigd door RenéD; 04 juni 2005 om 08:32.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 04 juni 2005, 09:48
Oldenburg Oldenburg is offline
Lid
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 38
Wie heeft ervaring met sena case voor treo 600 ??

Ben toch niet helemaal tevreden over mijn metal case voor de treo 600
en ben wel geinresseerd in de sena case met magneetsluiting heeft iemand gebruikservaring met deze leren case is het een aanrader ?
Het lijkt mij ook een compacte case
Bedankt voor de reacties
http://www.senacases.com
Met citaat reageren
  #26  
Oud 04 juni 2005, 09:57
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Iets duurder, maar volgens mij wel mooier:
www.vajacases.com

Peter
Met citaat reageren
  #27  
Oud 10 juni 2005, 17:46
Oldenburg Oldenburg is offline
Lid
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 38
Senacase voor treo 600

Van de week ontvangen een leren case van Sena dit als opvolger van een metal case voor de treo 600
De leren case van Sena voldoet veel beter mede door magneetsluiting daardoor makkelijker met een hand te bedienen zie ook http://www.senacases.com/ ,prima pasvorm en is eventueel ook zonder klep te gebruiken maar dan is scherm niet meer beschermd.
Pasvorm rond de treo is prima
Levertijd na bestelling via internet was ca 4 dagen
Met citaat reageren
  #28  
Oud 19 juni 2005, 19:16
dragonetti's schermafbeelding
dragonetti dragonetti is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 mei 2005
Berichten: 86
Ik was al een hele tijd op zoek naar zo een case, de onderstaande case is helaas alleen voor de treo 650:




Ik heb zelf maar besloten om de alu case van pdashop te halen, vervolgens heb ik het onderkant eraf geknipt met een goedkope knijptang:




Nu heb ik de case die ik precies wilde! alleen moet ik van de 4-weg navigatie knop de bovenkant iets meer wegvijlen dan navigeert het perfect nu zit de het aluminium boven de 4-weg navigatie knap iets te dicht bij de up-knop...

Het liefst gebruik ik hem zonder case maar als het moet, dan een case waarbij alleen de touchscreen is beschermd (doorzichtig!!)waarbij ik de bescherming met 1 vinger (duim) weg te klappen als het nodig is.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023