Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 juni 2005, 09:23
jvw1954's schermafbeelding
jvw1954 jvw1954 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 25
Unhappy SD-kaart kapot?

Mijn vers aangeschafte 1 GB Kingston SD-kaart voor in mijn Palmone Treo 650 lijkt kapot te zijn. Ik heb er via een kaartlezer en een computer met XP in de map audio een paar mappen met audio bestanden gezet,de kaartlezer ontkoppelt, het kaartje uit de kaartlezer gehaald en in de Treo gestopt. In eerste instantie gaf de Treo in plaats van mappen en bestanden een hoop mappen met willekeurige namen met vreemde tekens weer. Een keer proberen daarna bleek Card info vast te lopen. Formatteren lijkt niet. Het wissen van de kaart via de computer lukt ook niet: Windows beweert dat er niet gelezen en geschreve kan worden. Beschrijven via HotSynch (XP en Linux) en rechtstreeks vanuit Linux gaf eerder geen problemen. Is het ding inderdaad kapot of zie ik iets over het hoofd?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 juni 2005, 09:39
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Kaartlezers geven wel vaker problemen. Misschien dat Card Info na een soft reset niet direct vastloopt, en dat je toch de kaart kunt formatteren. Als je er echt niks meer mee kunt, wordt het tijd voor garantie.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 juni 2005, 09:45
jvw1954's schermafbeelding
jvw1954 jvw1954 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 25
Hoera! Na wat proberen op verschillende computers is het me gelukt de sd-kaart te formatteren. Daarna kon ik 'm in de palm formatteren en loopt alles weer op rolletjes. Ik heb de kaartlezer direct ontkoppeld en opgeborgen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023